Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Observ că nu aș putea comanda ceva online pentru că la orice produs mă uit am un mesaj de genul acesta.
De ce și cum remediez asta?. Trebuie sa adaug în my account încă o adresă ?
Răspunsuri
Probabil că trebuie să mai adaugi o adresă sau să reintroduci datele complete, adică să faci o actualizare. Poți încerca să te deloghezi și să te loghezi din nou. Eventual, poți să încerci apoi și de pe alt dispozitiv. Poți folosi și alt browser, dacă o faci de pe un laptop/ desktop. Dacă o faci de pe telefon/ tabletă, dezinstalează My Orange și apoi reinstalează-l, după care te loghezi și încerci din nou. Eventual, poți vedea și ce este cu adresa ( poate nu e ceva complet la ea). Poti să o reintroduci, cum spuneam! Dacă nici așa nu reușești, scrie-ne aici și vedem ce e de făcut. Succes!
Eu cred că nu ai introdus adresa completă. Ai grija sa fie completate toate campurile, inclusiv codul poștal. Țin minte că acum mai mulți ani așa am pățit și eu, până când am rescris adresa.
Pe de altă parte, sunt și localități unde nu se pot face livrări, pentru că nu sunt in zona de acoperire a curierilor, sau mijlocului de livrare pus la dispoziție de Orange. Poți să consulți eventual lista cu localitățile acceptate, și eventual sa mai pui o altă adresă pe care sa o folosești. Noi suntem obișnuiți să comandam în oraș, la Orange Shop, dar sunt persoane care comanda de la țară, din zone în care curierul nu ajunge.
Cred că cere și adresa de facturare poate .
Am setat doar adresa de livrare eu .
Care e alta fata de cea de domiciliu din buletin și pe aceea a făcut față contractul .
As adăuga și asta în cont poate de aceea apare acolo chestia asta .
Sau poate pentru că e cont nou, mai studiez azi după ce ies de la serviciu
Nu cred ca are importanta ca e cont nou, ideea este sa iti fie ambele adrese completate corespunzator.
Încearcă și varianta respectivă! Succes!
Și mie îmi dă eroare daca îmi pun adresa exacta. Uzlina este o insula în Delta Dunării și evident nici un curier nu poate ajunge de aceea trebuie sa pun o adresă de la "uscat" unde poate ajunge mașina pe asfalt.
@GingisHan, ai reușit să plasezi comanda în magazinul online? Era ceva în neregulă cu adresa?
Nu am reușit .Dar când o să am dreptul o să reușesc .
Eu doar am remarcat mesajul acesta urmărind logat telefoane mobile acolo.
Chestia e că eu folosesc abonamentul la o alta locație decât cea din buletin iar fata care a făcut abonamentul a trecut doar adresa aceea.
Site-ul nu mă lasă să o adaug ci îmi răspunde că adresă de livrare este de regulă adresa aceea.
Mie asa vad ca apare .Ca nu se poate livra .Am modificat si adaugat si adresa de facturare .
Este posibil ca adresa sa nu fie completa, sau sa nu fie confirmată. Poți să o modifici din contul tău.
Am făcut asta înainte . Ambele adrese sunt acum identice .
Și a magazinului on-line și de facturare livrare .
știu că atunci când intri în magaziunul online apare ca un fel de pop-up prin care ai posibilitatea să soliciți suport unui consultant Orange. Ați încercat să solicitați suport? Sau să alegeți livrarea în unul dintre Orange Shop-uri?
Revin la ce am zis, s-ar putea ca adresa ta sa nu fie în zona de acoperire a curierului, mai ales dacă stai in rural..
@teacher_ eu știu că firmele de curierat livrează oriunde, chiar dacă nu sunt în zona de livrare standard, contra unei sume suplimentare față de costul standard de livrare
Nu am încercat .Am deschis subiectul pentru că voiam să aflu de ce apare chestia aia .
Pentru cunoaștere . Când va fi sa comand ceva de buna sama că voi găsi o cale .
La voi tot așa apare ?
@GingisHan, această eroare apare de obicei când nu este setată și o adresa de facturare. Știu că ai menționat că este identică cu adresa de livrare si ai setat-o, dar te rog să verifici încă o dată ca sunt ambele salvate. Eventual postează un screen shot și blurează adresele.
Este setată și salvată . Mai incerc mai târziu când ajung la laptop .
Pe mobil nu vad bine.
Acea adresa de facturare nu poate fi schimbata decat de relatii clienti .De asta nu cred ca merge din my account .
Deci, aceasta eroare dispare dupa ce faci prima comanda online la Orange .Sursa- Orange Helper, Softpedia Forum caruia ii multumim cu drag !
Deci merge să faci comanda și având acea eroare?
Da, Vio . ORANGE Helper mi-a confirmat după ce s-a consultat cu echipa de colegi .
Eu însă ca nou abonat voi putea comanda in rate la 18 luni de abonament iar incarca Hanitei prepay-ul după 3 .
Bine, văzusem și singur chestiile astea, dar mă gândeam că poate sunt neactualizate informațiile .
Deci, trebuie vechime .
Practic nu e o eroare neapărat de manual clasica, și pot comanda dar nu în rate .
Trebuie sa continuam musai împreună iar avantajele de la cea mai mare și mai buna rețea din Romania nu vor întârzia să apară .
Da, în rate nu se poate când ești abonat nou. E bine că s-a elucidat misterul!
Vio73 a răspuns
un anonim a răspuns
Vio73 a răspuns
un anonim a răspuns
un anonim a răspuns
un anonim a răspuns
DanielaH a răspuns
un anonim a răspuns
svetalex a răspuns
teacher_ a răspuns
svetalex a răspuns
un anonim a răspuns
teacher_ a răspuns
un anonim a răspuns
un anonim a răspuns
DanielaH a răspuns
Ascary a răspuns
teacher_ a fost desemnat cel mai bun respondent
Vio73 a răspuns
teacher_ a răspuns
un anonim a răspuns
teacher_ a răspuns
Vio73 a răspuns
un anonim a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.