Întrebare cu răspuns(uri)

Problema cu contractul dupa 24 de luni

Buna ziua! Am o problema cu contractul incheiat in 26 01 2017 si acum sunt in perioada cu 3 luni inainte de termen si am cerut sa-mi faca oferta personalizata. Am 3 nr. orange Me11, care expira in ianuarie. Nu am luat tel pe abonament si spun ca nu am dreptul in mai pt un nr. si iunie pt cele2. Mentionez ca ante contractul a fost facut la termen decembrie 2015- 2017 si daca il faceam mai repede contractul, la semnarea noului contract cel vechi nu este nul? De unde diferenta de 4,5 luni?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@Anty, suna la numărul 300 dar în afara orelor de vârf! Ori dimineața, ori seara aproape de finalul programului! Atunci o sa prinzi linia libera mai repede.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Verifica perioada contractuala în My Orange.
Depune o sesizare la Orange helper de pe Softpedia sa îți reducă perioada contractuala la maxim 24 de luni, înainte erau 30 de luni. Te va suna o persoana de la Departamentul de Reclamații și îți vor anula lunile puse în plus de Orange, de fapt orice abonament la ORO te pricopsesti cu o luna in plus, nu știu cum face sistemul, dar în minus nu pune niciodată. Succes!

Bun venit in comunitate @anty! Am o mica nelămurire, cum au trecut 24 de luni din 26.01.2017? Sper că e o greșeală, altfel 24 de luni au trecut in ianuarie anul asta, și nu poți fi in ultimele 3 luni de contract....

@initiatior Cel mai probabil tu ai prins vechiul program de renegociere a contractelor, când perioada rămasa din vechiul contract se adauga la noul contract în limita a maxim 36 de luni.

Vezi ca pe cont ai perioada contractuala rămasa pe fiecare număr în parte. Neavând acces pe contul tău, nu te putem ajuta prea mult.

Nu am achiziționat în acest interval nimic.nu am prelungit contractul.cu 12luni si ante contractul 2015 -2017 decembrie l am terminat la termen.

Scrie lui helper de pe Softpedia sa te contacteze de la departamentul de retenție, sau mergi și prin Orange Store și vezi ce oferte ți se potrivesc.

de discutat cu ei am avut doua interventii fara succes,o sa mai incerc si cu helper l am contactat si a zis sa i scriu in privat unde n am acces.

Are mesageria privata plina și din acest motiv nu poți lua legătura el. Roagă-l sa mai șteargă din mesaje private pentru a putea comunica cu el.

Nu cred că are mesageria plina. Chiar azi am vorbit cu el prin PM.
De-a lungul anilor am avut multe discuții cu Helperul și n-am întâlnit niciodată problema mesageriei pline. Cred că știu și ei ,helperii că trebuie golită mesageria din când în când. Îți recomand să iei legătura cu un moderator sa vezi de ce nu îi poți trimite PM helperului

i am scris pe raport ca nu pot comunica si am primit ras. inapoi la kaiafa....

@anty1 Revenim ca urmare a acestui mesaj. Intrucat nu avem posibilitatea purtarii discutiei in privat, recomandarea nostra este a ne contacta printr-una dintre modalitatile pe care ti le punem la dispozitie si anume: pagina de contact, aici https://www.orange.ro/eContact/ , adresa de email serviciul.clienti@orange.ro , Serviciul Clienti la numarul 300, sectiunea de chat disponibila in contul online -> Contacteaza-ne sau in orice magazin Orange Shop.
Editat de Orange_helper, Azi, 13:50.

Am sunat azi la 300 ca sa dezactivez Deezerul și vreau să spun că am fost preluat destul de rapid. Cred că era în jur de ora 13

Am sunat la 300 acum cateva zile. Nu m au putut lamuri. Am cerut contractele din urma din 2014. Urmau sa vina prin posta, nu stiu daca mai vin. Astazi am fost sunat ca mi s-a modificat perioada contractuala la 24 luni cum era firesc.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!