Întrebare fară răspuns

De ce primesc SMS-uri de la 333 pe IPhone?

Am facut update la sistemul de operare de la un IPhone 8 si am inceput sa primesc multe SMS-uri de la 333 cum ca nu am suficient credit. Dupa ce am citit tot pe un forum Orange (https://www.orange.ro/help/arhiva/orange-prepay/de-ce-pri...), am dezactivat iMessage si FaceTime si totusi primesc in continuare mesajele.

Cum pot rezolva problema?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut! Primești acele mesaje că urmare a faptului că încerci să apelezi sau sa dai un mesaj undeva și tu nu ai credit suficient. Odată ce o să îți reîncarci creditul și vei avea credit suficient, nu vei mai primi astfel de mesaje.
Sau este posibil sa ai activat serviciul de trimitere a mesajelor automat catre un anumit număr.

Nu incerc sa apelez sau sa trimit mesaj niciunde, nu am credit, dar am mesaje, minute si internet. Vin cate 4-5 mesaje de la 333 odata la cateva ore. Sunt sigur ca e activat vreun serviciu care incearca sa verifice intr-un fel numarul de telefon trimitand un SMS international. Problema mea e ca nu stiu care din servicii incearca sa faca asta, avand in vedere ca am dezactivate iMessage si FaceTime.

Taie accesul la date în fundal ale aplicațiilor de pe iPhone, care poate încearcă sa trimită vreun sms la un număr scurt care nu este inclus în resurse.

Salut! Cu fiecare update de soft daca nu ma insel, se va trimite un SMS international catre serverul Apple pentru a se face (re)inregistrarea in iMessage si FaceTime. Daca ai incercat deja dezactivarea serviciilor din telefon, incearca si log out din acele servicii (https://discussions.apple.com/thread/7954048). Ar exista si varianta in care ai credit si se trimite acel SMS, iar odata activate, nu vei mai primi un alt mesaj.

In versiunea veche nu ai avut iMessage activat? Daca da, inseamna ca nu e de acolo.
Poti incerca un backup in iTunes si reset general la telefon. Vezi daca dupa asta, iti mai face probleme. Ceva cred ca a ramas "agatat" pe undeva.
Ai facut si ceva modificari de SIM/numar de curand?

Era activat iMessage si FaceTime in versiunea veche. Cartela am mutat-o pentru o zi intr-un iPone 6 caruia de asemenea, i-am facut update si a avut aceeasi problema.

Aha, inseamna ca problema nu e pe partea telefonului. Cel mai probabil server side. Sau ceva pe cont. Pe celalalt telefon ai incercat sa te loghezi pe acelasi cont sau un alt cont?

Ideea e ca n-ar trebui sa ai probleme cu activarea iMessage/Facetime. Si eu am iPhone, si eu am Orange Prepaid, si totul functioneaza perfect (si nu, nu am credit suplimentar pentru asta).

Nr de telefon a fost intotdeauna prepaid? Sau l-ai trecut de pe abonament pe prepaid?

Ok, atunci singura chestie in comun pare sa fie SIM-ul.

Am mai avut si eu probleme ciudate cu iMessage care n-aveau legatura cu telefonul, ci cu serverele Apple, cand am facut portarea. Daca si pe alt telefon, cu alt cont, face la fel, parerea mea e ca problema e de la SIM. Daca ai un alt SIM la indemana (tot prepaid de preferinta, ca sa nu comparam mere cu pere), ai putea sa il introduci in oricare dintre cele doua telefoane, si vezi daca merge.

De asemenea, daca ai un shop Orange prin zona, incearca o inlocuire gratuita de SIM. Vezi daca rezolva problema. Nu ai nimic de pierdut. Si presupun ca e mai usor sa faci o inlocuire de SIM decat un backup + reset la telefon. :)) Mai ales daca problema nu e de acolo.

Dyu,de obicei acele mesaje le primesti doar cand nu ai credit/optiune activa si incerci sa trimiti mesaje.Poate fi si o eroare de sistem.Ai incercat cu inchisul si deschisul telefonului?Intreb pt ca de obicei e o metoda de refresh buna si poate te ajuta

333 nu este acel număr la care afli creditul de pe prepay? Cred că nu are treabă cu tipul de telefon, pentru că mesajele de la numărul respectiv le poți primi pe orice telefon.

Stiu la ce te referi, am patit si eu tot pe iPhone sa primesc foarte multe mesaje de la 333. Cred ca telefonul incearca fie sa activeze serviciile iMessage/FaceTime, fie este o problema pe cont, caz in care mai bine discuti cu CC-ul Orange.

Intr-un fel s-a rezolvat. In sensul ca nu i-am mai facut nimic si nu am mai primit mesaje de 2 zile. Ultimele au fost cu 2 zile in urma la 1 noaptea. Probabil si-a revenit telefonul sau serviciul de push de la Orange.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!