Întrebare fară răspuns

Ce se întâmplă cu cei carora li se mareste abonamentul impotriva vointei lor

Excrocheria maririlor de abonamente

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 6 din 8

Datorita celor de aici care au facut sesizare la anpc pentru scumpire si au reusit,la fel am facut si eu.Dupa sesizare anpc,mi-au lasat me5 asa cum era.Dupa numeroase sesizari la 300 si mailuri fara nici un succes,cu anpc am reusit sa raman la me5.Multumesc celor care scriu aici,multumesc anpc si orange pentru rezolvarea cazului !

mr.17
mr.17

mr.17

User level
Nivel
1
143 / 750
puncte
Custom field 2
mr.17

Mulți nu au făcut sesizare la ANPC deoarece li s-a părut ceva normal să se mărească prețul abonamentelor, cînd toate se scumpesc pe zi ce trece. Chiar ce mai conta1-2 € în plus cînd telefonul îl folosești cam 2-3 ore zilnic. Atunci cînd vrei confort sporit trebuie să și plătești mai mult. Unii și-au rezolvat problema fără să facă reclamații și sa umble pe drumuri, au rezolvat totul pe cale amiabilă

Categoric ca aceasta "cale amiabila" e singura varianta. Totusi in contextul discutilor actuale, cand accepti pe "cale amiabila" se cheama "unilateral", dar cand renunti (cedezi) nereusind alt rezultat pe "cale amiabila" se cheama ca ai vrut prea multe sau ai exagerat sau nu vrei sa te conformezi. Alte comentarii despre amabilitate sau amiabilitate sunt povesti. In fond fiecare decide ce este mai bine pentru el. Forma pe care acest "mai bine pentru el/ea" este luata pe final este o alta poveste, nu la acest topic.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Multe dintre persoane ,cînd vorbesc cu un operaror sunt foarte agitate,ținînd morțiș că el are dreptate și vrea să obțină cît mai multe beneficii la un preț cît mai mic. Problema este ca operatorul negociază pentru a avea si o marja de profit ,facîndu-ți unele propuneri pentru a ajunge la o înțelegere. Aici urmează flexibilitatea care trebuie să fie de ambele părți pentru a se ajunge la o întelegere convenabilă.

@mr.17 a incercat sa negocieze amiabil cu orange (5 solicitări la 300 și pe mail), a avut 3 abonamente orange me 5, însă pe 2 le-a portat la digi la 4 euro, acum că a revenit la 5 euro, înseamnă ca a facut economie. Orange a pierdut 10 euro lunar de la el, fără să câștige nimic de la celălalt abonament.

Această mărire a abonamentului de la 5-7€ cred că sa făcut la repezeală , fără să se ia în calcul si reacțile clienților, S-au bazat pe unele criteri dar nu cred că au fost studiate amănunțit, Probabil s-a făcut o greșeală pe undeva, acum cei de la orange încearcă să reglementeze lucrurile si să calmeze puțin spiritele. Care vor fi pierderile le vor afla la final. Lui orange îi doresc baftă pentru păstrarea a cît mai mulți abonați, iar clienților Orange mult succes în negocieri.

La orange am ramas cu me5 si inca un abonament de valoarea mai mare+telefon.Nu toti abonatii orange carora li s-au marit abonamentele au stiut de variante posibile pentru a ramane cu ce au avut sau altceva apropiat.Cred ca cei mai multi au acceptat marirea. In acest caz,impactul a fost in favoarea orange.

mr.17
mr.17

mr.17

User level
Nivel
1
143 / 750
puncte
Custom field 2
mr.17

Din păcate eu cred că acest impact a defavorizat de ambele părți,cînd unele lucruri se fac la repezeală nu prea are nimeni de cîștigat , în afară de concurență. Orange a avut pierderi însemnate in privința clienților dar pe parcurs îi va recîștiga. Eu îi doresc succes .

@Gianni nu s-a facut nimic la "repezeala". Toate lucrurile sunt gandite cu mult timp inainte, puse in balanta cu aspecte negative vs pozitive, pierderi si castiguri si apoi se ia hotararea. Daca au ajuns la scoaterea acestui plan tarifar au facut-o in cunostinta de cauza si probabil au verificat si planurile tarifare ale concurentilor. Cu exceptia Digi, ceilalti operatori de telefonie au abonamente de la 7 Euro in sus si probabil au vrut sa fie pe aceeasi lungime de unda si sa obtina si un castig.

Pana la urma si Digi e bun fiindca ceilalti operatori dar si utilizatori au la ce se raporta. Digi avand acoperire mica,mai castiga clienti prin pretul mai mic al abonamentelor,insa daca s-ar pune pe investit pentru o acoperire mare nu stiu daca le-ar mai conveni sa practice preturi mai mici față de concurență.

@Ascary: Exact cum spui. De exemplu cu mai bine de 14 ani in urma un contract cu cei de la RDS iti aducea la pachet (mai bine de 12 ani pana le-au separat) telefonie fixa si mobila gratuit, iar un pachet de net si TV nu erau umflate ca la altii. Adica cu 50-60 lei aveam 4 servicii de la un singur operator. Si nu erau la calitate indoielnica, cel putin in zona. Intre timp am renuntat la serviciile de telefonie (faza cu OUG-ul si separarea serviciilor adica fibra si telefonie) dar in zona tot mi se par cei mai competitivi.
@MihaZ: Abonamente gasesti fara probleme si la Vodafone sau Telekom de la 5 euroi /luna. La 7 euro e pentru fitosi deja. Totusi e prea mult avand in vedere gramada de facilitati si resurse de care am nevoie versus oferite de ei. De aceea nici cu Orange nu m-am mai inteles si nu m-au inteles oricat ar crede unii ca e loc de intelegere. Dar tot asa se facea la apel la rabdare si timp: asadar eu va spun ca asa cum Romtelecom a disparut inaintea noastra, asa cum Connex a disparut inaintea noastra, asa cum "dialog" si-a schimbat blana, la fel nici Orange nu va fi vesnic: Doar rabdare si cumpatare in alegeri. In rest exista de toate.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

@Miha Z, n-aș vrea să te contrazic; s-ar putea să ai dreptate; nu oricine poate face aceste calcule pe termen lung. Aici este nevoie de oameni cu experiență care știu toate trucurile. În telecomunicații piața are variații foarte mari; la cea mai mică greșeală poți avea pierderi imense. Cei de la Orange și-au făcut ei calculele, dar undeva au greșit și să fi văzut reacția clienților. Unii, pe bună dreptate, altii au încercat să profite de acest caz. În ziua de azi dacă incerci să te joci cu focul nu numai că te arzi, dar îti da si dureri de cap serioase. Acum lucrurile s-au mai liniștit; unii s-au mai împăcat cu ideea, alții mai negociază, dar într-un final totul se va rezolva spre binele și fericirea clientilor Orange. Toate cele bune tuturor.

Incepe sa mi se faca greata cu atatia boots pe comunitate. E clar ca sunt Orangisti. Mamei mele i-a fost marita valoarea abonamentului de la 5 la 7 euro. Clar abuziv. Nu exista companie cu o politica mai agresiva decat astia. Am decis sa nu mai platesc factura, sa vad si eu ce pot face. Nu inainte de a face plangere la OPC. Un nou pret la abonament trebuie acceptat de catre client, nu doar sa imi fie adus la cunostinta. Chestia cu sms-ul de instiintare e vrajeala. Poate telefonul meu e de generatie foarte veche, cu display defect, eu putand doar accepta si efectua orbeste un apel. Abuz, deci. Si regrete pentru fiecare secunda petrecuta pe Orange.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
0
12 / 100
puncte
Custom field 2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!