Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Această întrebare nu a fost actualizată în ultimele 24 de luni, de aceea conținutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.
Întrebare cu răspuns(uri)
Buna ziua! Am o problema cu contractul incheiat in 26 01 2017 si acum sunt in perioada cu 3 luni inainte de termen si am cerut sa-mi faca oferta personalizata. Am 3 nr. orange Me11, care expira in ianuarie. Nu am luat tel pe abonament si spun ca nu am dreptul in mai pt un nr. si iunie pt cele2. Mentionez ca ante contractul a fost facut la termen decembrie 2015- 2017 si daca il faceam mai repede contractul, la semnarea noului contract cel vechi nu este nul? De unde diferenta de 4,5 luni?
@Anty, suna la numărul 300 dar în afara orelor de vârf! Ori dimineața, ori seara aproape de finalul programului! Atunci o sa prinzi linia libera mai repede.
Alte răspunsuri
Pagina 1 din 2
Verifica perioada contractuala în My Orange.
Depune o sesizare la Orange helper de pe Softpedia sa îți reducă perioada contractuala la maxim 24 de luni, înainte erau 30 de luni. Te va suna o persoana de la Departamentul de Reclamații și îți vor anula lunile puse în plus de Orange, de fapt orice abonament la ORO te pricopsesti cu o luna in plus, nu știu cum face sistemul, dar în minus nu pune niciodată. Succes!
Bun venit in comunitate @anty! Am o mica nelămurire, cum au trecut 24 de luni din 26.01.2017? Sper că e o greșeală, altfel 24 de luni au trecut in ianuarie anul asta, și nu poți fi in ultimele 3 luni de contract....
da ai dreptate e 26 01. 2018 in dec 2017 s-a incheiat celalalt
Ai mai făcut vreo achiziție in acest timp pe vreunul din numere? Mă refer orice, nu doar telefoane...
Poate ai prelungit cu 12 luni, anul trecut.
@initiatior Cel mai probabil tu ai prins vechiul program de renegociere a contractelor, când perioada rămasa din vechiul contract se adauga la noul contract în limita a maxim 36 de luni.
Vezi ca pe cont ai perioada contractuala rămasa pe fiecare număr în parte. Neavând acces pe contul tău, nu te putem ajuta prea mult.
Era de maxim 30 de luni, 36 de luni a fost la Romtelecom, când se dădea laptop în rate.
Nu am achiziționat în acest interval nimic.nu am prelungit contractul.cu 12luni si ante contractul 2015 -2017 decembrie l am terminat la termen.
Trebuie discutat cu ei, pentru că acest lucru este cel mai la îndemână. Sigur vor exista explicații.
Scrie lui helper de pe Softpedia sa te contacteze de la departamentul de retenție, sau mergi și prin Orange Store și vezi ce oferte ți se potrivesc.
de discutat cu ei am avut doua interventii fara succes,o sa mai incerc si cu helper l am contactat si a zis sa i scriu in privat unde n am acces.
Are mesageria privata plina și din acest motiv nu poți lua legătura el. Roagă-l sa mai șteargă din mesaje private pentru a putea comunica cu el.
Nu cred că are mesageria plina. Chiar azi am vorbit cu el prin PM.
De-a lungul anilor am avut multe discuții cu Helperul și n-am întâlnit niciodată problema mesageriei pline. Cred că știu și ei ,helperii că trebuie golită mesageria din când în când. Îți recomand să iei legătura cu un moderator sa vezi de ce nu îi poți trimite PM helperului
i am scris pe raport ca nu pot comunica si am primit ras. inapoi la kaiafa....
@anty1 Revenim ca urmare a acestui mesaj. Intrucat nu avem posibilitatea purtarii discutiei in privat, recomandarea nostra este a ne contacta printr-una dintre modalitatile pe care ti le punem la dispozitie si anume: pagina de contact, aici https://www.orange.ro/eContact/ , adresa de email serviciul.clienti@orange.ro , Serviciul Clienti la numarul 300, sectiunea de chat disponibila in contul online -> Contacteaza-ne sau in orice magazin Orange Shop.
Editat de Orange_helper, Azi, 13:50.
@Anty, suna la numărul 300 dar în afara orelor de vârf! Ori dimineața, ori seara aproape de finalul programului! Atunci o sa prinzi linia libera mai repede.
teacher_ a fost desemnat cel mai bun respondent
teacher_ a fost desemnat cel mai bun respondent
anty a răspuns
teacher_ a fost desemnat cel mai bun respondent
Vio73 a răspuns
FaraUnID a răspuns
un anonim a răspuns
Ascary a răspuns
Vio73 a răspuns
Ascary a răspuns
teacher_ a răspuns
anty a răspuns
Ascary a răspuns
FaraUnID a răspuns
anty a răspuns
Razvan a răspuns
Vio73 a răspuns
anty a răspuns
Razvan a fost desemnat cel mai bun respondent
Razvan a răspuns
FaraUnID a răspuns
Razvan a răspuns
teacher_ a răspuns
anty a răspuns
teacher_ a răspuns
Razvan a răspuns
anty a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.