Întrebare cu răspuns(uri)

Puncte slabe Orange

Am discutat, in mare parte, doar despre punctele tari ale acestei mari companii, însă au existat și puncte slabe descrise in topicurile lansate aici, in comunitate. Toate construiesc și ajuta compania Orange. Are Orange puncte slabe(Acele probleme care nu s-au rezolvat niciodată oricâte sesizări ați făcut.)? Eu pot spune ca un punct slab ar fi doar acela cu semnalul slab in anumite zone.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Aici sunt multe de spus și fiecare dintre noi poate fi subiectiv în funcție de necesități/păreri/preferințe.
Părerea mea este că:

  • ar putea să se extindă mai mult în unele zone cu 4g/4g+, pentru că 2g/3g sunt cam depășite (mă refer la densificare);
  • ofertele la abonare/prelungire/portare ar putea să includă mai multe resurse de internet;
  • există o oarecare indiferența față de clienții vechi și interes față de potențialii clienți noi, care sunt mult mai volatili;
  • sunt oferte relativ slabe la abonamente în comparație cu prepay-ul;
  • ar trebui un program de fidelizare mult mai bun, cu praguri de vechime, care să includă beneficii mult mai consistente;
  • lipsa propriei infrastructuri de fibră optică la nivel național nu permite instalarea internetului de mare viteză și în zonele rurale situate la distanțe mai mari față de orașe;
  • ar trebui verificate și rezolvate problemele de acoperire mai rapid, mai ales când acestea sunt semnalate de către clienți, etc.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (2)

Da (11)

85%

11 membri au votat cu DA

2 membri au votat cu NU

85% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Și eu sunt foarte mulțumit la partea de DTH Orange, mai ales că după reprelungire, televiziunea mi-a ieșit gratuit, în cadrul pachetului Love. Nu am ce să le reproșez aici, mai ales că am și Look-urile incluse!

Eu ce sa reproșez când plătesc 5 lei televiziunea Orange? Am și Focus,am și IPTV,dintre toate Orange e cel mai ieftin. Cei care nu au televiziune DTH Orange vin cu tot felul de chestii,că e prea scump,că e prea prost,că antena e pătrată etc

Ieri am vazut pe facebook, la o postare care promova comunitatea, o puzderie de nemultumiri, majoritatea adresate de persoane nemultumite de cresterea abonamentelor de 5E. Erau folositi tot felul de termeni cu care nu sunt de acord. Probabil vor fi multe portari catre alte retele, unde (aparent) e mai bine..!

Ce uită toată lumea nemulțumită de majorarea acelui abonament este faptul că alții au majorat toate abonamentele anul acesta. Unii au majorat o serie de abonamente chiar de două ori.

Eu nu cred că vor fi portari din cauza renunțării la ab. de 5 euro. Cei care scriu pe rețelele de socializare sunt uneori din echipa "antiorange" și pentru asta sunt plătiți,ca sa scrie...de rău. Înainte mai citeam astfel de commenturi apoi când mi-am dat seama că sunt trase la indigo de aceeași useri de ani și ani de zile,am renunțat. Neinteresant.

Din punctul meu de vedere o parte din cei care lucrează la serviciul relații clienți, nu prea au cunoștințele necesare de a rezolva sau oferi din prima un răspuns concret și corect.
Foarte mulți angajați din Orange Store nu cunosc produsele și serviciile Orange.

Nemulțumiri legate de majorarea abonamentului de 5 euro, am citit și eu, unele mai spumoase decât altele, în final unii vor accepta, alți trece la prepay sau porta, depinde de la caz la caz.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Nu există perfecțiune pe nicăieri, chiar în nicio societate. Dar mi se pare ceva normal, mai ales că noi trăim și gândim diferit!

In cazul acelor mariri de la 5 la 7 euro, portarea sau trecerea la prepay urmeaza o logica banal de simpla:
Cum stiti, multi romani au rude plecate in afara tarii prin UE.
Orange a taiat din minutele internationale pe mobil cu noile abonamente, de la 400 la 100. Si multi nu stiu sa foloseasca alternativele, apel prin Whatsapp/ Skype/ Facebook/ Viber etc.
Si cand unui client ii tai exact resursa pe care o foloseste cel mai mult, se va duce unde va gasi acea resursa. Adica trecere la prepay sau portare daca pe client l-a suparat gestul de marire cu japca.
La prepay la Vodafone ai la extraoptiunea de 6 euro(7.14 cu TVA) mai multe resurse decat la abonamentul ala de 7 euro de la Orange. Pana si la Orange ai la aceeasi optiune de 6 euro mai multe resurse decat la abonamentul de 7 euro. Ambele optiuni prepay au 300 minute pe mobil in SEE, abonamentul doar 100. Si celelalte resurse sunt mai multe la cartela.
Toate avantajele abonamentelor au avut grija operatorii sa le distruga. De exemplu:
Stabilitatea - oamenii credeau ca odata semnat un contract, cat timp iti platesti abonamentul ai stabilitatea unui serviciu la un pret. Myth busted!
Usurinta de a plati direct din cont abonamentul. Acum se poate incarca la fel de usor un prepay. Myth busted!
Posibilitatea de a capata de la retentie un abonament personalizat, dedicat clientilor vechi, mai avantajos decat orice oferta comerciala publica. Myth busted!
Prioritate pentru abonati in preluarea apelurilor de la relatii clienti. S-a dus odata cu externalizarea. Meniul de la 300 e la fel de incurcat la abonamente sau cartele si astepti la fel de mult un operator disponibil. Myth busted!
In privinta roamingului, cartele ofera o mult mai mare flexibilitate, in functie de perioada pe care o petreci in SEE iti poti alege extraoptiuni de 4 euro/ 10 euro/ 35 euro. Myth busted!
Abonamentul ala care era 5 euro avea avantajul ca la un pret foarte mic ofera cate ceva din toate.
Si in afara de amaratii aia de 2 euro in plus, pentru mine e deranjanta modalitatea cum au crescut pretul de pe pozitie de forta.
Cand pui omul in situatia "Take it or leave it"(suna mai bine in engleza), va alege sa plece, doar din orgoliu. Mai ales ca nu mai are niciun avantaj.

Reintors la Orange, recent, am observat ca au ceva probleme pe partea de semnal, in orasul Sibiu. Mai exact, se pare ca in interiorul cladirilor, al parcurilor sau in zonele periferice semnalul este destul de slab (fara a intra in detalii, la consumatorii bateriei, in top 3, mai mereu imi apare "Phone - Low Signal"). E drept, chiar si acolo unde semnalul este slab, tot 4G ramane. In locatiile unde exista retele wireless (de incredere), ma ajuta Wi-Fi Calling-ul dar, din pacate, locatiile respective sunt restranse, ca si numar.

La Orange bateria telefonului se consuma cel mai repede și faptul ca ramai fără semnal 4G/4G+ când se aglomerează rețeaua.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

O infrastructură de fibră optică ar fi o opțiune excelentă. Aceasta să cuprindă tot pachetul de tv ..internet.telefon fix.cu un astfel de pachet Orange va câștiga mai mulți clienți .

Și în Tulcea folosesc pe 4G B3+B7 și totuși bateria nu se mai consumă atât de repede.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Ieri am citi o știre, ca Orange este lider pe servicii fixe, prin Fibra optica la nivel mondial. Îi așteptăm să investească și la noi în țară.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Da,îl așteptăm,pe fibra optica mai ales. Eu mi-am dorit dintotdeauna internet de mare viteză însă din cauza lipsei fibrei optice acest vis e tot mai îndepărtat. Sigur ar mai fi varianta rețelei 5G,dar și aceasta cine știe când.

Eu sper că fibra va fi foarte repede pusă la punct, pentru că 5g-ul este în mare parte instalat în urban. e doar o chestiune de timp până va fi activat.

Magistralele de fibră optică sunt deja făcute; în mare parte acum este problema dotării terminalelor cu aparatura necesară. Băncile Armata ,Poliția Primăriile și marele compani sunt deaja atacate la fibra optică. Cu încetul urmează restul .

Mulți dintre operatorii mai mici au o anumită zonă de acoperire; de aceea au tarife mai mici. Dacă nu greșesc, Orange are cea mai mare acoperire la nivel național, .La nivel European pentru cei care sunt în Roming are o acoperire destul de bună .

@Donose ,nu prea. In zona in care locuiesc Telekom nu are semnal deloc,Vodafone are putin si instabil iar de Digi nici nu s-a auzit :)

Din păcate încă sunt foarte multe minusuri. Spre exemplu, cantitatea de internet. Dacă este să o spunem fără ocolișuri, o persoana care achiziționeaza o cartelă Pre Pay cu 6€ are o oferta mai avantajoasă decat o persoana care are un abonament orange me 7. Sa nu uităm de acei 50 GB bonus pentru o incărcare de 6€, pe cand bonusurile de internet oferite la abonament ( chiar și la unul de peste 5 ani) sunt foarte mici( cam 2,5 GB daca nu mă înșel).

Totusi si abonamentele au avantaje pe care prepayul nu le are. Acum fiecare de ce are nevoie. 15GB (cu vechime cu tot) inclusi in abonamentul de 7 euro imi sunt suficienti. Nu i-am consumat niciodata fiindca acasa am wifi. Dar daca as avea nevoie de mai mult sa zicem, as incarca un prepay, dar n-a fost cazul. In schimb cand merg in orangeshop si vreau sa imi cumpar ceva in rate, sunt eligibil in timp ce un utilizator prepay nu.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!