Întrebare fară răspuns

Ce va determina sa prelungiti abonamentul ?

Pentru mine, exista mereu un "make it or break it " . Exemple de "Make it":
reteaua in care am abonament are acoperire in mediul rural ( fie pentru ca imi vizitez bunicii, fie pentru a avea semnal la festivaluri -ex. Durusa, Electric Castle etc. ), primesc o oferta mai mica la pret decat suma abonamentului actual si beneficii mai multe ( Internet nelimitat ), loializare pe baza de nr. de abonamente in familie + ani in retea ( telefoane low end gratis, reduceri 30 % mid range, reduceri maxim 50% high end ) .
Exemple de "Break it " : sunt facturata cu sume mai mari din senin, sau pur si simplu, vreau sa ma scap de senzatia de obligativitate care mi-o aduce un abonament .

Care sunt motivele pentru care voi decideti sa rupeti sau sa prelungiti un abonament ?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Motivul pentru care prelungesc un abonament este cu siguranță confortul, nu trebuie sa imi încarc sau sa rămân fără credit și cel mai important pot plății parcarea prin sms ca să nu mai iau amenda doar pt ca nu am avut credit.

E clar că aș alege prelungirea, deoarece sunt mulțumit de calitatea vitezei de net și a modului în care se desfășoară toate operațiunile...

Ca sa cumpăr un terminal cu reducere, pe care îl înlocuiesc odată la 2 ani, deși îmi doresc la 12 luni, e mai greu de achiziționat cu clauza OTY, un telefon odată la 18 luni.

Daca vorbim de abonamente cu valoare mare (exceptie cele de tip SIM only) sau de un mix de abonamente, clar reducerea substantiala la achizitie de telefon, tableta, laptop, smartwatch, smartband, TV, etc.

In rest, repozitionarea vine in mod firesc pentru actualizarea resurselor din abonament in functie de nevoile de comunicare si pentru a tine pasul cu ofertele din piata de telecomunicatii.

Îmi prelungesc abonamentul din necesitate. Uneori nici nu-l prelungesc,se prelungește singur,tacit. Am nevoie de net,de voce și de televiziune. Spre deosebire de alti abonați,eu nu am alternativa telefonului fix,a internetului prin fibra sau a televiziunii prin cablu. La mine totul vine prin eter. Doar energia vine pe sub apa. Nu râdeți,chiar așa este,cablul de curent electric vine pe sub apa. Câteodată vreau sa îmi iau un telefon pe bani mai puțini și atunci prelungesc,prelungesc mai repede decât ar trebui. Apoi aștept să treacă timpul,timpul până la următoarea prelungire. Înainte era mai greu,se prelungea după ce trecea perioada contractuala. Acum e mai ușor,pot sa o fac la 3 sau chiar 6 luni distanță față de finișul abonamentului. Într-un fel trăiesc în simbioză cu abonamentele mele.

Eu am ajuns la stadiul in care prelungesc abonamentul din obisnuinta. Cativa ani am avut cartela PrePay de la Orange, apoi de 14 ani sunt la abonament. Am fost multumita de calitatea semnalului si a serviciilor oferite si de aceea am prelungit mereu. Un alt motiv pentru care prelungeam abonamentele era achizitia de mobile la fidelizare. Am vrut o singura data sa renunt la colaborarea cu ei, din cauza unei facturi care era prea mare, dar in urma negocierilor am ramas loiala firmei si nu m-am portat.

Eu prelungesc un abonament pentru a beneficia de resurse de voce și/ sau internet și de prețuri adaptate nevoilor mele de comunicare. De asemenea, la prelungirea, pe lângă aceste facilități, de regulă, achiziționez și un terminal ( telefon, modem, ruter), în funcție de tipul abonamentului. Așa cum am mai spus, abonamentele se justifică atunci când achiziționezi odată cu ele și terminale subvenționate și/ sau când ai sau îți faci pachete de servicii. Succes!

Salut,

Eu îmi prelungesc abonamentul doar când am o ofertă mai bună (doar pentru abonament). Nu cumpăr terminale din rețeaua Orange, prefer unlocked, ce doresc eu ...

Spor !

In primul si in primul rand, imi trebuie telefon mobil (atat voce cat si date). Optiunile ar fi pre-pay sau abonament. Cunoscandu-ma cum sunt, pre-pay-ul mi-ar starni o stare de nesiguranta profunda, pentru ca am mari sanse sa uit de el. Poate acum, cu optiunea de reincarcare automata sa ma inteleg mai bine, dar nu bag mana in foc. Abonamenteele au fost singura optiune viabila pentru mine datorita predictibilitatii. De prelungit le prelungesc daca resursele ce mi se ofera corespund nevoilor mele si nu ezit sa cer alte variante daca nu primesc ce-mi trebuie. Mai prelungesc atunci cand vreau sa-mi cumpar un echipament si prelungirea in sine l-ar face sa fie mai ieftin (dar nu daca pierd resurse de care am nevoie). In rest prefer sa las contractul sa curga de la sine si sa nu ma leg, daca nu ma doare.

De obicei prelungesc abonamentul când îmi iau un telefon nou sau din dorința de a avea mai multe sau anumite resurse pe care nu le am în prezentul abonament. Câteodată, prelungesc un abonament, dacă sunt sunat de vreun consultant Orange și îmi propune o scădere a costului.

Ei bine, eu nu prea prelungesc abonamentele. Sunt pe abonament pentru ca le folosesc sa platesc diverse (parcare, reincarcari, achizitii din Google Play, etc) si pentru ca simt nevoia de siguranta ca atunci cand imi trebuie sa fac cost suplimentar, pot.
Din 3 abonamente, doua sunt expirate de luni/ani de zile si nu am de gand sa le prelungesc decat daca:

  • NU imi creste costul. As vrea sa le si scad, dar asta e alta mancare de peste
  • primesc acces in roaming la toate (unul dintre ele nu are)
  • primesc semnificativ mai mult trafic de net.

Ma gandeam sa imi iau si cu telefon de la Orange, dar nu am gasit niciodata ce cautam sau varianta pe care o cautam (dual-sim). In plus, discounturile mi se par o gluma la abonamentele de valoare mica. Mai degraba as lua telefonul in rate pe factura cu conditia sa nu imi creasca costul abonamentului.

In ceea ce priveste renuntarea la abonament, eu sunt de principiu ca greseala este omeneasca, dar nesimtirea trebuie taxata. La toti operatorii mi s-a intamplat sa apara erori si sa fiu facturat gresit, insa doar cu doi am ajuns la ANPC si ANCOM. Cu unul sunt chiar in litigiu acum. Si totul pentru ca la customer support am fost ignorat si nu am gasit bunavointa (ex: am solicitat detalierea costului din factura si mi s-a raspuns "conform contractului" intr-un mod superior). In alt caz am renuntat din cauza contractorilor externi de pe retentie, care au incercat sa ma minta la ofertare (in urma cu un an iar ii prinsesem cu minciuna, insa atunci am facut reclamatie iar cei din customer support mi-au raspuns prompt si frumos, astfel incat i-am iertat pentru angajatul problema)

Trixen
Trixen

Trixen

User level
Nivel
1
274 / 750
puncte
Custom field 2
Trixen

Desi nu-s la abonament ci la prepay o sa scriu si eu aici : la prepay daca am posibilitate imi incarc daca nu mai aman,nu stau cu grija ca mi se intrerupe abonamentul pt neplata( ca mai uiti sau se intampla sa nu ai pur si simplu).

Romeo
Romeo

Romeo

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Romeo

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!