Întrebare cu răspuns(uri)

Cum dezactivez un ton de așteptare?

Salut prieteni. Am activat acum vreo câțiva ani un ton de așteptare. Uitasem și că-l am activ. As vrea să-l dezactivez și nu știu cum să fac,mă puteți ajuta? Mulțumesc.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Din aplicația My Orange (pe mobil: Mai multe - Servicii - Tonuri de asteptare / in web: Servicii - Tonuri de asteptare), apel *100#, ramura Servicii, apel la Serviciul Clienți (300) sau pe Chat Djingo. Succes!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (4)

Da (2)

33%

2 membri au votat cu DA

4 membri au votat cu NU

33% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Daca la activarea serviciului Tonuri de asteptare poti folosi mai multe modalitati: apeland *100# apoi ramura Servicii;
din Contul tau Orange; sau prin apel la 1343 (tarif 0,03 euro/minut), pentru a solicita dezactivarea lui ai doar varianta de a apela gratuit la 300 la Serviciul Clienti Orange.

Din aplicația My Orange (pe mobil: Mai multe - Servicii - Tonuri de asteptare / in web: Servicii - Tonuri de asteptare), apel *100#, ramura Servicii, apel la Serviciul Clienți (300) sau pe Chat Djingo. Succes!

@Ascary, ai reușit să dezactivezi tonul de așteptare? Dacă apreciezi că răspunsurile pe care le-ai primit te-au ajutat, marchează-l pe cel mai bun ca soluție. Mulțumim!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!