Întrebare fară răspuns

Suspendări și închideri financiare pentru un cont cu mai multe numere

Kruk +Orange=love?
Toți știm că executările făcute de firme gen Kruk nu sunt legale iar cei care au fost (păcăliți) sa dea bani in contul unor datorii au fost furați.
Întrebare : folosesc abonamentul unei cunoștințe care mai are încă 2 abonamente afiliate aceluiași contract (cont Orange).
El a plecat din tara și nu a vrut să mai plătească abonamentul pe care îl folosea astfel Orange a închis toate cele 3 numere.
Am luat legătura cu Orange și ei au zis că e imposibil sa le deschidă pe celelalte 2 și că situația va rămâne așa până când titularul vine in persoana într-un magazin Orange.
Nici nu au trecut 5 zile de la scadență și pe numărul pe care îl dețin am primit apel de la Kruk fiindcă titularul a fost băgat în biroul de credite....etc etc...
Am căutat soluții la Orange pentru a rezolva problema insa de la acea dată Orange nu a vrut să discute cu mine sub nici o forma...
Ce părere aveți despre asta?

Mădălin
Mădălin

Mădălin

User level
Nivel
2
1654 / 2000
puncte
Custom field 2
Mădălin
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 2 din 2

Madalin, eu am 3 abonamente: eu, sotul meu si mama mea, fiecare cu 2 urechi (bine, eu sunt cam intr-o ureche, dar asta e spaga mea :-D). La nici un fel de operator de telefonie nu se va opri doar abonamentul "defect" pentru ca ei privesc abonatul in ansamblu, pentru Orange, Vodafone, Telekom si ceilalti datoria este a abonatului, nu a abonamentului, drept urmare abonatul nu mai primeste servicii. Cumva e normal, daca stai sa te gandesti: omul nu si-a indeplinit conditiile contractuale, compania nu si le mai indeplineste nici ea. Oricat ne-ar placea noua sa ne gandim ca suntem importanti pentru furnizori (si suntem pana la un punct), nu suntem de neinlocuit. La sutele de mii sau milioanele de abonati pe care probabil ii are Orange, 3 numere nu inseamna mare lucru. Poate daca ai fi fost vreo companie cu sute de abonamente, ar fi fost altceva. Asa cum stau lucrurile, fiecare dintre noi suntem "inlocuibili" daca ne dovedim a fi clienti cu risc. Iti inteleg si frustrarea si speranta ca lucrurile s-ar putea rezolva, dar fara implicarea amicului tau nu se poate. Legea romana nu permite. Nu pot decat sa iti urez succes, sa gasesti o solutie care sa functioneze pentru tine.

imch
imch

imch

User level
Nivel
3
3906 / 5000
puncte
Custom field 2
imch

Pentru ca acel abonat poate avea o sotie, o mama, un tata, o sora, un frate, 1 , 2 , 3 copii si doreste sa aiba un management centalizat asupra acelor numere de abonament.

Mădălin, tu întrebi de ce se admit mai multe abonamente pe un singur nume, când tu beneficiezi de o asemenea situație? Pt Orange, cele trei abonamente reprezintă un singur abonat, chiar daca sunt folosite de trei persoane. Când un abonament nu e plătit, sunt afectate toate, chiar daca doua sunt cu plata la zi. Asta e riscul când mai multe abonamente sunt pe un singur nume. Îți place sau nu, ai acceptat situația. Credeai că sunt doar avantaje și zero riscuri? Nu există așa ceva! Din păcate, doar titularul oficial poate rezolva problema, pt Orange tu nu reprezinți nimic oficial, nu poți duce tratative cu această companie, nu ai cum!

Eu nu stiu cum poate un abonat sa aibe 1 abonament neplatit si 2 platite. Adica, la mine, pentru cele 3 abonamente am o singura factura. Sotul meu, pentru abonamentele lui are tot o singura factura. Da, sunt defalcate pe abonamente, dar suma de plata este una. Chiar si cand decid (daca decid) ca platesc doar o parte din suma datorata, tot nu se aloca suma pe fiecare departament in parte ci pe codul de abonat...

imch
imch

imch

User level
Nivel
3
3906 / 5000
puncte
Custom field 2
imch

E complicat rău de tot, adică fără ieșire. Partea bună, dacă se poate spune așa, este că nu ai tu probleme și poți să-ți faci un abonament nou, pe numele tău. Succes!

Titularul abonamentului poate trimite un fax la numărul Orange dedicat prin care sa solicite modificările pe care le dorește sau poate trimite un fax în tara cu o împuternicire.
Eu am folosit prima varianta pt a transfera un abonament, acum ceva ani, de pe numele soacrei mele din Spania, pe numele meu.

@Romeo, probabil sunt mai multe firme de specialitate care se ocupa de asta, e greu sa lasi doar in seama unei firme toate contractele neplatite si nesolutionate..!

Mi se pare normal sa se opreasca utilizarea tuturor numerelor de telefon, fiind servicii prestate pe baza de abonament, nu prepay, pentru care titularul e acelasi si existand un risc mare de neplata, precedentul fiind creat. Sa o luam altfel, daca ai avea de prestat niste servicii pentru cineva, sa zicem sa ii asiguri mentenanta pentru 3 locatii si nu te-ar plati la un moment dat pentru una dintre ele, i-ai mai presta pentru celelalte doua?

Vrajitoarea
Vrajitoarea

Vrajitoarea

User level
Nivel
3
2803 / 5000
puncte
Custom field 2
Vrajitoarea

Salut Madalin,

Stiu ca raspund cu intarziere, dar... in locul tau mi-as urmari interesul. Avand in vedere ca tu nu esti parte din contractul incheiat de cunostinta ta, Orange nu are voie sa vorbeasca cu tine (dupa cum se scria si mai sus). Interesul Orange este sa isi recupereze banii, insa nu risca nimeni puscarie ca sa iti recuperezi numarul de telefon).

1. Daca iti este necesar NUMARUL de telefon pe care il aveai, vorbeste cu cunostinta ta, convinge-o sa iti faca si sa iti trimita o procura notariala pe care sa o poti folosi in relatia cu Orange in tot ceea ce presupune administrarea contului, semnare, reziliere sau cesiune abonamente, achita tu costurile pentru a stinge datoria, apoi foloseste-te de procura pentru a cesiona catre tine numerele care te intereseaza si a inchide (posibil cu penalitati) celelalte contracte. Este costisitor, dureaza, presupune efort din partea amandudora, insa ramai cu numarul.

2. Desi foarte putin probabil la cum povestesti, in cazul in care cunoscutul tau vrea sa isi rezolve problemele, probabil Orange Chat din contul lui Orange si apoi platit rapid totul la zi ar trebui sa iti redea accesul la numerele tale.

3. Daca nu iti este absolut necesar numarul, anunta-l pe cunoscutul tau de situatie, achita-ti costurile tale la zi si ia-ti un prepay/abonament separat. Pana la urma sunt deciziile lui si implicit este datoria lui sa isi rezolve problemele.

Din pacate nu exista o solutie rapida si eleganta asa la situatia asta.
M-am lovit de multe probleme si situatii nasoale la toti operatorii de pe piata. Solutii exista cam tot timpul, insa problema principala aici este ca nu esti titular si, implicit, nu ai dreptul legal sa te implici (*nu vad nici exceptii in situatia data, desi in trecut am reusit sa ocolesc asta pentru a castiga o speta in relatia cu Enel :) )

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!