Întrebare fară răspuns

Problema date mobile 4g

De aseară datele mobile nu mai merg. Când le pornesc apare 4G și apoi dispare și din nou, apare dispare, apare dispare încontinuu, nu își revine.
Dețin un HUAWEI P9 LITE 2017
Am vrut sa adaug și un fișier mp4, dar aparent nu pot.
Mulțumesc, o zi buna în continuare!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut, și bun venit in comunitate!
Poți să ne dai detalii despre zona din care scrii?
Restul colegilor au aceeași problema?
Încearcă să resetezi telefonul, și selectezi datele mobile, dezactivare, apoi activare din nou, îți atașez screen shot, eu am Mate 10 lite.

Oprește datele mobile, cum am făcut eu screen shot, apoi resetează telefonul. Doar resetează telefonul simplu, nu resetare din fabrică. După ce a pornit, pornește datele mobile din nou.

Resetează doar setările de rețea din Setări - Sistem - Resetare - Resetare setări de rețea, sau cu mod avion, și dacă tot nu merge, restart la telefon. Dacă nu este o problema cu rețeaua în zonă, contactează pe Orange helper de pe Softpedia, sa îți reseteze contul de internet sau mergi în Shop sa îți schimbe simul.

Da, cei de la shop pot sa iti dea o cartela noua cu numarul tau gratuit, doar sa ai grija sa nu ai contacte salvate pe cartela SIM.

Dar de ce atunci când sun la 333 nu mai primesc mesajul cu: "ai ... MB valabil pana la"
Și am descarcat My Orange și îmi spune ca am 0MB ceea ce este imposibil ținând cont ca acum 2 săptămâni când l am încărcat, am primit 50 GB

Poate e vreo defecțiune de rețea sau vreo eroare undeva. Există posibilitatea să aibă loc și lucrări la rețea în zona ta. Dacă nu se remediază, semnalează problema pe Chat Djingo, din My Orange ( secțiunea contact), etc. Succes!

@helpmedud, pentru interogare credit, poti incerca si *133#.

Ca sa ai 4G, trebuie sa ai o extraoptiune activa. Daca in momentul reincarcarcarii, ti-ai activat si o extraoptiune, si daca nu sunt probleme de retea in zona, ar trebui sa ai 4G.

Daca in continuare nu ai, se poate sa fie o problema pe numarul tau. Recomand si eu sa contactezi pe cineva de la Orange, prin apel la 300, pe chat (Djingo) sau sa mergi intr-un Orange Shop.

Ca să lămurim treaba, apelează *133#, și vezi ce mesaj primești. Este posibil ca acel bonus de internet să fi fost valabil cu altă opțiune, care a expirat. In mod normal, pentru o reîncărcare cu 5 Euro, ar trebui sa ai 30 GB, in anumite condiții. Recomandarea mea, sa faci reîncărcările de acum înainte în aplicația My Orange, nu prin alte magazine. De asemenea, nu ar strica să dai un SMS gratuit cu textul Steaua la 321, și vei beneficia de bonusuri atunci când echipa câștigă, și când marchează gol...

Posibil ca pachetul de date din optiune sa fi fost epuizat de tot felul de aplicatii care ruleaza in background. Poti verifica din setarile telefonului ce aplictaii au consumat cele mai multe resurse de date.

Un apel la serviciul clienti sau o vizita intr-un Orange Shop ar trebui sa te lamureasca. Noi nu avem acces pe contul tau, prin urmare nu putem decat sa ne mergem cu presupusul.

Am fost la un Orange Shop și mi a spus ca nu mai am internet, ceea ce este imposibil. Doamna era cam sictirita și mi am dat seama imediat cum sta treaba. M am uitat in setări și am văzut ca am consumat 4gb în ultima luna. Nu știu ce sa mai zic. Am fost la 3 magazine Orange. Unul mi a spus sa ma duc la altul. Celalalt mi a spus sa mi schimb cartela și sa încerc și la celalalt magazin, ultimul spunându mi ca n am internet. Nu știu ce sa mai fac.

Dumneavoastră când sunați la 333 sau *133# nu primiti un mesaj în care va spune și date mobile?
Ex: '' aveți n MB valabil pana la "

Cred ca cel mai indicat ar fi sa suni la serviciul clienti pentru lamuriri suplimentare.

Tot acolo consultantii pot efectua a reconfigurare a profilului de date pentru contul tau in situatia in care ar fi vorba de o problema de ordin tehnic si care te impiedica sa accesezi internetul chiar daca tu spui ca ai resurse valabile.

Partea de voce este functionala pe acel SIM sau si acolo ai probleme in a apela si / sau trimite SMS?

Da. Pot trimite Sms-uri, pot suna, totul este ok exceptând datele mobile.
Voi încerca să mi schimb cartela, dar trebuie sa vin cu un părinte, ținând cont ca sunt minor și chiar nu înțeleg de ce.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!