Această întrebare nu a fost actualizată în ultimele 24 de luni, de aceea conținutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.

Întrebare fară răspuns

Tehnica de vanzare sau de manipulare?

Am fost intr-un magazin Orange Store sa imi reincarc numarul. Toate bune si frumoase, pana ce vanzatorul mi-a vandut ceea ce el spunea ca este un fel de cartela telefonica pe care nu va trebui sa o incarc 12 luni, cu valoarea de 5 euro... cand am ajuns acasa, am fost stupediata de mesajul primit, cu textul bine ai venit in familia orange, abonamentul ales este de 5 euro... practic am incheiat un abonament fara sa fiu informata, cand eu voiam o optiune de reîncarcare. Nu mi se pare prea ok, eu nu voiam abonament.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 3 din 3

Dar i-ai dat vreo șansa sa vorbească, ai întrebat mai multe și nu ți-a spus? Sau ai tratat-o ca pe o “fătuca” croita sa se îmbogățească pe seama unui abonament Pre-pay?
Și eu merg aproape in fiecare luna sa achit factura in magazin. Nu știu ce fel de magazin este dar intru pentru ca e in drumul meu de cumpărături. De fiecare data, mi se prezintă oferte. Dacă par tentatente mai pun o întrebare, dacă nu, spun ca nu ma interesează. De fiecare data cu zâmbetul pe buze. Ce ma costa? Nimic. Oamenii își fac treaba, de aceea sunt acolo. Doar nu îmi bagă mâna in buzunar.

Cum am precizat deja, minciuna prin omisiune nu înseamnă oferta.

Pe softpedia, pe topicul dedicat helper-ului Orange sunt prezentate N astfel de cazuri în care un utilizator s-a deplasat în magazin pentru o înlocuire se SIM PrePay sau reîncărcare PrePay și care s-au trezit cu abonament.

Cel mai trist este faptul ca astfel de tactici sunt aplicate pe persoanele în vârstă și pe cele care nu au un bagaj de cunoștințe foarte bogat în materie. Adică fix pe clientul asupra căruia trebuie sa insiști și sa te asiguri ca a înțeles avantajele și mai ales dezavantajele ofertei.

Daca tu sau eu înțelegem foarte bine fenomenul, acest aspect nu este valabil pentru toată lumea.

In alta ordine de idei,era bine daca vorbeai UN AN de zile doar cu 5EURO,? Era nu? :)) Nu trebuia oare să te documentezi mai bine,sa ceri informații suplimentare când ți s-ar oferit o astfel de cartela minune? Ai crezut că l-ai păcălit pe Orange... și ai plecat fericit acasă.

Din pacate tactica de vanzare a serviciilor in Romania presupune sa pacalesti clientii. Mai ales ca Orange a ajuns sa aiba preturi mai mari decat concurenta, si cum in tara noastra pretul primeaza, sunt in stare sa-ti spuna orice(inclusiv sa te minta), numai sa te convinga.

Din răspunsurile pe care le-ați dat majoritatea dintre dumneavoastră aveți dreptate, sunt și astfel de persoane rău intenționate care păcălesc in special pe cei mai în vârstă care sunt singuri având copii plecați la lucru in afară .Mulți nu-și dau seama decât după ce le vine prima factură. Sper ca proiectul de lege care este încă in dezbatere va include sancțiuni aspre și pentru astfel de ”mârșăvii”

Gianni
Gianni

Gianni

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Gianni

Deci daca si altii trag tepe prin aceeasi metoda, Orange este absolvita de vina? Nu mai bine utilizatorii normali ar lasa apararea companiei Orange in mainile angajatilor Orange prezenti aici?
Credeti voi ca Orange are nevoie de galerie?
Daca ANPC s-ar informa, sunt destule locuri on-line ce prezinta tacticile Orange deconspirate de fosti angajati, o sa gaseasca zeci de legi incalcate si multe motive de amenzi.
Cum de cele mai multe ori e doar vorba, fara dovezi palpabile, in privinta cazurilor ce escaladeaza de cele mai multe ori e cuvantul agentului impotriva cuvantului clientului, se face o nota explicativa si gata. "Ne scuzati ca ne-ati prins, stergem greseala si gata, nici nu s-a intamplat."
Sa ne zica initiatorul ce s-a mai intamplat, a ramas cu abonamentul sau a sters Orange tot cu buretele? Cat timp nu se iau alte masuri, angajatii Orange tot vor cauta naivi sa-i insele, pentru ca e calea cea mai usoara decat sa convingi cu argumente valide care sunt din ce in ce mai putine.

Fiecare face ce vrea așa este la noi dacă nu ești atent prinzi țepe una după alta totdeauna pria trebuie să te informezi și să citesti fiecare hîrtie pe care o semnezi.

Gianni
Gianni

Gianni

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Gianni

Cu aceste scumpiri ale abonamentelor de la 5-7€ s-au cam tulburat apele. Mulți au încercat să negocieze ,unii au reușit, alții au trecut la PrePay sau la alt operator. Din cîte am înțeles de la 1 Ianuarie 2020 scad tarifele la internet in Roming; este o veste bună pentru cei din afară. Poate inițiază și cei de la Orange cu vreo ofertă să mai limpezească puțin apele si sa-și păstreze cit mai mulți clienți în rețea.

Gianni
Gianni

Gianni

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Gianni

Cei care aveau abonamentul de 5€ o văd ca pe o scumpire.Cînd o ofertă nu mai aduce nici un beneficiu este scoasă din circulație, la unii li se pare normal dar la majoritate nu prea le convine dar pe parcurs se vor acomoda. Orange a știut să-și respecte clienții fideli și o va face în continuare , numai să se mai limpezeasca puțin lucrurile si vor face și alte oferte mai bune.

Gianni
Gianni

Gianni

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Gianni

Asta cu beneficiile este discutabila pentru ca, in trecut, chiar "unu' de-a lor" - adica un operator de telefonie mobila din Franta - a avut un comunicat pe care daca erai capabil sa-l citesti printre randuri spunea ceva de genul: "In momentul in care costurile de investitie au fost amortizare, noi, daca oferim in mod comercial abonamente la 1 euro / lunar + TVA o sa facem profit"

Tind sa ced ca acesta este si principiul pe care a mers Digi in momentul in care au aruncat in piata abonamente de 2 euro si 3 euro. Au realizat faptul ca nu pot concura dpv calitativ cu Orange si Vodafone si au ales varianta mult, prost si ieftin.

Cel mai probabil aceasta repozitionare de abonamente fost facuta pentru a incerca sa amortizeze cat mai accelerat investitia in reteaua 5G si pentru a asigura o parte din cash flow-ul necesar extinderii si devoltarii ulterioare a inrastructurii 5G.

nu cred ca esti prima care pateste asa ceva. se poate intampla, dar numai la clienti, ei niciodata nu gresesc in folosul clientului. o seara faina

romeo amarandei
romeo amarandei

romeo amarandei

User level
Nivel
1
355 / 750
puncte
Custom field 2
romeo amarandei

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!