Întrebare fară răspuns

Ce se întâmplă cu cei carora li se mareste abonamentul impotriva vointei lor

Excrocheria maririlor de abonamente

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Maine merg la ANPC.O sa postez raspunsul primit. Orange ,o firma care isi bate joc de clienti tot timpul,servicii proaste si o totala lipsa de respect fata de clienti.

Nu știu dacă este o părere bună sau rea; fiecare face cum dorește se zice că "noaptea e un sfeșnic bun”; probabil pînă dimineața vei schimba ideea. Succes

Gianni
Gianni

Gianni

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Gianni

@alex1,
Este părerea ta, dar e una subiectivă, cum este și a mea sau a altui utilizator. Din punctul meu de vedere, Orange oferă cele mai bune servicii de pe piață, iar dacă îți faci pachete, poți ieși destul de ieftin.

alex11 foarte bine ca ai facut reclamatie (asa trebuie sa faca toata lumea care a avut un contract in perioada contractuala minima)
Articolul 7 de modificare a contractului in mod unilateral creaza un dezechilibru intre obligatiile clientului si obligatiile furnizorului. In plus aceste modificari se pot face doar daca au niste motive intemeiate. Eu consider ca modificarea a fost facuta pur si simplu pentru ca sa faca niste bani in plus.
Eu am facut deja reclamatie la ANPC.
Astept raspuns.

Scuze pentru greseala de ortografie Alex 13.A fost decizia ta , ai tot dreptul de a face această reclamație către ANPC, vom vedea dacă răspunsul lor va fi în favoarea ta .Succes.

Gianni
Gianni

Gianni

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Gianni

Am ajuns să urăsc compania Orange, în decursul timpului. O MARE BĂTAIE DE JOC la adresa clienților aceste modificări. Orientarea spre nevoile clientului, o glumă tare proastă. Am câștigat până acum cinci dispute cu această companie, cu ajutorul ANPC și sper să o câștig și pe a șasea. Au servicii proaste, preturi mari si un mare dispreț față de clienti.

@alex_13 ce te-a determinat de ai rămas totuși client Orange? Trebuie să fi fost și niște părți bune/experiențe pozitive? Totuși să faci 6 reclamații la ANPC și să rămâi client? Eu cred că după prima reclamație la ANPC (maxim a doua) reziliam contractul.
Deci, în cazul tău, sunt aspecte care te determină să rămâi client Orange

svetalex
svetalex

svetalex

User level
Nivel
3
4699 / 5000
puncte
Custom field 2
svetalex

Se pare ca pana la urma functioneaza sa faci o plangere la ANPC. Azi am fost sunat de catre Orange pentru a rezolva sesizarea catre ANPC in mod amiabil. Am ramas cu 5 euro pana la expirararea perioadei minime contractuale.

@Razvan Raman cu 5 euro pana in mai 2021.
:
Eu sunt convins ca Orange a actionat abuziv prin modificarea contractelor care inca erau in perioada minima contractuala.
:
Uite aici ce le-am scris la cei de la ANPC.
>
Am primit un SMS prin care Orange mi-a modificat contractul in mod unilateral fara motiv, mai exact, mi s-a marit abonamentul de la 5 euro la 7 euro desi am incheiat un contract pe o perioada minima contractuala de 2 ani.

Orange pentru a justifica ca modificarea este legala invoca Articolul 7 al conditiilor generale de servicii, pe care il regasiti aici : https://www.orange.ro/files/contracte/nw/orange-contract-... "Orange Romania isi rezerva dreptul de a modifica oricare dintre prevederile cuprinse in termenii si conditiile Contractului, notificand Clientul asupra modificarilor propuse cu cel putin 30 zile calendaristice inainte ca modificarea sa devina efectiva."

Problema este ca Articolul 7 creaza un dezechilibru între drepturile și obligațiile clientilor si prestatorul de servicii Orange deoarece permite Orange sa modifice contractul in mod unilateral si fara un motiv intemeiat.

In articolul 7 nu este precizat care sunt motivele pentru care ei pot sa modifice contractul ceea ce practic le permite sa faca aceste modificari dupa bunul plac.

In plus Articolul 7 permite in mod mascat furnizorului Orange sa se retraga dintr-un contract sau sa modifice on contract de servicii care nu il avantajeaza, din cate imi pot da eu seama lor nu le convine ca eu si alti clienti sa platim 5 euro si au decis sa mareasca abonamentul ignorand obligatiile lor de a oferi timp de 2 ani serviciile din contract la pretul agreat.
<

@cz11: Din partea mea nu pot decat sa te felicit pentru amanarea unui deznodamant care l-ai extins de la 30 de zile la 24 de luni. Mi se pare cu bun simt si pertinente problemele ridicate de tine precum si modul de rezolvare. Totusi putini si putine cazuri au finalizat favorabil aceasta abordare portocalie datorita unui curent de "perietura" al sistemului portocaliu care nu este nici normal si nici echitabil. Decide ce este mai bine pentru tine si daca o oferta de 2-3 euro lunar iti este mai convenabila (nu doar raportat la cost ci si la resurse NECESARE TIE), atunci ia in considerare acea oferta in detrimentul uneia vesnic crescatoare si in euro pe deasupra. Intrebare generala: De ce are nevoie o turma de... cioban? Raspuns: Pentru ca nu vei vedea un singur exemplar capabil sa ia decizia de unul singur si sa schimbe ceva. Intotdeauna decizia turmei va fi cea mai buna pentru el.

Eu am mai zis mai in aceasta discutie ca nu ma deranja marirea abonamentului, 2 euro e nesemnificativ pentru mine. Motivul pentru care nu am acceptat marirea a fost ca nu s-a respectat contractul si ceea ce au facut ei a fost un abuz. Timpul pierdut ca sa discut cu robotei de la Orange care stiau sa zica doar acelasi lucru si faptul ca a trebuit sa ma informez despre drepturile mele astfel incat sa formulez reclamatia la ANPC m-au costat mult mai mult decat cei 2 euro.
In final imi pare rau ca de fapt probabil au fost mii de clienti Orange care nu au stiut sa faca o reclamatie la ANPC si Orange oricum a castigat din marirea asta mii de euro lunar.

Iti dau dreptate cand te referi la "acei robotei". Eu am discutat in 4 cazuri in mai putin de 30 de zile si toti aveau acelasi disc uzat pe partitura. "Consultanta" din partea vreunuia in functie de ceea ce ai tu nevoie? Doar in cazul unui abonament si chiar si acela doar daca depaseste media. Comportament tipic de haita care intinzand o mana iti apuca intreg bratul.

Datorita celor de aici care au facut sesizare la anpc pentru scumpire si au reusit,la fel am facut si eu.Dupa sesizare anpc,mi-au lasat me5 asa cum era.Dupa numeroase sesizari la 300 si mailuri fara nici un succes,cu anpc am reusit sa raman la me5.Multumesc celor care scriu aici,multumesc anpc si orange pentru rezolvarea cazului !

mr.17
mr.17

mr.17

User level
Nivel
1
143 / 750
puncte
Custom field 2
mr.17

Mulți nu au făcut sesizare la ANPC deoarece li s-a părut ceva normal să se mărească prețul abonamentelor, cînd toate se scumpesc pe zi ce trece. Chiar ce mai conta1-2 € în plus cînd telefonul îl folosești cam 2-3 ore zilnic. Atunci cînd vrei confort sporit trebuie să și plătești mai mult. Unii și-au rezolvat problema fără să facă reclamații și sa umble pe drumuri, au rezolvat totul pe cale amiabilă

Gianni
Gianni

Gianni

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Gianni

Categoric ca aceasta "cale amiabila" e singura varianta. Totusi in contextul discutilor actuale, cand accepti pe "cale amiabila" se cheama "unilateral", dar cand renunti (cedezi) nereusind alt rezultat pe "cale amiabila" se cheama ca ai vrut prea multe sau ai exagerat sau nu vrei sa te conformezi. Alte comentarii despre amabilitate sau amiabilitate sunt povesti. In fond fiecare decide ce este mai bine pentru el. Forma pe care acest "mai bine pentru el/ea" este luata pe final este o alta poveste, nu la acest topic.

Multe dintre persoane ,cînd vorbesc cu un operaror sunt foarte agitate,ținînd morțiș că el are dreptate și vrea să obțină cît mai multe beneficii la un preț cît mai mic. Problema este ca operatorul negociază pentru a avea si o marja de profit ,facîndu-ți unele propuneri pentru a ajunge la o înțelegere. Aici urmează flexibilitatea care trebuie să fie de ambele părți pentru a se ajunge la o întelegere convenabilă.

Gianni
Gianni

Gianni

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Gianni

@mr.17 a incercat sa negocieze amiabil cu orange (5 solicitări la 300 și pe mail), a avut 3 abonamente orange me 5, însă pe 2 le-a portat la digi la 4 euro, acum că a revenit la 5 euro, înseamnă ca a facut economie. Orange a pierdut 10 euro lunar de la el, fără să câștige nimic de la celălalt abonament.

Această mărire a abonamentului de la 5-7€ cred că sa făcut la repezeală , fără să se ia în calcul si reacțile clienților, S-au bazat pe unele criteri dar nu cred că au fost studiate amănunțit, Probabil s-a făcut o greșeală pe undeva, acum cei de la orange încearcă să reglementeze lucrurile si să calmeze puțin spiritele. Care vor fi pierderile le vor afla la final. Lui orange îi doresc baftă pentru păstrarea a cît mai mulți abonați, iar clienților Orange mult succes în negocieri.

Gianni
Gianni

Gianni

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Gianni

La orange am ramas cu me5 si inca un abonament de valoarea mai mare+telefon.Nu toti abonatii orange carora li s-au marit abonamentele au stiut de variante posibile pentru a ramane cu ce au avut sau altceva apropiat.Cred ca cei mai multi au acceptat marirea. In acest caz,impactul a fost in favoarea orange.

mr.17
mr.17

mr.17

User level
Nivel
1
143 / 750
puncte
Custom field 2
mr.17

Din păcate eu cred că acest impact a defavorizat de ambele părți,cînd unele lucruri se fac la repezeală nu prea are nimeni de cîștigat , în afară de concurență. Orange a avut pierderi însemnate in privința clienților dar pe parcurs îi va recîștiga. Eu îi doresc succes .

Gianni
Gianni

Gianni

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Gianni

@Gianni nu s-a facut nimic la "repezeala". Toate lucrurile sunt gandite cu mult timp inainte, puse in balanta cu aspecte negative vs pozitive, pierderi si castiguri si apoi se ia hotararea. Daca au ajuns la scoaterea acestui plan tarifar au facut-o in cunostinta de cauza si probabil au verificat si planurile tarifare ale concurentilor. Cu exceptia Digi, ceilalti operatori de telefonie au abonamente de la 7 Euro in sus si probabil au vrut sa fie pe aceeasi lungime de unda si sa obtina si un castig.

Pana la urma si Digi e bun fiindca ceilalti operatori dar si utilizatori au la ce se raporta. Digi avand acoperire mica,mai castiga clienti prin pretul mai mic al abonamentelor,insa daca s-ar pune pe investit pentru o acoperire mare nu stiu daca le-ar mai conveni sa practice preturi mai mici față de concurență.

@Ascary: Exact cum spui. De exemplu cu mai bine de 14 ani in urma un contract cu cei de la RDS iti aducea la pachet (mai bine de 12 ani pana le-au separat) telefonie fixa si mobila gratuit, iar un pachet de net si TV nu erau umflate ca la altii. Adica cu 50-60 lei aveam 4 servicii de la un singur operator. Si nu erau la calitate indoielnica, cel putin in zona. Intre timp am renuntat la serviciile de telefonie (faza cu OUG-ul si separarea serviciilor adica fibra si telefonie) dar in zona tot mi se par cei mai competitivi.
@MihaZ: Abonamente gasesti fara probleme si la Vodafone sau Telekom de la 5 euroi /luna. La 7 euro e pentru fitosi deja. Totusi e prea mult avand in vedere gramada de facilitati si resurse de care am nevoie versus oferite de ei. De aceea nici cu Orange nu m-am mai inteles si nu m-au inteles oricat ar crede unii ca e loc de intelegere. Dar tot asa se facea la apel la rabdare si timp: asadar eu va spun ca asa cum Romtelecom a disparut inaintea noastra, asa cum Connex a disparut inaintea noastra, asa cum "dialog" si-a schimbat blana, la fel nici Orange nu va fi vesnic: Doar rabdare si cumpatare in alegeri. In rest exista de toate.

@Miha Z, n-aș vrea să te contrazic; s-ar putea să ai dreptate; nu oricine poate face aceste calcule pe termen lung. Aici este nevoie de oameni cu experiență care știu toate trucurile. În telecomunicații piața are variații foarte mari; la cea mai mică greșeală poți avea pierderi imense. Cei de la Orange și-au făcut ei calculele, dar undeva au greșit și să fi văzut reacția clienților. Unii, pe bună dreptate, altii au încercat să profite de acest caz. În ziua de azi dacă incerci să te joci cu focul nu numai că te arzi, dar îti da si dureri de cap serioase. Acum lucrurile s-au mai liniștit; unii s-au mai împăcat cu ideea, alții mai negociază, dar într-un final totul se va rezolva spre binele și fericirea clientilor Orange. Toate cele bune tuturor.

Gianni
Gianni

Gianni

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Gianni

Incepe sa mi se faca greata cu atatia boots pe comunitate. E clar ca sunt Orangisti. Mamei mele i-a fost marita valoarea abonamentului de la 5 la 7 euro. Clar abuziv. Nu exista companie cu o politica mai agresiva decat astia. Am decis sa nu mai platesc factura, sa vad si eu ce pot face. Nu inainte de a face plangere la OPC. Un nou pret la abonament trebuie acceptat de catre client, nu doar sa imi fie adus la cunostinta. Chestia cu sms-ul de instiintare e vrajeala. Poate telefonul meu e de generatie foarte veche, cu display defect, eu putand doar accepta si efectua orbeste un apel. Abuz, deci. Si regrete pentru fiecare secunda petrecuta pe Orange.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
0
12 / 100
puncte
Custom field 2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!