Întrebare cu răspuns(uri)

Unde-i 'butonul' pentru solicitarea unui card fizic?

Am citit peste tot că pot solicita un card VISA (fizic din plastic) direct din aplicația Orange Money. Spre rușinea mea nu găsesc meniul/butonul respectiv; nici la "setări cont" nici "acasă" nici la "cardurile mele" și nici la trei puncte "•••" deasupra la "Debit Visa Classic".
Astăzi, cu greu, mi-am deschis cont O.M., aplicația n-a recunoscut inițial poza C.I... Am efectuat deja câteva tranzacții online ce au decurs lin.
Oare îi trebuie aplicației vreun răgaz sau 300?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Din aplicație, ai un buton în stânga sus (3 liniuțe orizontale), se va deschide un meniu unde găsești "cardurile mele", iar acolo ar trebui sa poți sa aplici pt un card fizic. Din păcate, aplicația nu ma lasă să fac un printscreen.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut!
Daca nu ai buton de solicitare card, mai bine mergi in shop, pentru că doar din Shop se eliberează.
Îți atașez screen shot!
Ai aici link https://www.orange.ro/help/cum-pot-solicita-emiterea-unui...

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Ai serviciu de abonament sau prepay?

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Descarci aplicația Orange Money, te loghezi și soliciți de acolo cardul. Succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Ar trebui sa ai buton de emitere card oricum. Daca nu îl ai, prin apel la numărul unic 300 nu se poate elibera card, doar din aplicație, sau Orange Shop..!

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

După niște investigații am descoperit că prin anularea cardului "existent" (dar pe care nu-l am) apare posibilitatea de a comanda un nou card cu livrare după bunul plac.
Pe actul semnat in Shop nu este menționat cardul fizic. Să fi încercat băieții din magazin niște schmeckerii? Ce-i drept, m-au "freierit" la acordul datelor personale, dar e ușor de modificat.

Ce fel de smecherii? Poți să ne spui ce s-a întâmplat efectiv?

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Anthony,dupa cum ai spus e usor sa renunti pt datele personale...deci nu te-au “fraierit”...beleaua era daca nu puteai modifica acest aspect ;)))

Probabil fost greșeala mea că am mers in Orange Store în loc de Orange Shop ca să-mi scaneze CI. Asta nu s-ar fi întâmplat dacă funcționa aplicația, cum scrie pe site, in 3 min. Asta e; învățare de minte.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!