Întrebare cu răspuns(uri)

De ce am perioada contractuala așa de mare?

Salut prieteni. Verificând ieri în My Orange perioada contractuala sa vad cate luni mai am,am văzut că aceasta este peste 24 de luni de la data ultimei prelungiri,după cum vedeți și voi in captură. Știți oare de ce?

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Pana în luna aprilie 2019, toate contractele Orange se prelungeau pe 24 de luni + perioada rămasă din contractul existent, dar nu mai mult de 30 de luni.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (4)

80%

4 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

80% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Probabil vreo eroare în My Orange sau ceva neactualizat.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Depui o sesizare la Orange_helper pe Softpedia și apoi te vor suna din departamentul Reclamații și îți vor anula lunile în plus la perioada contractuală existenta (6 luni în plus).

Exact, de asta uitasem. Așa este, erau prelungite pe 30 de luni, dacă cereai reprelungire în timpul perioadei contractuale.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Aha. Țin minte că anul trecut când luasem telefonul,cu banii jos,am mai prelungit abonamentul cu 2 ani,(fiind destul de mic ca valoare) ca sa mai scad din prețul telefonului vreo 400 de lei daca îmi aduc aminte. Asta înseamnă că la cele 24 de luni s-au mai adăugat și lunile rămase din abonamentul anterior. Eu crezusem că noul abonament pleacă de la zero luni. Multumesc

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Abonamentul expira la anul cam pe vremea asta,mă refer la cele 24 de luni,pot să-l contactez pe Orange Helper cu vreo 3 -4 luni înainte de expirarea pentru anularea lunilor rămase? Sau sa o fac acum?

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Ba da Rafa,acum vreo 18 ani in urma :)
Merci Răzvan,ii trimit un PM Helperului.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

@Ascary, la mine data minima de expirare a contractului aproape concide cu data de activare a abonamentului, desi prelungirea contractului s-a facut cu o luna si 7 zile inainte.
De exemplu:

  • am activat un abonament pe data de: 08-03-2016
  • am prelungit pe 04-02-2018
  • data de expirare este pe 10-03-2020

Am înțeles. Pe acest număr datele sunt cele din captură cu perioada aceea uriașă :)

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Abonamentul se prelungește tacit .
Nu ? .
Eu așa am în contract . Bănuiesc că și resursele rămâne la fel .
De ce tot reprelungiti câtă vreme el se poate menține nelimitat .

Tocmai ce am zis mai sus ,ca sa mai pot scădea niste bani din prețul telefonului la prelungire.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Telefon îți iei de la Emag, de la Altex, de la zecile de firme care le comercializează la preturi normale nu bisnitareala ca la firmele de telefonie mobila .
Nu o să iau niciodată de la operatorii de rețele .
Adică Orange consideră că un nou venit nu prezintă garanții timp de un an jumate sa cumpere în rate și după aia eu să iau de la ei telefon ?
Ar fi de poveste .Un pic de demnitate mă copii, nu v-ar strica deloc .

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!