Întrebare fară răspuns

Portare număr în rețeaua Orange + plata

Bună. Acum de curând mi-am portat numărul meu de la digi din nou la Orange, am primit un număr de telefon provizoriu până când îmi va întra numărul meu de telefon. În 31 octombrie și pana acuma 04.11 nu mi s-a portat, plus ca îmi apare la My Orange ca am de plata 40 lei. Deci care e problema? Am zis ca nu plătesc pana nu mi se porteaza numărul deci mai am timp pana în data de 16.11.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut și bun venit in comunitate! Pentru problema adică de tine, probabil ți-ai consumat resursele pe care le-ai primit până la emiterea facturii, care de regulă se emite prin data de 14-16 ale lunii următoare. Chiar daca ai număr provizoriu, ai un număr limitat de resurse pe care le primești până la portarea definitivă, direct proporțional cu numărul de zile intre momentul in care te-ai înscris și emiterea facturii.
Sugestia mea, este sa apelezi Nr unic 300 și vezi concret de ce ai cost suplimentar .

Si in My Orange ce scrie in dreptul acelei sume de 40 lei? Cand ai plecat in prima faza de la Orange, ai ramas cu ceva datorii la ei?

Conform ANCOM - "Întrucât costurile determinate de portarea numărului sunt suportate de operatorul la care te transferi, acesta are dreptul să apeleze la diverse modalităţi de a-şi recupera costurile respective.

ANCOM a impus operatorilor ca sumele pe care le solicită clienţilor pentru serviciul de portabilitate să fie accesibile, fără a preciza însă o valoare maximă şi o modalitate anume prin care sunt percepute."

De regula portarea se realizeaza in 3 zile lucratoare, iar in cazuri execptionale poate dura pana la 25 de zile lucratoare. Daca tu ai depus cerea de portare pe data de 31 (adica joi), cele trei zile lucratoare se calculeaza incepand cu data de 1 (adica vineri), zilele se 2 si 3 (sambata respectiv duminica nu sunt luate in calcul). Asta inseamna ca pe data de 5 ar trebui ca procesul de portare sa fie finalizat, daca nu intervin anumite chestiuni de ultim moment.

Salut Jolie si bine ai venit in comunitate!

Un subiect asemanator, a mai fost discutat si aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2095131-sim-numar-provizoriu-portare

Iti recomand ca inainte sa postezi o intrebare, sa folosesti motorul de cautare de pe prima pagina pentru a cauta un subiect care te intereseaza, si apoi daca nu gasesti niciun raspuns, sa postezi o intrebare.

Link-ul pe care ti l-am dat, contine raspunsuri de la alti membri, care cred ca te vor ajuta!

Sa ne spui cum a mers totul!

@Jolie, s-a finalizat procesul de portare în rețeaua Orange? Te-ai lămurit de unde provine datoria de 40 de lei? Revino, te rog, în comunitate și dă-ne mai multe detalii.

Mi-a spus operatorul de la Orange ca portarea durează între 5 și 15 zile lucrătoare deci au trecut 8 zile sa zicem. Și cu plata de 40 lei, in fiecare luna începând cu data de 02 a lunii apare factura.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!