Întrebare cu răspuns(uri)

*100# numar unic doar pentru Orange?

Serviciul Selfcare, disponibil prin apel gratuit la *100# este disponibil doar in reteaua Orange?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Știu că și Telekomul folosește acest număr însă nu știu dacă meniul este la fel. Cineva care deține un ab. Telekom ne-ar putea lamuri.

Nu este unic, pe lângă Orange, Telekom și Vodafone dețin și ei serviciul selfcare, în care îți poți configura diverse opțiuni la abonament sau prepaid.

*100# sau Serviciul SefCare este un serviciu oferit de toate companiile de telefonie mobila din România, fiecare personalizandu-l în funcție de oferta și resursele fiecăreia. Oferă diverse opțiuni legate de modul de gestionare a creditului pe PrePay, alocarea cât mai eficienta a resurselor de abonament, precum și activarea/dezactivarea unor funcții de retea: căsuța vocala, Roaming, etc.
Marele avantaj este ca poate fi folosit la orice ora din zi și din noapte si înlocuiește cu succes interacțiunea cu un operator pt multe servicii oferite de rețea.
De asemena este un serviciu internațional, majoritatea statelor europene îl au și chiar foarte multe alte tari de pe celelalte continente. Nu este un serviciu prezent, spre exemplu, în India, pt a nu se confunda cu numărul lor de urgente care este 100.

Ce sa zic, mă descurc cum pot. Mai bine apăs 5 butoane decât să intru în aplicație. Aplicație merge greu daca am semnal 2G/3G, pe când platforma e ok și la semnal mai slab :)

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!