Întrebare cu răspuns(uri)

Cum dezactivez un ton de așteptare?

Salut prieteni. Am activat acum vreo câțiva ani un ton de așteptare. Uitasem și că-l am activ. As vrea să-l dezactivez și nu știu cum să fac,mă puteți ajuta? Mulțumesc.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Poți dezactiva un ton de așteptare prin mai multe modalități:

  • Din aplicația My Orange (pe mobil: Mai multe - Servicii - Tonuri de asteptare / in web: Servicii - Tonuri de asteptare),
  • Prin apel la *100#, ramura Servicii,
  • Prin apel la Serviciul Clienți (300) sau
  • Cu ajutorul Chat Djingo.

Succes!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (9)

Da (4)

31%

4 membri au votat cu DA

9 membri au votat cu NU

31% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Daca la activarea serviciului Tonuri de asteptare poti folosi mai multe modalitati: apeland *100# apoi ramura Servicii;
din Contul tau Orange; sau prin apel la 1343 (tarif 0,03 euro/minut), pentru a solicita dezactivarea lui ai doar varianta de a apela gratuit la 300 la Serviciul Clienti Orange.

Poți dezactiva un ton de așteptare prin mai multe modalități:

  • Din aplicația My Orange (pe mobil: Mai multe - Servicii - Tonuri de asteptare / in web: Servicii - Tonuri de asteptare),
  • Prin apel la *100#, ramura Servicii,
  • Prin apel la Serviciul Clienți (300) sau
  • Cu ajutorul Chat Djingo.

Succes!

@Ascary, ai reușit să dezactivezi tonul de așteptare? Dacă apreciezi că răspunsurile pe care le-ai primit te-au ajutat, marchează-l pe cel mai bun ca soluție. Mulțumim!

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!