Întrebare fară răspuns

Sugestii Comunitate Orange

Salut! :)

Pe masura ce folosesc mai mult si mai des Comunitatea Orange, incep sa-mi dau seama ca am nevoie tot mai mare de anumite features, unele care sunt deja foarte comune pe platformele de forum.

De exemplu, mi-ar placea o sectiune de Tutoriale unde chiar daca nu s-a postat o intrebare in sensul asta, oamenii sa aiba deja raspuns. Sa stie cum se face una si alta. Astfel incat, atunci cand se va pune o intrebare, sa putem sa dam foarte frumos link catre tutorial si oamenii sa-si poata rezolva singuri problema. Mai ales daca e o chestie care pare sa revina in intrebarile userilor.

Pentru asta insa, trebuie sa avem optiuni de formatare in pagina. Sa putem sa scriem cu bullet points (cu optiune in sensul asta, nu folosind trick-uri html), sa putem aranja imagini si text intr-un format care sa fie usor de inteles si urmarit. Sa putem aranja imagini in interiorul post-ului. Inainte sau dupa un calup de text. Altfel o sa fie o nebunie sa citesti un tutorial, mai ales ca probabil va fi destul de lung.

Am lasat topicul cu titlu general intrucat as vrea sa stiu ce sugestii ati avea si voi pentru Comunitate.

Nu stiu daca a mai fost deja deschis vreun topic in sensul asta (daca da, imi cer scuze si rog un mod sa inchida/stearga topicul asta). Nu ma intereseaza sa spamez aiurea Comunitatea. Am incercat sa gasesc ceva similar si nu prea am reusit. Stiu sigur ca s-au tot discutat fragmente similare ici si colo. Ma gandeam sa le avem pe toate intr-un singur loc.
Astfel incat topicul asta se adreseaza tuturor sugestiilor pe care le aveti cu privire la platforma/site-ul Comunitatii Orange.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Cred că multe dintre lucrurile pe care le scriem pe aici pot fi considerate sugestii. Nu zic că ar fi rău să fie mai multe la un loc, dar poate fi considerat, în același timp, prea general.

Pai...da. Nu prea ai cum sa ai o colectie de sugestii (din nou, sugestii referitoare la platforma Comunitatii, nu in general la serviciile Orange) fara sa ai un topic general in sensul asta. :) Altfel n-ar mai fi ordonat. :))

Asta e si ideea. Sa le avem pe toate intr-un singur loc, astfel incat daca cineva vrea sa foloseasca ceva din ce se propune aici, sa nu trebuiasca sa caute prin 'nspe mii de intrebari si raspunsuri. :))

O alta chestie pe care ar fi bine sa o poti face, este sa poti edita topicul initial chiar si dupa ce s-a raspuns la el, in caz ca vrei sa pui de exemplu topul celor mai cerute chestii. Sau sa adaugi un Poll.

Un topic bun,sugestiile sunt binevenite și să sperăm că se va ține cont de ele. In general Orange urmărește aceste sugestii venite de la clienți și cred că o parte din ele au fost implementate chiar și cu unele schimbări.

Salut @arsradu,

Sugestia ta exista deja dar într-un alt loc, vorbesc aici de platforma Orange Help, multe din întrebările puse aici își găsesc răspunsuri acolo. In plus tot acolo ai tutoriale si indicații detaliate despre serviciile Orange.
https://www.orange.ro/help/

Ceri prea mult de la pagina asta. Nu îmi displace ideea, dar ar solicita un volum de munca mai mare din partea noastră, și nu știu dacă toți sunt dispuși să îl ofere.

@rafa.bloger, mersi frumos. :) Nu stiam de existenta acelei platforme. Intr-adevar, asta ar rezolva problema tutorialelor, si atunci nu mai e nevoie de o sectiune in cadrul comunitatii. Cu toate ca, daca e ceva ce nu e deja acoperit acolo, nu prea avem cum sa adaugam. Dar asta presupun ca o sa putem vedea cu timpul. E bine de stiut ca exista si optiunea asta. Cum ziceam, eu nu stiam de ea.

Oricum, topicul e deschis si pentru alte sugestii, nu doar tutoriale. Orice sugestii referitoare la platforma Comunitatii Orange.

Teacher, Comunitatea nu vine cu niciun fel de obligatii din punct de vedere al efortului depus sau al activitatii. Intri cand vrei, daca vrei, si contribui daca vrei, cand vrei, daca poti. :)) Daca vrei si poti sa ajuti, o faci. Daca e un efort prea mare, n-o faci. E atat de simplu. :))

Ideea era de a veni cu sugestii care ne-ar putea ajuta sa avem o experienta mai placuta in folosirea site-ului. Mie de exemplu, campul ala de text mi se pare foarte mic, by default. Si cu toate ca se poate ajusta, e un pic peste mana sa faci chestia asta manual la fiecare post. In plus, asta e o chestie pe care un developer o poate seta in cateva minute. Nu stiu, la chestii de genul asta ma gandeam cand am deschis topicul. Nu la o munca in plus pentru voi. Cum am zis, fiecare poate sa contribuie daca vrea, cu cat vrea, si asta e. Daca nu vrei sa scrii in sectiunea de Tutoriale (pentru ca da, necesita un efort destul de mare), nu o faci si gata. :)) Nu e nicio obligatie.

Oricum, dupa cum zicea si rafa.bloger, s-ar putea sa nici nu fie nevoie de o astfel de sectiune, in conditiile in care platforma Orange Help pare sa aiba deja destul de multe informatii in sensul asta. :)

Ideea este că nu știu în ce măsură platforma poate susține ceea ce dorești tu sa implementezi. Pentru că este destul de rudimentară, cu lucruri simple. Aveti dreptate, ideea nu este rea, doar că trebuie realizată în anumite condiții. :)

Paai, nici eu nu stiu daca si ce ar putea suporta. Stiu ce suporta acum (ceea ce nu e foarte mult), si stiu ce mi-ar placea sa suporte (ceea ce o sa vedem daca se poate sau nu). :))

Asta e si ideea. Sa venim cu sugestii, si cei care se ocupa de update-ul ei, vor putea sa analizeze daca se poate sau nu implementa acel lucru, in functie de cat de util ar fi, de cate persoane ar beneficia de el, si asa mai departe.

Toate implementarile pornesc de la idee. Daca aia nu exista, n-ai ce sa transformi in realitate.
Si daca nimeni nu vine cu idei, nici n-o sa stie vreodata cineva ce ne-am dori noi sa avem, ce nu ne multumeste, ce am dori sa se imbunatateasca, etc etc etc.

Daca se pot sau nu implementa acele idei, asta ramane de vazut, si nu face subiectul thread-ului astuia. Unele se vor putea implementa (si probabil destul de usor), altele mai greu sau deloc. Daca modificarile sunt prea mari si nu se considera ca merita acel upgrade, nu se va face. Dar trebuie pornit de undeva. Si e perfect normal ca o platforma noua, tanara, sa porneasca cu putine facilitati si sa evolueze pe parcurs. Noi suntem cei care o ajutam sa creasca.

Scopul thread-ului nu e sa analizeze ce se poate si ce nu se poate face. Scopul thread-ului e sa stranga idei (de preferinta bune) care ulterior sa fie analizate si eventual puse in practica de echipa care se ocupa efectiv de asta. :)

@arsradu, mulțumim pentru topicul deschis și pentru sugestii! O să facem o listă cu toate propunerile voastre, le vom analiza și o să vă ținem la curent cu dezvoltările pe care le vom face.

Pai as vrea și eu îmbunătățiri, măcar sa existe Bold, Italic și Underline, pentru a evidenția ce este mai important la o frază sau alta....!

Poți solicita acest lucru pe secțiunea "despre comunitate". Nu sunt sigur dar parca mai ceruse cineva posibilitatea bolduirii sau a schimbării fontului.

Teacher, exact! La asta ma refeream. :)

Asta e o chestie pe care am mentionat-o si eu in diverse ocazii si, mai mult sau mai putin explicit, si in postul initial: text formatting.

Bullet points (unordered/ordered lists), bold, italic, underlined, indent/outdent. Astea sunt doar cateva optiuni care ajuta enorm lizibilitatea unui text.

Cu siguranta se incearca o imbunatatire continua a Comunitatii si orice idee e binevenita.Doar ca aceste modificari sa nu fie prea complicate spre a modifica simplitatea folosirii Comunitatii si de catre cei care nu au prea multe cunostinte (cand am citit mesajul am intalnit termeni pe care nu-i cunosc,de aia zic).Adica sa se modifice zic dar sa nu se prea modifice ;)))

Daca e ceva ce n-ai inteles, zi-mi si iti explic. Nu ma deranjeaza absolut deloc.

Prefer sa intrebi si sa-ti spun (poate mai sunt si altii care n-au inteles), decat sa nu stii si sa ramai nestiutor. :)

Asa ca parerea mea e: daca nu stii, intreaba. Nu e nicio rusine sa nu stii. Nu s-a nascut nimeni invatat si cu siguranta si eu mai am lucruri de invatat sau imbunatatit. Asa ca e bine pentru toata lumea.

Iar daca tu ai vreo idee, din experimenta ta, de chestii de care te-ai lovit si ti-ar fi placut sa fie altfel, sau de chestii de care ai fi avut nevoie si pe care nu le-ai avut, aici e locul unde le poti scrie. Nu trebuie sa fie cu termeni tehnici sau ceva. Pur si simplu sa descrie problema si sugestia cu care ai veni tu pentru o posibila rezolvare.

arsradu,@romeo este mai șugubăț,nu cred că are nevoie de lămuriri suplimentare :) Vad că nu a mai răspuns în versuri. Îmi place stilul lui,ne mai destindem :)

Citind o postare a colegului nostru @teacher_ as vrea sa existe posibilitatea de a deschide topicuri informative la care evident nu se așteaptă o soluție dat fiind caracterul topicului respectiv.

Este binevenit un subiect despre sugestii.. Momentan n-am asa ceva, pentru că nu prea am mai reusit sa intru, dar, in urma ideilor de la cei care au "frunzarit" mai mult comunitatea, ma astept sa se analizeze ce se poate face, ce ar fi de ajutor, etc si sa se puna in practica.. :)

@Ascary, intr-adevar. Asta e inca o chestie pe care am mai mentionat-o si eu cu alte ocazii. Nu toate topic-urile sunt intrebari (asa cum nici topicul asta nu e), si evident, nu se asteapta o solutie.

Si atunci, pentru un mai bun management al topicurilor deschise, o solutie ar fi ca la deschiderea unui topic nou, sa poti selecta daca topic-ul e de tip Ajutor, Informativ sau Sugestie (daca aveti idei de alte tipuri de topicuri, presupun ca se vor putea adauga pe viitor). Si in functie de asta, sa se updateze un pic si interfata, in concordanta cu tipul de topic selectat.

De exemplu:

  • Daca e de Ajutor, sa poti selecta o Solutie (cum este acum).
  • Daca e de tip Info, presupun ca nu e nevoie de asa ceva, si nu se asteapta o Solutie, astfel incat eventual putem sa inlocuim asta cu altceva...? Gen Raspuns Favorit...? Sau nu stiu, ne putem gandi la o alta intrebuintare.
  • Iar pentru Sugestie, daca nu cumva e o colectie de sugestii, cum e thread-ul asta, presupun ca am putea avea iarasi un buton de Solutie sau Rezolvat in caz ca acea sugestie ajunge sa fie implementata.
  • Nu stiu, sunt doar cateva idei. Daca aveti si altele (poate chiar mai bune), mi-ar placea foarte mult sa le citesc. :)

Inca o sugestie: buton de raspuns cu citat, pe care sa-l ai eventual la fiecare raspuns in parte, in caz ca vrei sa-i raspunzi unei persoane anume.

Si eventual sa-ti puna automat si un @{userul caruia ii raspunzi} by default (pe care sa-l poti sterge ulterior daca n-ai nevoie de el).

Pentru ca, asa cum e acum, si mai ales la thread-urile cu foarte multe raspunsuri (mai ales daca sunt si relativ lungi), e foarte greu sa urmaresti ce a zis cel caruia ai vrea sa-i raspunzi la mesaj, pentru ca ai butonul de Raspunde jos de tot. Nu e deloc la indemana. Ca sa nu mai zic ca, odata apasat, te duce sa scrii sus, sub postul initial! Probabil crezand ca e un raspuns la postarea initiala. Ceea ce nu e cazul.

Si atunci, eu zic ca acel buton de Reply ar trebui sa fie disponibil la fiecare post in parte, iar campul de text input sa iti apara dedesubtul acelui mesaj. Sa poti sa revezi usor ce a scris omul ala. Altfel o sa tot faci du-te vino intre postarea lui si campul tau de text. :)) Ceea ce nu e distractiv deloc.

Si inca una: paginatie!
Avem nevoie mare de asa ceva. In special pentru thread-urile lungi. Stiu ca s-a mai propus. Incerc doar sa le pun pe toate intr-un singur loc.

O sa incerc sa ma mai uit si prin celelalte thread-uri unde s-au mai propus chestii de implementat si sa le adaug aici, sa le avem pe toate intr-un singur loc.

Cum am zis, eu as fi preferat sa pot edita postul initial si chiar sa le avem pe toate intr-un singur post. Dar momentan nu se poate (asta era o alta sugestie de implementat). Asa ca cineva va trebui sa treaca pe aici (presupun ca Daniela :) ) sa le selectioneze pe masura ce se posteaza.

@arsradu, ești probabil singurul care scrie atât de des de pe PC. :) Nu că este un lucru rău, doar că probabil daca ai utiliza telefonul și tu, nu ai mai avea răbdare să scrii răspunsuri interminabile :)

Teacher, ai sa razi, dar, cu toate ca e muuult mai dificil sa scriu de pe telefon, si cu toate ca, intr-adevar, majoritatea posturilor sunt de pe PC, si de pe telefon scriu cam la fel de mult (sorry :D).

Oricum, nu sunt nici singurul care scrie mult, nici singurul care scrie de pe PC. Astfel incat eu zic ca e in continuare o idee buna sa avem postul si raspunsul mai apropiate, sa putem vedea usor ce s-a scris, in caz ca sunt mai multe aspecte de adresat in acel raspuns. Prefer sa am un raspuns mai lung, dar mai cuprinzator, decat mai multe si scurte. :P

Ai dreptate! Eu ziceam că sunt unii membri care dau răspunsuri lungi, și care prezintă argumente bune și foarte bune. Oricum, prefer așa, decât o simplă fraza care mai bine nu era scrisă. Astfel de postări (mai) lungi trebuie chiar încurajate, pentru că se poate formula o idee mai clară asupra răspunsului și a părerii personale.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!