Întrebare fară răspuns

Orange modifica unilateral abonamentul Orange Me 5

Ați primit un sms, de modificare unilaterala a contractului, prin majorarea abonamentului de la 5 la 7 euro, deși sunteți în perioada contractuală? Îmi propun sa facem un fel de sondaj, pe acest subiect. Ce părere aveți? Ați mai continua abonamentul/trece pe prepay la orange/portare la alt operator?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Eu am rezolvat aceasta problema. Am crescut abonamentul la 8 Euro si mi-am luat mobil in rate. Asa cresterea abonamentului s-a realizat fiindca am dorit eu si nu impusa de firma. :))

@Iwolf plătești mai mult dar ar trebui ca serviciile să fie de calitate, dacă tu crezi că calitatea serviciilor este necorespunzătoare, poti chema serviciul clienți și le poți zice care sunt nelămuririle tale. Dacă în 2săptămîni nu primești răspunsul favorabil, treci pe cartela PrePay unde poți activa oferta cea mai avantajoasă pentru tine și familie. Mult succes.

Nu. Nu este ok. Oricum, modificarea s-a operat și s-a rotunjit în favoarea operatorului

bluestar3
bluestar3

bluestar3

User level
Nivel
0
12 / 100
puncte
Custom field 2
bluestar3

@Miha Z ai rezolvat problema în favoarea ta iar pe termen lung ai numai de cîștigat. Foarte mulți gîndesc pe termen scurt sau nu-și permit să facă acest lucru din diverse motive, în aceste zile dacă nu îți asumi riscuri nu poți merge înainte. Mult succes în continuare.

@Bluster3 operatorul și-a făcut niște calcule de investiții pe termen lung ca să nu iasă în pierdere dar nici să-și piardă prea mulți clienți.

Aparent este un câștig doar de o parte, a operatorului, dar eu tot susțin că peste o perioada oarecare toți operatorii vor scumpi... Și atunci situația va reveni la normal.

Ce telefon ai achiziționat Miha Z daca nu sunt indiscret? :) Mă bucur că ai găsit varianta câștigătoare.Poate ne spui și ce resurse ai primit. Mă bate gândul să aplic și eu soluția ta.

Fiecare își face propriile calcule. Nu știu cât a câștigat firma prin aceste majorări, pentru că eu cred că a făcut-o pentru că erau nerentabile pentru ei. Plus că unii au renunțat! Sigur, Orange și-a asumat riscul, dar ei știu mai bine ce fac. Într-o piață în care prețurile au crescut enorm în ultima vreme, nu știu de ce ne mirăm!

@Gianni: Intr-o zona cu "sateliti" la etajul 15, intr-un bloc de 4 etaje inconjurat de giganti de beton e de asteptat sa fie astfel de probleme. Nasoleala e ca Orange doar te periaza cu iluzii. Degeaba si harta cu verificarea semnalului care pe strada imi arata semnal bun, daca la interior e varza.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
3
2402 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Ca un caz general: acceptarea unui tarif crescut, intr-o tendinta de reducere a cheltuielilor este de fapt o acceptare a pacalelii, nicidecum o realizare proprie. Iar daca am nevoie de rate le fac la banca nu la IFNuri.
Cat priveste pe cei care justifica o crestere de abonament ca necesara pentru investitii, sa se gandeasca ca ceea ce au platit pana acum a mers pe cheltuieli, nu pe investitii. E multa poveste despre cum se inregistreaza investitiile, dar cine a inteles actioneaza in consecinta. Ceilalti mai cauta sperante, nu raspunsuri.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
3
2402 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Eu cred că fiecare știe cel mai bine ce costuri și strategii are! Orange nu e o societate caritabilă și e normal să dorească să scoată profit. Dacă punctual sunt probleme cu semnalul indoor, nu este vina lor, pentru că nicio companie nu pune antene individuale. Există soluții cu repeater, etc, dacă stai într-un bloc cu probleme de semnal. Dacă alți oferă abonamente mai ieftine, cred că își permit și e bine că există alternativă. Eu am văzut ce antene și acoperire au aceia prin rural și așa înțeleg foarte bine de ce au prețuri din alea.Ba mai mult, am avut și 2 abonamente la ei până acum ceva vreme. Sigur, e un punct de vedere. Îți înțeleg supărarea, dar cred că se găsesc soluții. Dacă vrei ieftin și bun, nu există!

"Cere si ti se va da", accepta si ti se va MAI lua. Este o filosofie atat de simpla, de formala, dar ignorata in multe situatii fara grad de complexitate ridicat. De aceea singurul "influencer" pentru mine sunt eu, desi am sesizat in comunitate cateva incercari in acest sens (atat pozitiv, dar si negativ).

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
3
2402 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Legat de semnal pot spune ca harta îți arată semnalul de afara și nu din clădire. Eu am semnal foarte bun afara în schimb în casa în unele zone nu am aproape deloc, pentru ca am o casa cu majoritatea pereților de 1 m grosime poate și umpic mai mult fiind perete nou zidit cu peretele vechi. Am observat și la blocuri aceasta problema, mai ales în boxa care este deja nivelul - 1. Depinde foarte mult și de structura clădirii în care te afli.

Firefly
Firefly

Firefly

User level
Nivel
2
1130 / 2000
puncte
Custom field 2
Firefly

Nu este normal dar asa au facut tot timpul.Probabil as pleca la alt operator dar cam toti fac la fel.

Cristi_5
Cristi_5

Cristi_5

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
Cristi_5

Aș rezilia imediat contractul și aș trece în alta rețea

Jean1956
Jean1956

Jean1956

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
Jean1956

@Jean1956 dacă la acea rețea semnalul nu este la fel de bun? Cel puțin în unele locuri din țară, din câte știu Orange are cea mai buna acoperire deci cam GREA alegerea ta.

Firefly
Firefly

Firefly

User level
Nivel
2
1130 / 2000
puncte
Custom field 2
Firefly

@Firefly: Problema de "acoperire" e rezolvata de "acoperiti". "Cea mai buna" ...este o parere relativa, pt ca in metropola G-urilor ajungi sa n-ai semnal indoor, cum corect ai constatat. Dar voi lua in considerare statistica in cazul in care voi bate campii(le) unde exista semnal ok.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
3
2402 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Semnalul la mobile în interiorul clădirilor este o problemă generală,nu poți avea același semnal ca afară,de aceea trebuie să-ți găsești locurile potrivite pentru a putea vorbi. Orange are acoperire mare, servicii de calitate, oferă bonusuri ,reduceri ,promoții la cei ce achiziționează telefoane,pîna la urmă nimic nu este gratis toate servicile se plătesc. Atunci cînd acestea sunt de calitate e bine dar nu-i poți mulțumi pe toți .

Deci...după jumatate de an ,după ce lună de lună vorbesc cu câte un reprezentant Orange pentru a rămâne cu cele trei abonamente de 5 euro,având în vedere că mă interesează doar serviciul de voce,și scoaterea serviciului tv din abonament deoarece nu-l folosesc,mereu mi se spune că gata...luna viitoare așa o să aveți...,ulterior nu se rezolvă nimic,mereu câte o chestie gen ...n-am vorbit cu titularul...n-am obtinut acordul...etc, acum vine factura cu abonamentele mărite și cu serviciu tv inclus.Trebuie să menționez că în ceilalți 15 ani și ceva de abonament nu am avut probleme de genul 'una să vorbesc și alta să se întâmple'.Va trebui să încerc totuși portarea,chestia cu modificarea unilaterală prin sms,pe care eu de altfel nu l-am primit nu e deloc ok.Ce s-ar întâmpla dacă ei ar hotărî,unilateral să modifice abonamentul la 100 eur,sau 1000...du-te și te judecă dacă-ți permiți.

flrom
flrom

flrom

User level
Nivel
0
66 / 100
puncte
Custom field 2
flrom

Nu recomand trecerea la prepay. Poate este o solutie provizorie pe termen scurt, pe termen lung un abonament, stabilit de tine, in functie de necesitati, este cea mai buna alegere!

nucu28
nucu28

nucu28

User level
Nivel
0
12 / 100
puncte
Custom field 2
nucu28

@flrom se mai întîmplă si astfel de neplăceri din păcate ,dacă totuși ai vorbit cu ei ești deja inregistrat iar dacă factura îți vine cu serviciul tv sună din nou și sigur vei găsi o rezolvare favorabilă.Mult succes.
@nucu 28 fiecare poate alege varianta care îi convine,și după bugetul de care dispune,problema este ca clientul să fie mulțumit.

Nimeni nu garantează semnalul indoor și nu știu despre ce ,,acoperiți" vorbim. În fine, dacă nu există semnal în clădiri, se găsesc soluții, dar trebuie căutate.

Pentru mine ca utilizator, pentru ca operatorul sa-mi garanteze semnalul la interior, gasesc platitori binevoitori de abonamente astronomice care sa suporte investitiile operatorului respectiv.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
3
2402 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Nu este corect! Noi clienții trebuie să fim corecti să plătim abonamentele în oricare situatie, asa si voi să fiti corecți cu noi. Da, e adevărat, aveam un abonament la Orange de 5 euro; vi se pare mic acum , nu e vina mea. Am 5 abonamente la Orange și mie mi se pare mare unul din abonamente de 15 euro; pe ăsta de ce nu vreți să-l închidem , că vreau să scot si eu abonamentul de 15 euro din portofoliu meu. Nu îmi place atitudinea pe care ați avut-o; de 18 ani sunt în rețeaua voastră; e cam târziu, dar m-am săturat.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
0
72 / 100
puncte
Custom field 2

Marian ai incercat sa iei legătura cu un consultant Orange pentru a clarifica situația abonamentului tau de 15 euro? Eu sunt sigur că vei găsi înțelegere daca vei ști cum să pui problema.

@Ascari Problema este că ,,Clientul nostru stăpînul nostru"
@Vio 73 soluția pentru semnalul în clâdiri, cel mai bun este telefonul fix sau internetul .
@Flo 1 semnalul la interior poate fi mai bun sau mai rău, aceasta depinde de zonă, spațiu de acoperire, conditile atmosferice. Investițiile trebuie facute oricum pentru a avea o acoperire cît mai bună. Ca să o luăm mai în serios, cifra de afaceri la nivel mondial pentru internet mobil la numai 1 procent este aproximativ 8-10 miliarde € pe an.
@Marian pentru un adonament de 15€ dacă îți pui punctul de vedere poți negocia cu Orange de a avea benefici în favoarea ta. Mult succes

Sunt sub contract cu toate 5 abonamente; bineînteles că nu găsesti nici o întelegere când esti sub contract. Sunt 2-3 operatori care îsi fac treaba la Orange dar doamne fereste să ajungi pe mâna celorlalți. Le dai note 10 si ei înteleg altfel modificările. Problema mea este de ce îmi închide un abonament de 5 euro că nu sunt de acord cu trecerea la 7 euro. Le amintesc că ei m-au rugat să am acel abonament de 5 euro pentru mama care are telefon cu butoane si nu vrea internet. Pentru fata mea am abonament de 10 euro cu 5 gb internet. Văd că la abonamentele mari nu au grijă de noi să ne mărească resursele dacâ e corectitudine. Acolo se vrea doar banii făra să beneficiezi de nimic. Acum să vă văd; acel abonament de 5 euro a fost prelungit si cu un telefon pe care îl plâtesc pe factura cumpărat cu mult mai mult decât costă în realitate. Întreb acel telefon în rate care a fost cumpărat în condițiile de atunci . Acum, dacâ sunteti corecti, anulati cu ratâ cu tot dacâ tot închideti abonamentul. Sau voi sunteti corecti cu ce vă convine vouă.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
0
72 / 100
puncte
Custom field 2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!