Întrebare fară răspuns

Modalități de notificare la modificarea unui abonament de internet și tv Orange

Salut prieteni,va rog sa îmi spuneți care sunt modalitățile de notificare a unui client Orange de către compania Orange privind modificarea unui abonament. Multumesc

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Eu știu că prin SMS/email. A se vedea SMS-urile primite pentru modificarea costurilor abonamentelor mai mici de 5 EUR sau contractele primite pe email la momentul prelungirii unui abonamet.
Late edit. Nu am găsit pe net această informație, dar poate este menționată undeva în contracte, pentru că știu că de obicei se specifică în contracte modalități de notificare (pentru cine are chef să lectureze un contract)
Late edit 2 - Am mai găsit ceva în Termeni și conditii (pag 29-30)
https://www.orange.ro/termeni-si-conditii/pdf/2018-05/ter...
Clientul este de acord ca orice notificare sau comunicare cu privire la relația comercială transmisă pe cale electronică de Orange România pe adresa de e-mail comunicată în Partea I a Contractului îndeplinește toate cerințele legale privind comunicarea în scris între părți.

svetalex
svetalex

svetalex

User level
Nivel
2
1511 / 2000
puncte
Custom field 2
svetalex

Prin e-mail pe adresa indicata în contul my Orange, prin sms sau prin scrisoare recomandată odată cu factura emisă sau individual la adresa de corespondență declarată, depinde de la caz la caz.

@Ascary, dă-ne, te rog, mai multe detalii. Despre ce fel de abonament și despre ce fel de modificare este vorba? Am văzut că ai încadrat întrebarea în categoria Internet & TV.

Prin email, prin poștă, prin sms. Sigur, acestea sunt notificările standard, care trebuie realizate de Orange în caz de necesitate. Probabil că mai apar ceva notificări și pe cont.

@Daniela H. Am încadrat aceasta întrebare în categoria internet tv fiindcă este vorba de un abonament de internet și tv încheiat cu Orange acum 6 ani. Luna trecuta verificând in My Orange am observat că la internet aveam impusa limitare de 80GB lunar,cost control,etc. Abonamentul pe care îl încheiasem cu Orange era pentru internet nelimitat fix și tv fara limita de trafic și fără scăderea vitezei. Abonamentul actual este cu 80 GB Incluși și scăderea vitezei după consumarea traficului. Vreau sa spun că nu am fost notificat nici telefonic,nici prin SMS nici prin My Orange despre modificarea abonamentului. Astăzi m-a sunat un consultant internet tv și mi-a spus că am fost notificat pe factura de modificarea abonamentului. Eu nu citesc facturile Orange. Eu dau doar click pe butonul plătește din My Orange iar mai nou prin Orange Money și cam atât. Nu citesc facturile de internet și tv pentru că acestea erau întotdeauna la fel. Nu erau costuri suplimentare,nu erau plati alte servicii deci nu aveam de ce sa le citesc. Nu știu cât de bine m-am făcut înțeles,dar mă puteți întreba și vă voi răspunde.

Mda, îmi pare rău și la RDS am primit notificare de majorare a prețului scris mărunt pe factură, jos de tot, unde deobicei nu prea citesc.

Personal nici eu nu verific factura... Cam știu cât trebuie să plătesc în fiecare lună, diferențele sunt minore și variază destul de puțin de la lună la lună, cred că din cauza cursului valutar.
Cred că Orange ar trebui să ia în calcul eliminarea acestei modalități de a informa clienții legat de modificările contractului, deși am văzut că se practică și în sistemul bancar, de ex. clienții sunt informați de modificarea dobânzii la cardurile de credit prin extrasul de cont.

svetalex
svetalex

svetalex

User level
Nivel
2
1511 / 2000
puncte
Custom field 2
svetalex

Da de obicei prin sms, mail și factura se fac astfel de înștiințări, nu înțeleg de ce nu ți au trimis și un sms, totuși factura dacă o ai în posta, nu este foarte sigura. La mine nu ajung facturile tot timpul și mai poți avea norocul sa o rupă un copil dacă reușește sa dea de ea. Cu cea electronica altfel sta treaba dar cum spui și tu cine mai citește în ziua de astăzi, mai ales dacă costul facturii corespunde.
Cred totuși ca astfel de schimbări ar trebui anunțate ori prin sms ori prin apel către consumator, cea din urma mi se pare cea mai corecta.

Cunosc un caz,al unui abonat,tot cu același tip de abonament care a fost sunat de Orange privind modificarea abonamentului de nenumărate ori până ce acesta a fost de acord cu modificarea abonamentului dar oarecum in favoarea sa,adică mai mult trafic inclus și la un preț decent. Menționez,ca modalitatea de a mă contacta telefonic exista,fiindcă la fiecare doi ani un consultant Orange TV mă suna pentru ai confirma prelungirea și eventual de a-mi oferi și reduceri la abonament. De aceasta dată însă nu am mai fost sunat. Eu cred că au trecut acea notificare în factura,anticipând că nu o voi citi și astfel abonamentul se modica cu acordul meu tacit. As fi putut să fiu anunțat și prin e-mail,care deasemenea exista in baza de date a Orange sau eventual prin posta. Cel mai simplu însă ar fi fost,dacă și-ar fi dorit într-adevăr ca abonatul sa fie informat corect și la timp ,sa îmi fi trimis un SMS pe același număr pe care primesc luna de luna și notificările privind facturile de internet și tv.Sa înțeleg că Orange și-a dorit doar sa fie acoperit din punct de vedere legal?

Dupa cum au spus colegii / Te anunta imediat / Sms sau prin email / Daca ceva s-a schimbat / Daca-i o modificare / Ce tie bine nu-ti vine / Nu lasa sa treaca timpul / Anunta-i ca nu-ti convine / De obicei,e scrisul mic / Sau,le citim pe sarite / De aia cand semnati contracte / Va sfatui sa luati aminte / Cititi tot ce-i scris marunt / Puneti intrebari directe / Situatii neplacute / Astfel,n-o sa se repete!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!