Întrebare cu răspuns(uri)

Modificare program de fidelizare? Azi-noapte am pierdut 59 euro.

Noaptea : modificare program de fidelitate
Cu 1 an în urmă se întâmplă același lucru : Orange modifica subit condițiile programului de fidelitate astfel toți abonații nu mai primeau puncte thank You pentru alte acțiuni decât plata la termen a facturii plus că valoare în magazinul online scădea de la 20% la 10% din factura .
Anul acesta , în aceeași perioadă aproximativa , Orange modifica bonusul pentru anii petrecuți în rețea din dublarea valorii punctelor in magazin in GB de internet.
În consecință , azi-noapte am pierdut 59 euro .
Voi cat ați pierdut?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@Mădălin, ne pare rău pentru situația descrisă de tine.

Programul de fidelizare în sine nu s-a modificat. Promoția conform căreia se acorda un bonus de 10% pentru punctele OTY pentru fiecare an de vechime in rețea s-a încheiat în 4 nov. 2019.

 

Începand cu 5 nov. 2019 s-a revenit la oferta conform căreia punctele OTY au urmatoarea valoare:

• pentru toate device-urile cumpărate cu prelungire pe 24 de luni, valoarea punctelor va fi cu 50% mai mare decat standard (ex: 10 puncte in magazinul online valorează 15)

• pentru produsele la pret standard sau prelugire pe 12 luni, valoarea va fi cea existenta (ex: 10 OTY = 1 EUR)

 

Referitor la resursele de internet, pentru vechimea în rețea se acordă un bonus lunar de 512 MB pentru fiecare an vechime in retea.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (1)

Da (3)

75%

3 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

75% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Bună. Eu știu că punctele OTY sunt valabile 3 ani. Poate au expirat cele la care faceți referire.
Am găsit câteva informații legate de modalitatea în care pot să „dispară” punctele OTY
Punctele Orange Thank You se pierd in urmatoarele situatii :

  • dacă au expirat: punctele sunt valabile 3 ani de la data acordării lor şi expiră pe 31 decembrie în cel de-al treilea an. De exemplu, punctele acumulate între 1 ianuarie - 31 decembrie 2015 și neconsumate până la 31 decembrie 2016, expiră pe 31 decembrie 2018.
  • dacă ai contul suspendat pentru neplata la termen a facturii Orange, poţi pierde toate punctele Thank You.
  • atunci când renunți la abonamentul tău, indiferent de motiv, pierzi dreptul de a folosi punctele acumulate.

Nu se alocă puncte Thank You pentru abonamentele Orange TV.

Eu nu mai primesc de un an de zile puncte TY nici pe abonamentul de 5 euro dar nici pe cel de 7 euro,și totuși Orange vine cu oferte mai bune de fiecare data,sau cel puțin așa considera ei. Câte puncte am pierdut într-un an pe doua numere? Destul de multe cred.O vreme am primit și pe abonamentul de televiziune și internet. In ultimul timp nici pe acela nu mai primesc. Nu că ar fi obligați să ne ofere acele puncte,însă daca tot ai promis ceva,cel puțin tine-te de cuvânt.

Sincer nu cred ca am contorizat punctele thank you implicit nu stiu daca am mai acumulat sau pierdut din acestea. De cand sunt abonat Orange, am folosit punctele de fidelitate o singura data acum 28 de luni adica acum mai bine de 2 ani. Am verificat acum punctele si sincer dupa 2 ani de nefolosire a punctelor nu se pare ca am acumulat foarte putine puncte sau poate nu inteleg eu cum se aloca si la ce valoare de abonament.

@svetalex,la ultima fraza ar trebui sa editezi din "Nu se alocă puncte Thank You pentru abonamentele Orange TV." in "Nu se MAI alocă puncte Thank You pentru abonamentele Orange TV."

Înțeleg că nu multi dintre dvs. stiti bine despre acest program.

Azi noapte 05-06.11.2019 a fost schimbat acest program in defavoarea clientului (logic) (la fel că anul trecut) (subit)(noaptea târziu)

Urmeaza perioada Black Friday si a sarbatorilor de iarna, cand vor fi ceva oferte pe zona asta si probabil ca au redus valoarea punctului OTY pentru a compensa oarecum reducerile promotionale mai mult sau mai putin reale.

Mădălin, tu nu ai pierdut nici un punct, că abonamentul era pe numele amicului, el beneficia de puncte. Fă-ți abonament pe numele tău și acumulezi puncte.

E vorba de modificarea programului de fidelitate.Tu nu ai remarcat asta?

FaraUnId tind sa cred cu tărie în ceea ce ai scris...probabil că așa mai ales că săptămâna trecută am făcut o solicitare de oferta la care cei de la Orange sau făcut că nu inteleg despre ce număr de telefon e vorba sau despre ce oferta vorbesc eu ...Așa ceva nu se face..dar na...

Eu am câteva puncte si, pentu că sunt putine, abonamentele neavând valori prea mari, nu le urmăresc.. Ce nu inteleg este, cum ai pierdut tu 59 €, daca tu NU esti abonat Orange? Când un cont este suspendat pentru neplata, cum este contul prietenului tau, pe al cărui nume este abonamentul folosit de tine, punctele thank you se pierd..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Poate dacă ai totuși un alt abonament pe numele tău, ai pierdut ceva ce practic nici nu ai avut în mana, cum spun și ceilalți sunt niște puncte pe care Orange nu este obligat sa ți le dea dar totuși ți le oferă ca un bonus pe care tot el le controlează în favoarea amândurora.

Punctele thank you sunt oferite de către Orange clenților fideli; aceasta este o ofertă și poate fi ținuta in vigoare pentru un anumit timp. Dacă Orange decide să nu le mai acorde asta este probabil vor veni cu alte oferte mult mai avantajoase. Sperăm în continuare.

Mădălin, eu nu am observat o schimbare. Poți să ne explici la ce te referi? Te referi la abonamentul din pachetul amicului, despre care povestești in alt topic? Daca e așa, e normal ca cei de la Orange sa nu îți dea detalii despre abonament, pt că nu tu ești titularul.

Bine că nu aveam prea multe și așa, probabil nu am prea multe nici de pierdut! Îmi pare rău că ai pierdut pe partea aceasta, dar probabil vei primi alte beneficii suplimentare altfel.

Nu delfinas , este vorba despre un alt abonament pe care îl administrez de 16 ani dar care nu este pe numele meu.Insa pe acesta sunt împuternicit .
Punctele mele valorau (marți) 220 euro iar miercuri valorau doar 157 euro parca...când am verificat situația am văzut că bonusul pentru anii petrecuți în rețea sa transformat în 7.5 gb de net (penibil când am sute de GB de consumat lunar ).
Mie imi place să știu că nu sunt tras în cărămidă insa de cele mai multe ori ajungi sa vezi că de fapt toată lumea încearcă să te facă astfel e bine sa nu ai așteptări de la nimeni și să te aliniezi cu ceilalți

Acum înțeleg și eu cum sta treaba. Găsesc mult mai avantajoasa oferta care s-a încheiat în 4 noiembrie. Poate cei de la Orange o vor relua curând.

Acum inteleg si eu de ce nu vedeam modificarile pe programul de fidelizare! Nu am o vechime asa de mare. Imi pare rau pentru tine, si pe mine probabil m-ar fi apucat „dracsorii”. Pe de alta parte, obiectiv vorbind, ideea de bonus, in sine, reprezinta ceva ce nu iti apartine efectiv, ci iti este dat in plus. Daca bonusul in sine nu a fost „carlig contractual”, daca intelegi ce vreau sa spun, nu iti apartine efectiv tie decat in momentul in care il folosesti. E cam ca promotia de la magazin: daca cumperi telefonul azi, primesti cadou si un smartwatch, daca il iei maine, nu mai primesti cadoul. Stii ce vreau sa zic? Oricat de naspa ar fi, nu e obligatia lor sa ti-l dea permanent... Dar cred ca pot vorbi cu asa lejeritate doar pentru ca pe mine nu ma afecteaza efectiv schimbarea respectiva...

Cum spuneam mai sus ofertele nu țin o veșnicie; ele pot fi schimbate oricînd; nici noua ofertă nu e rea; imi pare rău pentru cei care au pierdut, dar vor cîștiga în viitor.

Ai pierdut cativa euro. Daca stiai ca in aceeasi perioada ti s-a mai intamplat ceva similar ar fi trebuit sa achizitionezi ceva de suma aflata in cont. Acum, din punctul meu de vedere, poti doar astepta sa intre iar in vigoare fostul program de fidelizare.

extras din raspunsurile ORANGE :
Referitor la resursele de internet, pentru vechimea în rețea se acordă un bonus lunar de 512 MB pentru fiecare an vechime in retea..

Deci EU,care am numarul de aproximativ 25 de ani in retea,ce fidelizare imi acordati la abonament,din moment ce eu am acum 512 Mb..de rasul curcilor,cu toate incarcarile prepay efectuate lunar,la fel unde pretindeti ca acordati 5 Gb bonus ???

@Celik , eu luna aceasta am primit bonus 50 GB in rețeaua 4G nu știu dacă am să folosesc măcar jumătate,aceste resurse sunt valabile 30 de zile.După această perioadă ceea ce nu ai folosit le pierzi.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!