Întrebare fară răspuns

Date contract in My Orange

Incerc sa inteleg informatiile din My Orange referitoare la contractul meu actual: desi imi expira abonamentul la 5 decembrie 2019 nu pot lua un echipament pana pe 28 mai 2020? Va rog frumos sa-mi explicati si mie cam care este algoritmul pentru cele doua date. Multam!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Poate că ai cumpărat un telefon și ai modificat abonamentul când încă erai in perioada contractuală, așa că ți s-au adăugat 24 de luni la ce mai rămăsese.

Adica 24 de luni pentru echipamente, dar cu perioada contractuala nemodificata? Din cate imi aduc eu aminte, toate telefoanele cumparate au fost cu prelungire de abonament, deci, cumva, ar fi avut sens daca contractul expira la 5 decembre 2020... Adica ma asteptam sa mi se permita sa cumpar echipamente cu cateva luni INAINTE de expirarea contractului, nu DUPA.

Ai avut ceva modificari recente pe cont? Daca da, este posibil ca informatiile sa nu fie actualizate inca si din acest motiv sa afiseze date eronate.

Singura modificare, dar care nu ar fi trebuit sa schimbe datele contractuale, a fost ca a crescut de la 5 la 7 eur costul abonamentului. Azi.

E posibil sa fie inca neactualizate informațiile sau sa fie o eroare... Am pățit acum cativa ani ceva oarecum asemănător.. am vazut in cont ca puteam sa cumpăr un telefon peste foarte mult timp si nu înțelegeam cum este posibil pentru ca trecuse mult timp si de la ultima achiziție... am verificat actul aditional si am sunat la serviciul clienti sa ma lămuresc.. după discuție s-a corectat...

Daca astazi s-a facut efectiv acea repozitionare de abonament, mai mult ca sigur informatiile nu s-au actualizat inca pe cont. De regula dureaza undeva pe la 48 - 72 de ore pana cand infomatiile sunt actualizate.

Mai asteapta cateva zile si daca informatiile raman neschimbate suna la serviciul clienti pentru clarificarea situatiei.

Dacă ai mai făcut vreo modificare între timp, atunci se explică, iar dacă ai făcut una recentă, apar modificările în minim 48 de ore de la ultima modificare.

Sigur are legătură cu repoziționarea abonamentului de la 5 la 7 euro. Sigur, este o eroare de afișare și mai mult ca sigur zilele următoare se va rezolva. Fiind modificat abonamentul unilateral de către Orange, cumva în My Orange nu mai vede cum trebuie perioada contractuala a abonamentului dar vede prelungirea pe care ai făcut-o la momentul achiziției unui terminal. De aceea afișarea datei când poți lua alt telefon la prelungire abonament este afișată corect (pt ca acolo nu s-a schimbat nimic) iar perioada contractuala rămasă este afișată eronat.

S-ar putea ca informațile să nu fie actualizate si să dea o eroare; o altă posibilitate este să fi întîrziat cu plata facturii; dacă totuși cele descrise sunt în regulă, sună la serviciul clienti ca să poți lămuri problema. Succes.

Am lamurit-o între timp. A fost o greșeala de operator. Am prelungit anul trecut în noiembrie pentru 2 ani, trebuia sa fie 5 decembrie 2020, nu 2019.

@Inch mbucur că ai reușit să rezolvi problema și ești mulțumit “Totul e bine cînd se rezolvă cu bine” o seară plăcută.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!