Această întrebare nu a fost actualizată în ultimele 24 de luni, de aceea conținutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.

Întrebare cu răspuns(uri)

Problema cu contractul dupa 24 de luni

Buna ziua! Am o problema cu contractul incheiat in 26 01 2017 si acum sunt in perioada cu 3 luni inainte de termen si am cerut sa-mi faca oferta personalizata. Am 3 nr. orange Me11, care expira in ianuarie. Nu am luat tel pe abonament si spun ca nu am dreptul in mai pt un nr. si iunie pt cele2. Mentionez ca ante contractul a fost facut la termen decembrie 2015- 2017 si daca il faceam mai repede contractul, la semnarea noului contract cel vechi nu este nul? De unde diferenta de 4,5 luni?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@Anty, suna la numărul 300 dar în afara orelor de vârf! Ori dimineața, ori seara aproape de finalul programului! Atunci o sa prinzi linia libera mai repede.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 2 din 2

Am sunat azi la 300 ca sa dezactivez Deezerul și vreau să spun că am fost preluat destul de rapid. Cred că era în jur de ora 13

Am sunat la 300 acum cateva zile. Nu m au putut lamuri. Am cerut contractele din urma din 2014. Urmau sa vina prin posta, nu stiu daca mai vin. Astazi am fost sunat ca mi s-a modificat perioada contractuala la 24 luni cum era firesc.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!