Întrebare fară răspuns

La cartela prepay se poate introduce cardul in My Orange pentru a se reînnoi optiunea automat?

Salut,la cartela prepay exista posibilitatea de a introduce in My Orange cardul pentru a se reînoi optiunea automat?Va multumesc!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut! Nu se pot introduce numere de carduri în aplicația My Orange, din câte știu eu. Poți doar sa activezi reîncărcare lunara de pe un număr de abonament.

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Tranzactiile cu cardul din My Orange sunt procesate prin Romcard, din cate am putut eu sa vad. Orange nu detine datele cardului tau.

Cu toate astea, ideea implementarii unui sistem de plata recurenta (evident, cu acordul userului) mi se pare foarte buna! Si...cred ca s-ar putea face.

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

Radu,stiu ca Orange nu detine datele cardului meu.Dar ar fi buna ideea atat pt.clienti pt ca s-ar alimenta direct de pe card si optiunea se actualizeaza automat(clientul e relaxat ca nu uita sa o activeze) cat si pt Orange - plata se face direct si sigur.

Da, pai de-aia am zis ca e o idee foarte buna. Si...cred ca ar merge si pentru plata facturilor la abonati (in caz ca nu exista deja chestia asta).

Adica, atata timp cat ai data la care optiunea se activeaza automat (daca ai credit in cont), sau data emitenta la factura, nu vad de ce n-ai putea sa faci un sistem care sa-ti dea voie sa platesti in fiecare luna, la timp, datoriile.

De asemenea, o alta treba foarte cool care se poate face, si asta e folositoare in special in cazul in care tu iei salariul la o anumita data, si factura ti se emite intr-o perioada a lunii in care de obicei ramai fara bani, si inca nu s-a emis factura, deci nu stii cat ai de plata (dar poti sa apreciezi bazat pe cat consumi in general, si cat costa abonamentul in sine): incarcarea contului cu o anumita suma de bani (aproximativ cat sa acopere factura).

Cu alte cuvinte, ti-i transferi in cont cand ii ai, si ti se retrag cand e nevoie.

Acuma, exista si posibilitatea in care un user se poate sa aleaga sa nu plateasca chiar in momentul in care i se emite factura, sau in momentul in care ii expira optiunea.

De-aia cred ca treaba asta trebuie implementata ca o optiunea pentru care userul isi da acordul. Daca stie ca lunar ar putea sa aiba banii aia in cont, la data la care ii expira optiunea, sau se emite factura, atunci da, poate sa-si activeze chestia asta. Daca nu, sau daca are alte prioritati in momentul ala, pur si simplu nu o activeaza si cu asta basta.

Si daca o are activata si nu se poate face plata, sa-i trimita un mesaj pe telefon (sau email) in care sa-l informeze de chestia asta.

Deci da...eu zic ca se poate face. Si cum am zis si mai sus, mi se pare o idee buna. :D

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

Cred și eu că este o idee buna, doar că de regulă, se cere parola 3d cam la fiecare tranzacție... Ori daca activezi plata recurenta nu prea poti să pui parola 3d... Probabil este un impediment peste care s-ar putea trece.

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Teacher, cu siguranta exista. Din cate stiu eu, la platile recurente nu iti cere nimic. :) Dar se poate sa-mi scape mie anumite detalii.

Asa cum nu introduci parola la subscrierea Spotify de exemplu, tot asa n-ar trebui sa-ti ceara parola de fiecare data cand faci plata recurenta a facturii sau incarcarea cartelei cu credit pentru activarea optiunii.

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

Cardul meu apare in My Orange, daca incerc sa platesc factura online, dar, nu cred ca merge reincarcarea automata decat de pe un abonament. Daca ar merge ai scapa de o grija, nu stiu cat de utila o considera lumea... plus ca ar mai trebui sa ai si bani pe card la data cand trebuie facuta reincarcarea.. ca se mai intampla sa apara si chestii neprevazute..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Din cate stiu nu se poate introduce in aplicatia My Orange un card pentru plata automata lunara a unei optiuni. Avand abonament nu mi-am pus aceasta problema, fiinca incarc rar si atunci selectez plata in factura.

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

Nici o rețea din RO nu are serviciul reîncărcare automată pe baza datelor unui card bancar salvate în baza de date a rețelei.
Acest serviciu există în țări din afara UE: Republica Moldova (testat de mine în rețeaua Moldcell), Ucraina (testat de mine în rețeaua Kyivstar), Rusia (testat de mine în rețeaua MTC).
Politicile bancare UE obligă rețelele de telefonie la variante complicate pentru acest serviciu și de aceea la noi în RO nu s-a implementat și nu se va implementa.

sarighiol
sarighiol

sarighiol

User level
Nivel
0
63 / 100
puncte
Custom field 2
sarighiol

De curiozitate, nu se poate face sub forma de plata recurenta? Cum sunt de exemplu subscrierile la Spotify?

Adica, ma gandesc ca ai o data la care iti expira optiunea (cand trebuie facuta reincarcarea), si stii ce suma trebuie reincarcata. E mereu aceeasi suma, pentru ca e aceeasi extraoptiune. Asa cum se poate pentru Spotify, de ce nu s-ar putea pentru Orange? Care ar fi diferenta intre astea doua? In afara de faptul ca Orange e operator de telefonie mobila si Spotify nu. :))

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

Nu uita însă că unele bănci percep comisioane pentru plățile recurente și/sau plățile programate.

sarighiol
sarighiol

sarighiol

User level
Nivel
0
63 / 100
puncte
Custom field 2
sarighiol

Absolut. Si in functie de banca, presupun ca iti va lua mai mult sau mai putin. :)) Eu unul n-am observat daca imi ia ceva banca la subscrierea pentru Spotify, de exemplu. Chiar nu am fost atent la chestia asta. Poate ar trebui sa incep sa ma uit mai des in extrasul de cont. :))

Dar, dupa parerea mea, intre a oferi serviciul, anuntand clientul ca s-ar putea sa i se perceapa anumite comisioane (si a-l lasa pe el sa decida daca le accepta sau nu), si a nu oferi serviciul deloc, mi se pare o diferenta destul de mare. :))

Acuma, nu stiu, nu am suficiente cunostinte bancare, astfel ca nu stiu care ar fi provocarile implementarii unui astfel de sistem. Dar uitandu-ma la alte servicii pe baza de subscriere lunara (inclusiv plata abonamentelor s-ar putea face, zic eu, pe acelasi principiu), ma intrebam doar daca nu cumva s-ar putea face la fel si pentru reincarcarea extraoptiunilor la telefon.

Mersi frumos pentru feedback! :) Cu ocazia asta am mai aflat si eu cate ceva nou!

De asemenea, bun venit in Comunitatea Orange!

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!