Întrebare fară răspuns

Ce se întâmplă cu cei carora li se mareste abonamentul impotriva vointei lor

Excrocheria maririlor de abonamente

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 8

Dacă nu sunt de acord, pot să anuleze contractul cu Orange.
Asta se și stipulează in SMS-urile de informare trimise de operator, nu? ;)

Potrivit legii actuale, operatorul poate majora unilateral prețul la servicii și consumatorului (clientului) i se oferă posibilitatea ca în 30 de zile de la primirea înștiințării să poate rezilia contractul sau să accepte majorarea de preț. Cu alte cuvinte, toată treaba este legală, atât timp cât respectă legislația națională.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Nu se poate majora împotriva voinței lor, ci trebuie să-și dea acordul. Adică ei te informează că din data de × ți se va majora cu o sumă abonamentul. Dacă nu ești de acord, poți să reziliezi sau îi contactezi și se găsesc alte soluții amiabile de comun acord. Majorarea unilaterală a abonamentului sau rezilierea acestuia în caz că nu ești de acord cu ea sunt prevăzute în contract. Trebuie doar citit cu mare atenție. Dar cum toți operatorii au mărit anul acesta prețurile la abonamente, sunt sigur că mulți abonați care sunt în situația ta vor înțelege și vor găsi cea mai bună soluție! Plus că noile abonamente la care se face trecerea au resurse mult mai multe incluse, adică dai 2 euro în plus pentru trafic de internet cel puțin dublu. Lucru ce nu mi se pare deloc neglijabil. Succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Daca, dupa parerea ta, Orange mărește prețurile impotriva vointei tale, inseamna ca toate preturile din tara noastra se maresc impotriva vointei noastre si nu ne anunta nimeni prin sms.. Toti furnizorii, de servicii, maresc impotriva vointei noastre, dar, nu ne trimite niciunul sms, sa ne spuna ca putem renunta la contract daca nu acceptăm pretul... In privința noului abonament, resursele sunt foarte multe, iar clientul, poate sa accepte trecerea la noul abonament sau poate sa renunte, la abonament sau la Orange... este alegerea fiecăruia ce face mai departe..
Mai găsești aici alte informatii, deoarece acest subiect s-a mai discutat în comunitate...
https://comunitate.orange.ro/questions/2100230-orange-modifica-unilateral-abonamentul-orange-me-5

În altă ordine de idei, să spunem că renunți la abonamentul Orange și vrei să portezi. Nu văd variante foarte avantajoase la concurență.
Poate doar dacă se oferă ceva în plus atunci când negociezi portarea dar nu prea cred.
Trebuie să te gândești bine dacă merită să pleci de la Orange.

Se mai întâmplă ceva cu voința noastră în această țară? :) Nu prea avem ce face,mergem după curent. Nu este cazul Orange aici,era previzibilă aceasta renunțare la un abonament neavantajos pentru companie.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Nu este nicio escrocherie pentru ca aceste aspecte sun prevazute negru pe alb in contract:

"Orange România îsi rezerva dreptul de a modifica oricare dintre prevederile cuprinse in termenii si conditiile Contractului, notificând Clientul asupra modificarilor propuse cu cel putin 30 zile calendaristice înainte ca modificarea sa devina efectiva. Clientul are dreptul de a denunta unilateral Contractul in termenul de mai sus, daca nu accepta modificarile propuse, fara a fi obligat la plata vreunei despagubiri catre Orange România, în caz contrar considerându-se ca a acceptat modificarile propuse."

Clientul (chiar si acel client care semneaza ca primaru') poate denunta unilateral abonamentul fara a plati penalitati, poate trece pe pre-pay, poate porta sau poate solicita o discute cu cei de ofertare / retentie pentru a negocia un abonamnet care sa se preteze cel mai bine pe nevoile sale de comunicare.

Toate maririle din ultimul an din tara noastra s-au facut impotriva vointei noastre. Orange nu este singura firma de telefonia care a marit costurile la abonamente. Nu este nicio escrocherie atata timp cat si-a anuntat clientul in termenul prevazut de lege si alegerea finala de a continua colaborarea ii apartine clientului.

Nu știu dacă este escrocherie, pentru că ești informat de modificare. Dacă nu erai informat, apărea problema. Poți renunța oricând la acel contract daca modificarea nu îți convine. Cu forța nu tine nimeni pe nimeni. :)

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Se numeste acord tacit. Ei te anunta care sunt noile termene si conditii. Ai optiunea sa le accepti sau nu. Nu te obliga nimeni sa le accepti. Daca spui nu, contractul se reziliaza fara nicio problema. Daca nu zici nimic, se considera ca esti de acord.

Dar in niciunul dintre cazuri nu esti in vreun fel fortat sa-l accepti.
Pur si simplu ai doar doua optiuni: noul abonament, cu noile beneficii la noul pret. Saaau...nu. Nu e ca si cand platesti mai mult pentru acelasi lucru. Ceea ce vrei tu este, presupun, pastrarea abonamentului actual. Ceea ce ar fi optiunea nr 3, si din pacate nu e o optiune disponibila. :)

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Doar dacă ai cumpărat telefon subvenționat, ești un pic constrâns sa accepți majorarea abonamentului, deoarece ești nevoit sa achiți contravaloarea bonusului primit sau a ratelor rămase până la terminarea contractului, însă nu este cazul în această situație.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Este mult spus ca vor fi mărite abonamentele împotriva voinței cuiva. Dacă abonatul nu este de acord cu creșterea abonamentului are posibilitatea de a rezilia contractul fără penalități. Practic, ți se da posibilitatea sa alegi.
@Razvan, ma îndoiesc ca cineva cu abonament de cinci euro și a reușit sa cumpere telefon subvenționat. Știu ca acesta posibilitate exista de la 7 euro in sus. Oricum și dacă a nu ar fi așa, sigur se va găsi o soluție de rezolvare a situației fără ca cineva sa fie constâns. Nu se poate prin constrângere, se da posibilitatea unei alegeri.

Toată lumea e nervoasă când se măresc prețurile la serviciile de telecomunicații, dar nimeni nu zice nimic de alte măriri de prețuri, taxe impozite etc. Unii chiar spun oricum se măreau. Deci la alimente și celelalte oricum se măreau, dar la astea, nu!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Oare această majorare a tarifelor nu este similar cu ce s-a întâmplat cu creditele înainte de OUG 50, căci și atunci se puteau rezilia contractele de credit dacă nu erai deacord cu noile condiții?
Personal mi se pare foarte avantajoase beneficiile pe care le oferă Orange - minute si SMS-uri nelimitate nationale si in retea, 100 minute internationale si 50GB trafic de internet și nu cred că aș fi deranjată de această majorare, având în vedere traficul de net primit.
Însă mă întreb dacă totuși se poate găsi o soluție pentru persoanele care nu utilizează atât de mult internetul (cum ar fi de exemplu soacra mea) să poată păstra în continuare costul inițial.
Aproape toți operatorii de telefonie din România au anunțat în acest an că vor majora abonamentele, iar principala cauză o constituie Ordonanța 114, care a introdus o taxă de 2% pentru companiile din telecomunicații.

Cu siguranță, toate scumpirile din acest an sunt în strânsă legătură cu OUG 114 și cu alte scumpiri la utilități, etc.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!