Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Serviciul Selfcare, disponibil prin apel gratuit la *100# este disponibil doar in reteaua Orange?
Digi Mobil NU are *100#.
Serviciul este disponibil la Orange, Vodafone și Telekom.
Alte răspunsuri
Știu că și Telekomul folosește acest număr însă nu știu dacă meniul este la fel. Cineva care deține un ab. Telekom ne-ar putea lamuri.
Parcă și Vodafone are acest meniu, dar nu știu dacă sunt aceleași funcții ca și la Orange.
Nu este unic, pe lângă Orange, Telekom și Vodafone dețin și ei serviciul selfcare, în care îți poți configura diverse opțiuni la abonament sau prepaid.
*100# sau Serviciul SefCare este un serviciu oferit de toate companiile de telefonie mobila din România, fiecare personalizandu-l în funcție de oferta și resursele fiecăreia. Oferă diverse opțiuni legate de modul de gestionare a creditului pe PrePay, alocarea cât mai eficienta a resurselor de abonament, precum și activarea/dezactivarea unor funcții de retea: căsuța vocala, Roaming, etc.
Marele avantaj este ca poate fi folosit la orice ora din zi și din noapte si înlocuiește cu succes interacțiunea cu un operator pt multe servicii oferite de rețea.
De asemena este un serviciu internațional, majoritatea statelor europene îl au și chiar foarte multe alte tari de pe celelalte continente. Nu este un serviciu prezent, spre exemplu, în India, pt a nu se confunda cu numărul lor de urgente care este 100.
Este valabil și la Telekom și la Vodafone, am verificat mai devreme la ceva numere de serviciu. Doar meniul diferă ușor.
Digi Mobil NU are *100#.
Serviciul este disponibil la Orange, Vodafone și Telekom.
Vodafone, Telekom si Orange au acest meniu la *100#. Digi Mobil are *111#.
Deci 3 din 4 au acest meniu.
Sunt curios, cei care au utilizat acest meniu de la mai multi operatori, care este cel mai bine structurat, și de ce?
Cel mai complet și user friendly de utilizat mi s-a părut la Orange și cel mai complicat la Vodafone.
Se pune și Digi la socoteala? :))
Eu am gasit pe internet o informatie in care se relateaza ca si Digi are Self Care la *100#. Deci pana la urma au toate retelele de telefonie acest numar, nu?
https://www.idevice.ro/2015/10/02/cum-activez-4g-pentru-d...
Aparent, Digi are *111#. Am verificat și eu pe diferite site-uri. Inițial găsisem aceeași sursa ca și tine.
E foarte simplu să folosești aplicația My Orange în detrimentul *100#.
Întotdeauna! Dar *100# funcționează pentru toată lumea, inclusiv pentru cei care au telefoane simple.
Și asta e adevărat.
acest serviciu este disponibil la toate rețelele de telefonie mobila
E mai simplu pentru mine sa activez/dezactivez roamingul de exemplu din meniul *100# decât din aplicație. :)
Fiecare și-a aranjat meniul cum a dorit.
teacher_ ai rămas pe "vechi" :)
Ce sa zic, mă descurc cum pot. Mai bine apăs 5 butoane decât să intru în aplicație. Aplicație merge greu daca am semnal 2G/3G, pe când platforma e ok și la semnal mai slab :)
teacher_ a răspuns
Ascary a răspuns
Vio73 a răspuns
cocolosh a fost desemnat cel mai bun respondent
teacher_ a răspuns
Ovidiu_1 a răspuns
Ascary a răspuns
Vio73 a răspuns
cocolosh a răspuns
The Special List a răspuns
Miha Z a răspuns
The Special List a răspuns
Razvan a răspuns
teacher_ a răspuns
Vio73 a răspuns
un anonim a răspuns
cocolosh a răspuns
teacher_ a răspuns
The Special List a răspuns
Razvan a răspuns
Vio73 a răspuns
Ascary a răspuns
Miha Z a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.