Întrebare cu răspuns(uri)

Puncte slabe Orange

Am discutat, in mare parte, doar despre punctele tari ale acestei mari companii, însă au existat și puncte slabe descrise in topicurile lansate aici, in comunitate. Toate construiesc și ajuta compania Orange. Are Orange puncte slabe(Acele probleme care nu s-au rezolvat niciodată oricâte sesizări ați făcut.)? Eu pot spune ca un punct slab ar fi doar acela cu semnalul slab in anumite zone.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Aici sunt multe de spus și fiecare dintre noi poate fi subiectiv în funcție de necesități/păreri/preferințe.
Părerea mea este că:

  • ar putea să se extindă mai mult în unele zone cu 4g/4g+, pentru că 2g/3g sunt cam depășite (mă refer la densificare);
  • ofertele la abonare/prelungire/portare ar putea să includă mai multe resurse de internet;
  • există o oarecare indiferența față de clienții vechi și interes față de potențialii clienți noi, care sunt mult mai volatili;
  • sunt oferte relativ slabe la abonamente în comparație cu prepay-ul;
  • ar trebui un program de fidelizare mult mai bun, cu praguri de vechime, care să includă beneficii mult mai consistente;
  • lipsa propriei infrastructuri de fibră optică la nivel național nu permite instalarea internetului de mare viteză și în zonele rurale situate la distanțe mai mari față de orașe;
  • ar trebui verificate și rezolvate problemele de acoperire mai rapid, mai ales când acestea sunt semnalate de către clienți, etc.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Semnal slab în anumite zone, cu toate ca s-au făcut sesizări, măsurători la fața locului și la București a reieșit semnal excelent. Semnal inexistent, dar colorat 4G pe harta, deși în realitate abia se prinde 3G, și din păcate încă se mai practică metoda înșelării a clientului de bună credință și încheierea unui abonament la servicii mobile fără acordul acestuia.

Sunt muuulte:

  • Oferta de produse in magazinul online destul de subtire, mai ales pe zona de dispozitive 2 in 1 cu Windows;
  • Pretul standard al produselor din magazinul online este peste pretul mediu pentru acelasi produs practicat de magazinele concurente;
  • Oferte mai bune la portare vs oferte de retentie pentru clientii cu vechime substantiala; Pe acest considerent Orange a pierdut foarte multi abonati cu vechime considerabila in retea.
  • Calitatea materialului uman pentru o parte din angajati si modul cum inteleg ei sa-si faca meseria, dar aici tine si de cei 7 ani de acasa;
  • Lipsa inrastructurii proprii de fibra optica;
  • Lipsa unui serviciu IPTV pentru cei care nu au acoperire CATV / DTH;
  • Faptul ca abonamentele de tip SIM ONLY nu se apropie ca si resure de optiunile prepay cu valoare similara sau apropriata;
  • Lipsa unei strategii de comunicare clare pentru o pate din produsele si serviciile companiei;
  • Punctele OTY, modul de acordare si valoarea acestora;

Ai dreptate, ofertele la portare bat de departe ofertele de retenție. O strategie a operatorilor de telefonie de a-și fura clienții de la unii la alții. Deși pe termen scurt strategia aduce venituri suplimentare, pe termen lung compania pierde, ca acei clienți nu sunt statornici și vor pleca peste 2 ani, practic o data la 2 ani baza de clienti creste/scade funcție de numărul de portări.

Strategia minimum ciudata în care un salariat normal venind din alta rețea, nu are bonitate in ochii furnizorului pe care suntem găzduiți sa cumpere un telefon mobil în rate pe factura și nici să încarce lunar un prepay .
Prima după 18 luni, a doua după 3 .

De semnal nu mai zic nimic pentru că se afirmă că vinovat ar fi telefonul .
Un telefon mobil nu grozav de performant ce e drept, dar care la alt operator a funcționat corespunzător în LTE .
Sincer nu îmi permit să dau grup bani iarăși pe încă un telefon anul ăsta și mă limitez cu ce am acum .
Si cumpărat în august .

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
513 / 750
puncte
Custom field 2

Bonitatea este data de vechimea în rețea și de media facturilor lunare.

Este absolut normal ca un abonat nou (fie el venit din portare) sa nu aibă bonitatea unuia care are XX ani vechime în rețea.

Chiar dacă la fostul furnizor de servicii de telefonie mobila ai avut 20 de ani vechime, la Orange pleci de la zero, prin urmare operatorul nu știe nimic despre tine.

@ GingisHan,
Îmi pare rău de situația ta, mai ales că aveai semnal ok la ceilalți pe 4g. Orange diferă la anumite frecvențe 4g față de acel operator și din acest motiv nu îți funcționează corespunzător.

@Vio73, ai putea sa pui link-ul de unde ai copiat ce ai scris mai sus, cu punctele alea multe, pentru că unele dintre ele au dezacorduri, și nu se prea potrivesc cu "părerea" ta ? :)
Eu nu regăsesc atâtea puncte slabe, deoarece este o companie care trebuie să mulțumească mult popor, ceea ce implică automat faptul că nu se pot satisface toate gusturile...! Poate cea cu ofertele la portare vs ceea ce se oferă clienților actuali...

Nu mai știu exact tipul telefonului, dar chiar îmi pare rău pentru că nu-i funcționează, omul fiind de bună credință și foarte supărat din acest motiv. Cred că după câteva luni, va putea să ia ceva în rate de la Orange!

Are banda respectiva daca va uitați și pe Emag și pe GSM arena .
Când l-am cumpărat tocmai asta urmărisem ca să funcționeze în Lte la Telepom .
El are banda, Orange nu o are în zona noastră .
E destul de dezagreabil că se perpetuează bula asta
Cert este că acest telefon a funcționat corespunzător în LTE din august până acum .
Să o lăsăm așa cum a căzut .
Realitatea e că și așa viteza e net superioara fata de Telepom care la NET nelimitat baga restricții de bandă la 1,5 Mbs .

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
513 / 750
puncte
Custom field 2

Vad ca se tot discuta despre semnalul slab, Este adevarat ca exista zone cu semnal mai slab in anumite zone, ba chiar si in Bucuresti insa... atunci cand mergi in concediu si ai mai multe cartele/retele, alta decat orange o sa observi ca doar la orange ai semnal fie el si mai slab, in timp ce VDF, TLK si DIGI sunt sub sau chiar lipsa! Spun asta din propria experienta intrucat in luna august am fost in concediu prin tara si de multe ori semnalul era mai slab la Orange in conditiile in care ceilalti operatori nu aveau aproape de loc. Sa nu mai spun de faptul ca acolo unde semnalul era mai slab, doar la orange internetul mai mergea cat de cat. Nu ma intelegeti gresit, nu laud Orange, dar cabd ai doua telefoane cu cate doua cartele diferite in ele si ai nevoie de internet sau macar sa suni undeva, sunt sanse mici sa reusesti la ceilalti operatori. In concediu, am folosit destul de mult internetul pentru navigatie si chiar pentru a cauta diferite obiective turistice din zona in care ma aflam, iar sotia care se ocupa in mare de a cauta obiective turistice, se chinuia foarte mult din cauza senmalului si a internetului aproape inexistent la vdf si digi cel putin. Eu am avut internet aproepe nonstop!
Cu siguranta nici Orange nu este perfect, dar pana in momentul de fata pot spune ca am avut cele mai putine probleme cu semnalul si internetul de la orange si pot spune ca am fost client si la ceilalti operatori de telefonie mobila.

Florin D
Florin D

Florin D

User level
Nivel
3
2176 / 5000
puncte
Custom field 2
Florin D

Eu nu am spus-o cu răutate, e clar că Orange stă cel mai bine, dar întotdeauna e loc de mai bine. Sunt unele zone în care pe hartă ai 4g, iar în realitate, intră sporadic. Sigur, depinde și de telefoane, de locul unde te afli, etc. Dar ar mai trebui să se densifice, pentru că nu poți pune antene la 30-40 km cu 4g în banda 20 și să spui că acoperă suprafețe foarte mari. Dar, per total, cam la toate serviciile, Orange stă cel mai bine și de aia este și nr. 1!

Vio73, sa sti ca puterea semnalului de cele mai multe ori este diminuata chiar de corpul nostru sau de mainile noastre atunci cand tinem telefonul in mana. Este adevarat ca si aparatul/ telefonul are rolul sau in captarea semnalului, dar cred ca in ziua de astazi telefoanele au cam ajuns sa fie aproape la fel in captarea si trasmisia de semnal GSM, nu cred ca mai sunt diferente mari. Acele telefoane care nu au semnal sau au semnal slab acolo unde alte telefoane au semnal bun, este posibil sa aiba o problema, iar aparatul sa fie defect.

Florin D
Florin D

Florin D

User level
Nivel
3
2176 / 5000
puncte
Custom field 2
Florin D

Nu se pune problema ca aparatul meu să fie defect, pentru că ai văzut testele de viteză. Ideea este cu ce testează operatorul semnalul când realizează harta de acoperire.

Vio este specialist în teste de viteza in special pe 4G și 4G+,cred că știe foarte multe despre aceasta acoperire al Orange. Pe de altă parte și Florin are dreptate și uneori este posibil că terminalele noastre sa nu poată capta acest semnal din varii motive: semnal 4G la limita,antena telefonului de proasta calitate (am văzut telefoane care aveau pe placa de baza o sârmă pe post de antena),telefon acoperit de o husa de protecție prea groasa etc.

Sunt zone și zone în țară, într-adevăr B20 acoperă suprafețe extinse, chiar pe câmp sau în pădure, însă nu e cazul aici. Degeaba ai acoperire 4G în B20, ca la o distanta mai mare de 10 km deja nu mai face fata la traficul de date, capacitate redusa de transport. Dacă ar fi pus la comun spectrul B20 (ca în Ungaria), sa fi fost 20 MHz, alta era situația în 4G pe B20.

Psi fă și tu un feedback la Orange Helper sa adauge și Xiaomi Redmi 7 in white list .
Dacă totuși se îmbunătățesc niste chestii după sugestii, Răzvane .
Sunt atâția posesori de Xiaomi in Romania centenară .

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
513 / 750
puncte
Custom field 2

Orange are destule puncte slabe: Dintre ele amintesc:
Semnalul variabil(2G/3G/4G) in zonele rurale, cu multe gauri, in orase semnalul foarte slab 4G in interior(cum fac oare alti provideri de au semnal full 4G in interior, ca sa dau exemple, Tele2, Telenor, 3, Telia) dar de fapt raspunsul il stiu, e vorba de calitatea echipamentelor, cand iei cele mai ieftine echipamente nu poti avea pretentii.
Contractul Orange. Voi stiati ca un contract complet Orange are peste 80 de pagini? Si printre mult text inutil sunt informatii care privesc direct pe oricine semneaza? Intentionat e facut asa complicat. Se poate discuta mult pe asta, inclusiv pe clauzele abuzive(clauza abuziva = o clauza ce creaza un dezechilibru intre drepturile si obligatiile partilor), cum ar fi de exemplu ca Orange va cere bani daca reziliati inainte de termen dar ei daca o fac, nu se intampla nimic.
Alte abuzuri pe care Orange si le permite. De exemplu, cand a bagat pe gat optiunea Look clientilor existenti. Gratuit 3 luni, apoi platita. Lucrul asta se cheama vanzare fortata, si daca aveam un stat puternic acum Orange isi lingea ranile.
Relatiile cu clientii. In fuga dupa eficentizare si reducerea costurilor, Orange a externalizat serviciile de suport. Si in acelasi timp a incurcat meniul ala la 300 de a exclus 90% din locuitorii din mediul rural din potetialii apelanti care se descurca sa poata ajunge sa vorbeasca cu un operator. Si in goana dupa profit a infiintat relatiile cu clienti platite, in care iti raspunde direct un operator, adica 401.

DC
DC

DC

User level
Nivel
1
276 / 750
puncte
Custom field 2
DC

@DC, ai perfecta dreptate cel puțin la externalizarea serviciilor, și implicit la faptul că trebuie să aștepți ca sa prinzi un operator liber. Din fericire, și datorită acestei comunități nu am fost nevoit să apelez la serviciul clienți... Nu știam de faptul că un contract are 80 de pagini, ca număr total. Mi se pare oricum birocrația redusă față de alte companii. De asemenea, îți dau dreptate doar pe jumătate la exemplul dat cu Look Tv. Pentru că s-au făcut foarte multe presiuni ca și Orange să aibă în grilă o televiziune care sa transmită Liga 1, si alte competiții (Champions League, Formula 1, etc), pentru a se putea aliena la celelalte mari companii...!

Sa ma explic cu programele LookTv ca sa-mi poti da dreptate total. Orange TV prin satelit are 80% clienti din mediul rural(la orase exista cablu, mai stabil, mai ieftin, mai complet).
Din clientii aia, majoritatea sunt batrani atehnici care abia stiu baza, sa dea un telefon, sa schimbe un post TV etc. Pe asta s-a si bazat Orange cand a adaugat(dupa 3 luni gratuite) fortat, contra cost, in grila alora, o optiune ce costa uneori cat jumatate de abonament (la un moment dat in 2017 LocalTV s-a vandut cu 12 lei/luna).
Ca sa nu bage optiunea, trebuia sa suni la 300 si sa vorbesti cu un operator s-o scoata dupa cele 3 luni. Cei mai multi nu stiu sa se invarta prin meniul de la 300 sa dea de un operator. Multi din ei nici nu stiu de numarul 300, sau au alte retele, si ca sa dai de 0374300300 trebuie sa stii sa te informezi. Si aia nu stiu. Asta combinat cu faptul ca facturile vin(mai mult nu ajung) prin posta romana la batranii aia, inseamna ca multi nici n-au fost informati.
Crezi tu ca batranii aia, care au ales cel mai ieftin pachet, isi doreau cu ardoare Liga 1(mai ales contra cost)? Nici pe departe. Le-a fost baga pe gat.
Orange a stiut ca multi nu vor suna pentru ca nu se descurca. Orange a stiut ca multi nici nu vor afla decat in momentul cand vor vedea alta suma pe factura. Orange a stiut ca multora le e greu sa-si schimbe distribuitorul, pentru ca nu se descurca. Asa ca a profitat.
Eu inteleg ca e o afacere, dar sa nu va imaginati vreo secunda ca e un parteneriat egal Orange-client.

DC
DC

DC

User level
Nivel
1
276 / 750
puncte
Custom field 2
DC

@DC ,ar fi bine sa nu dezinformam. Eu am DTH Orange,locuiesc la țară. Interacționez cu serviciul de televiziune doar la doi ani când fac prelungirea. Am pus în atașament factura care o primesc luna de luna. Eu prezint dovezi! Ce hiene,ce lupi ce Look Tv. Apropo,vad pe factura că acesta costa incredibila suma de DOI LEI. Uită-te pe factura mea și vezi cât platesc și ce reduceri am ,așa taran cum sunt eu.

Tu ai pachetul nou(ai pachetul World HD cu 38 lei, pretul actual apoi redus cu cat ai negociat). Eu ma refeream la clientii vechi cu pachetele vechi. Cei care au prins LocalHD cu 12 lei, World HD cu 18 lei si Family cu 24 lei. Clientilor vechi li s-a adaugat fortat(daca nu au sunat la 300 sa opreasca asta) optiunea LookTV cu 1,5 euro (6-7 lei).
Abonamentele astea TV sunt pe versiuni in functie de pret, boostere si optiuni. Unele au inclus ceva, altele altceva, unele aveau o reducere de 50% pe perioada contractuala obligatorie, altele aveau o cartela cu 5 euro inclusa gratuit, altele 50% reducere permanenta, altele aveau MovieGo gratuit, altele aveau HBO gratuit 3/6 luni(in functie de asocierea cu alte servicii, in speta pachetul LOVE), cele noi au credit Netflix standard pentru 3 luni(tot in LOVE) .

DC
DC

DC

User level
Nivel
1
276 / 750
puncte
Custom field 2
DC

Am 6 ani de DTH ORANGE,de la înființare mai exact. Nu am negociat nimic cu nimeni,sun doar sunat odată la doi ani întrebat dacă prelungesc. Deci care hiene?Cum 8 lei LOOK TV daca la mine pe factura scrie negru pe alb DOI lei?

DTH-ul de la Orange are o poveste extrem de interesanta, pentru ca în prima faza nici măcar nu a fost gândit pentru piața din România.

Grupul Orange (a se citi) compania mama a comandat un studiu de piață în toate tarile în care este prezent. În urma acelui studiu a reieșit faptul ca România este tara unde se vând cele mai multe dispozitive cu ecran plat (telefon, tableta, laptop, televizor) raportat la numărul de locuitori.

În urma acestor rezultate s-a luat decizia implementării serviciului în România. Ce nu spunea acel studiu și nici ei nu au fost capabili sa întrebe a fost următorul aspect: Romanul arunca 5000 lei pe un smart TV, dar sta cu televiziune CATV analog sau cu antena de camera.

Si uite asa romanii s-au trezit peste noapte cu televiziune de la Orange. Foarte mulți s-au aruncat orbește amețiți de ofertele speciale de lansare, pentru ca mai apoi sa constate ca pe partea de sport au nimic. S-a dat de veste iar numărul contractelor a început sa scadă.

Investiția într-un serviciu DTH începe sa se amortizeze în momentul în care ai minim 500.000 de abonați care plătesc lunar valoarea abonamentul mediu.

Orange DTH, a reușit sa stânga în primul an de la lansare sub 50.000 de abonați. Nu trebuie master în matematica pentru calcule.

Balanță fiind pe minus, au început sa atace ruralul, adică persoanele în vârstă și foarte în vârstă, persoane pe care agenții de vânzări au aplicat tehnica minciunii prin omisiune, pe principiul să-l prostim pe prost.

Cum ulciorul nu merge de multe ori la apa, s-a terminat cu șmecheria și aici.

A venit apoi parteneriatul cu Telekom, HBO, Netflix, HBO GO, achiziția de pachete competiționale de către Look și lucrurile au început sa miște din nou.

Problema o reprezinta bătranii din rural cărora le este modificat unilateral abonamentul, iar ei stau și plătesc pentru ca nu știu și nici nu au timp sa vina în oraș pentru reziliere sau renegociere.

Prin urmare, nu mai credeți în ce postează cei care s-au renegociat relativ recent abonamentul și au primit ceva subvenții în primele 6 luni de contract, pentru ca mai apoi sa se rostogolească pe aici cu valoare facturii lor!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!