Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Această întrebare nu a fost actualizată în ultimele 24 de luni, de aceea conținutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.
Întrebare fară răspuns
Salut,
Poate sa imi explice si mie cineva de ce exista doar doua optiuni privind furnizorii de servicii DDNS in firmware-ul routerului Huawei B310?
Cele doua variante sunt no-ip si DynDNS.org iar situatia este ridicola din moment ce no-ip nici macar nu mai reprezinta un domeniu pe care sa-l putem folosi (no-ip si-a actualizat lista de domenii intre timp iar no-ip.com nu mai este disponibil nici macar ca si domeniu platit). A doua varianta, DynDNS.org este un contra cost in acest moment. Deci Orange ne restrictioneaza optiunile cu privire la acest serviciu la una singura: DynDNS.org (55$ pe an). Serios Orange...?
Helpdesk-ul nu prea te poate ajuta, in cazul meu am dubii serioase ca mi-a inteles problema, altfel si-ar fi dat seama cat de ridicola este situatia.
Va rog un feedback informat in legatura cu aceasta problema.
Răspunsuri
Pagina 2 din 3
Da, cred ca aici e problema, IP-ul meu "dinamic" este de fapt un IP rutabil doar in reteaua Orange. IP-ul cu care ies afara este complet altul. In momentul asta Orange nu mai aloca IP-uri fixe si ne taie si posibilitatea de a folosi serviciul de DDNS care a fost creat exact pentru treaba asta. Foarte urata treaba.
Eu folosesc pentru sistemul de supraveghere ruterul B 525 și funcționează foarte bine. Fără să am IP fix.
Folosesti funcția DDNS sau ai un sistem de supraveghere care se conectează singur la internet?
Am un sistem de supraveghere și pot vizualiza de la distanță ce se întâmplă pe camere, prin intermediul acestui ruter ( Huawei B 525).
Cred că depinde și de camerele de supraveghere. Eu folosesc camere de supraveghere Ioteocam, împerecheate wireless la un B310s fara IP fix și merg fara nici o problema permanent chiar și după întreruperile de curent. Un vecin tot pe internet Orange fara IP fix dar cu camerele legate prin DVR de cate ori se schimba IP-ul trebuie sa reseteze și DVR-ul. Cam complicat. I-am spus să ceară IP fix de la Orange că sa scape de deranj.
Depinde de sistemul de supraveghere care este instalat. Un NVR care se știe conecta la Internet prin cloud nu o sa aibă nevoie de IP fix dar astea sunt scumpe.
N-as avea nevoie de IP fix daca DDNS-ul ar merge. Le-am scris celor de la suport tehnic de miercurea trecuta si in afara de o intrebare in legatura nr de telefon si codul meu de abonat n-au mai raspuns cu nimic.
Eu am sistem de supraveghere Hikvision Full HD.
Da, vad ca sistemul tau de supraveghere are functie de conectare inclusiv de pe mobil, s-ar putea deci ca asta sa fie motivul pentru care nu ai nevoie de IP fix. Nu toate sistemele au functia asta.
Da, pot vedea și pe mobil ce doresc. Am chiar o aplicație în acest sens.
Idem și la mine. Pot vedea de pe PC prin browser iar de pe telefon cu aplicația IOTEOCAM.
Eu pe telefon pot vedea cu IVMS4500 HD sau Hik connect.
Acum vreo doi ani, mergea ddns pe router Orange. Apoi au facut upgrade de FW si anul trecut m-am trezit ca nu mai pot face setarile pentru ddns in router. Faptul ca este ceva intentionat (eliminarea posibilitatii de a opera cu DDNS) este evident intrucat nu mai merge accesarea acestor servicii nici daca pun un Rpi sa faca asta. Forteaza mana sa iei IP fix.
Merge în continuare cu DDNS. Nu îți trebuie ip fix.
Din ce stiu eu,Orange ofera ip fix doar persoanelor juridice.
Ascary a răspuns
B0GDI a răspuns
Ascary a răspuns
The Special List a răspuns
Adi_18 a răspuns
Vio73 a răspuns
Ascary a răspuns
Vio73 a răspuns
B0GDI a răspuns
Vio73 a răspuns
B0GDI a răspuns
B0GDI a răspuns
Ascary a răspuns
Vio73 a răspuns
B0GDI a răspuns
Vio73 a răspuns
B0GDI a răspuns
The Special List a răspuns
B0GDI a răspuns
B0GDI a răspuns
Ascary a răspuns
The Special List a răspuns
B0GDI a răspuns
The Special List a răspuns
B0GDI a răspuns
The Special List a răspuns
Vio73 a răspuns
B0GDI a răspuns
Razvan a răspuns
teacher_ a răspuns
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.