Întrebare fară răspuns

4G+ si serviciile VoLTE si VoWIFI pe terminalele neagreate

Pe cand se va renunta la provizionarea serviciilor de 4G+ apel wifi si volte doar pe terminalele "agreate" de orange?
Suntem destul de multi care avem telefoane net superioare huawei and co. ce suporta aceste tehnologii si ne lovim de eternul raspuns ca "nu este pe lista" si de aceea nu primim nici 4g+ nici apel wifi nici altele.
Se poate denunta unilateral contractul pentru ca nu primesc aceste servicii ?
Oare ANPC ce parere are de treaba asta?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 9 din 9

Știam că trebuie să dai disable din setări! Felicitări!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Ciudat ca si pentru volte și pentru vowifi activezi prin disable.
O mie de ani nu imi dădeam seama.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2616 / 5000
puncte
Custom field 2

Parcă și la Xiaomi mi Mix 3 5g e la fel! Bine că a mers!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Sincer ai dreptate. Eu personal am OnePlus 8 pro acum si am avut 7 pro ,si nici unul din ele nu a avut suport vowifi , care mi-ar fi fost foarte util . Am observat unii care se dau specialiști pe aici , ca tine de securitate sau alte aberații . Telefoane au printre cele mai noi versiuni de software cu cele mai noi patch-uri de securitate . Si aici vorbim de o gama variată de midrange dau flagship de la diferiți producători "neagreati" , care au tot ce le trebuie . Asta e o chestie de marketing nu are nici o legătură cu securitatea . Sunt modele "agreate " care nici nu mai primesc update , unele poate nici de securitate . Asa ca despre ce vb !!

In experienta mea, suportul pentru VoLTE si VoWIFI se imparte in doua. O parte la operator, si una la producator. Pana cand ambele parti nu se pun de acord, nu ai VoLTE sau VoWIFI pe telefon. Si sunt telefoane care au doar una dintre ele.

Primul pas e provizionarea SIM-ului. Asta se poate cere la relatii clienti. Dupa care, telefonul trebuie sa aiba suport pe partea de soft. Aici nu mi-e foarte clar cine trebuie sa ceara acel suport, sau cine trebuie sa decida daca un telefon are sau nu suport in soft. Presupun ca producatorul, ca e softul lor pana la urma. Dar si Orange trebuie sa fie de acord sa ofere setarile specifice pentru a fi implementate in soft.

Deci, e cumva o chestie de comun acord. Ceea ce pot sa-ti confirm cu siguranta este ca sunt telefoane care NU sunt in lista minunata a Orange-ului, si care au suport atat pentru VoLTE cat si pentru VoWIFI, si sunt telefoane care sunt in lista respectiva, si care, incepand cu o anumita versiune de soft (din nou, e foarte important sa aiba suport si pe partea de soft), nu mai au suport. Saaau...din cauza unui bug, l-au pierdut pe drum.

In principiu, trebuie contactat si producatorul si vazut daca telefonul respectiv ar trebui sau nu sa aiba suportul implementat pe partea de soft. Daca da, atunci fuga la Orange sa activeze serviciile si pe SIM. Daca nu, tot ce poti sa faci este sa le propui sa-l adauge intr-o versiune ulterioara.

In experienta mea, de cele mai multe ori, producatorul este de vina pentru nefunctionalitatea serviciului, nu operatorul. Orange nu face altceva decat sa activeze serviciile pe SIM. Mai departe, e treaba telefonului.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!