Întrebare fară răspuns

Problema date mobile 4g

De aseară datele mobile nu mai merg. Când le pornesc apare 4G și apoi dispare și din nou, apare dispare, apare dispare încontinuu, nu își revine.
Dețin un HUAWEI P9 LITE 2017
Am vrut sa adaug și un fișier mp4, dar aparent nu pot.
Mulțumesc, o zi buna în continuare!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

Salut, și bun venit in comunitate!
Poți să ne dai detalii despre zona din care scrii?
Restul colegilor au aceeași problema?
Încearcă să resetezi telefonul, și selectezi datele mobile, dezactivare, apoi activare din nou, îți atașez screen shot, eu am Mate 10 lite.

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Oprește datele mobile, cum am făcut eu screen shot, apoi resetează telefonul. Doar resetează telefonul simplu, nu resetare din fabrică. După ce a pornit, pornește datele mobile din nou.

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Resetează doar setările de rețea din Setări - Sistem - Resetare - Resetare setări de rețea, sau cu mod avion, și dacă tot nu merge, restart la telefon. Dacă nu este o problema cu rețeaua în zonă, contactează pe Orange helper de pe Softpedia, sa îți reseteze contul de internet sau mergi în Shop sa îți schimbe simul.

Mergi la un OrangeShop, te vor ajuta ei !

Alex86
Alex86

Alex86

User level
Nivel
1
462 / 750
puncte
Custom field 2
Alex86

Da, cei de la shop pot sa iti dea o cartela noua cu numarul tau gratuit, doar sa ai grija sa nu ai contacte salvate pe cartela SIM.

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Dar de ce atunci când sun la 333 nu mai primesc mesajul cu: "ai ... MB valabil pana la"
Și am descarcat My Orange și îmi spune ca am 0MB ceea ce este imposibil ținând cont ca acum 2 săptămâni când l am încărcat, am primit 50 GB

Cu cat ai încărcat? Opțiunile toate sunt valabile cu minim 5 euro.

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Poate e vreo defecțiune de rețea sau vreo eroare undeva. Există posibilitatea să aibă loc și lucrări la rețea în zona ta. Dacă nu se remediază, semnalează problema pe Chat Djingo, din My Orange ( secțiunea contact), etc. Succes!

@helpmedud, pentru interogare credit, poti incerca si *133#.

Ca sa ai 4G, trebuie sa ai o extraoptiune activa. Daca in momentul reincarcarcarii, ti-ai activat si o extraoptiune, si daca nu sunt probleme de retea in zona, ar trebui sa ai 4G.

Daca in continuare nu ai, se poate sa fie o problema pe numarul tau. Recomand si eu sa contactezi pe cineva de la Orange, prin apel la 300, pe chat (Djingo) sau sa mergi intr-un Orange Shop.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!