Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Această întrebare nu a fost actualizată în ultimele 24 de luni, de aceea conținutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.
Întrebare cu răspuns(uri)
Am un număr principal cu abonament Orange. De pe MyOrange asociat cu abonamentul am făcut o reîncărcare a unui număr secundar, Pre-pay (pentru care am oferit date de facturare!). Problema este că nu găsesc nicăieri factura - în contul MyOrange îmi apar doar facturile legate de numărul principal, cu abonament. Ulterior am adăugat și numărul secundar pre-pay (cu autentificare prin SMS) contului MyOrange, dar cînd îl selectez pe acesta, rubrica „Consum și facturi” îmi apare goală! Nici pe mail nu am primit factura, ci doar o confirmare a plății. Am nevoie de factura respectivă pt contabilitate deoarece numărul secundar îl folosesc în scop profesional.
Menționez că plata reîncărcării a fost făcută online, separat de plata abonamentului, așa că mă îndoiesc că va apărea ca o plată anexată la factura lunară de abonament.
Mulțumesc tuturor pt răspunsuri! Problema s-a rezolvat „de la sine” - după cîteva ore bune a apărut factura de reîncărcare la rubrica „Consum și facturi” a numărului principal (unde o căutasem inițial și nu era).
Alte răspunsuri
Ai încărcat de pe abonament sau cu plata prin card? Trebuie sa ceri confirmarea plății celor de la romcard.
Salut! Trebuie sa te loghezi in contul tau Orange, pe net, nu pe aplicatie...
https://www.orange.ro/myaccount/reshape/
alegi numărul principal și acolo o sa apară facturile plătite. Îți atașez screen shot cu ordinea operațiilor, am încercuit cam ce trebuie sa faci.
Daca nu merge așa, selectează al doilea număr și vezi aceleași operații. Deocamdată în aplicație nu se poate face operația asta.
Daca nu poți, și ai platit cu cardul, poți lua extrasul de cont doar pentru plata respectiva, și e acceptat și așa. Sper totuși să meargă așa cum ti-am detaliat. Sa ne spui daca merge!
Daca decontezi reîncărcarea prepay-ului ar trebui pe viitor sa faci aceasta reîncărcare în magazinele Orange unde ți se eliberează bon de casa. Nu înțeleg totuși cum ai făcut reîncărcarea "separat de plata abonamentului",ce vrei sa spui?
@Ascary, se poate alege plata inclusa in factura de abonament, sau plata cu cardul, fara ca abonamentul să îți fie afectat de reincarcare.
La telekom trimit factura de reîncărcare a contului la câteva zile, după ce s-a transferat plata reîncărcării în contul lor. Ar fi bine sa implementeze acest lucru și Orange.
Mulțumesc tuturor pt răspunsuri! Problema s-a rezolvat „de la sine” - după cîteva ore bune a apărut factura de reîncărcare la rubrica „Consum și facturi” a numărului principal (unde o căutasem inițial și nu era).
Bine că ai rezolvat problema. Oricum, pe contul online apar mai multe lucruri decât cele din aplicație.
Nu am folosit niciodată aplicația, totul era pe browser.
Și nu se regăsește pe factura numărului de pe care ai reîncărcat?
Vio73, problema s-a rezolvat, a mentionat mai sus
Ne bucurăm că ți-am putut fi de ajutor.
@Vrăjitoarea, mulțumesc!
Mă bucur că s-a rezolvat.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.