Întrebare fară răspuns

Orange modifica unilateral abonamentul Orange Me 5

Ați primit un sms, de modificare unilaterala a contractului, prin majorarea abonamentului de la 5 la 7 euro, deși sunteți în perioada contractuală? Îmi propun sa facem un fel de sondaj, pe acest subiect. Ce părere aveți? Ați mai continua abonamentul/trece pe prepay la orange/portare la alt operator?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Razvan
Am primit acelasi sms ca altii privind faptul ca abonamentul de 5 euro nu mai exista, ca va fi 7 euro cu niste extra beneficii dar ca pot renunta la abonament fara penalizari. Daca nu raspund deloc se considera ca am acceptat noul abomanent.
Mai aveam aproximativ 1 an de perioada contractuala in momentul primirii sms-ului.
Am spus mai sus care imi sunt intentiile in acest moment.
Macar in calitate de abonat atat de vechi mi s-ar fi parut normal ca Orange sa fi lasat sa se scurga toata durata contractuala inainte de a veni cu majorari de pret de 40%

@pipzn,
E dreptul tău, dar să știi că și la ceilalți s-au mărit abonamentele sau poate că se vor mai mări. La Orange s-au mărit doar la abonamentele mici, dar la alții, la toate abonamentele...

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Nu cred că se rezolva ceva cu reclamațiile astea făcute pe la diverse instituții. Orange este acoperit din punct de vedere contractual,plus că există și clauza de denunțare a contractului in caz că abonatul nu este de acord cu aceasta trecere. Alegerea ii aparține clientului până la urmă. Fiecare cum consideră. Eu m-am obișnuit cu ideea :)

vio 73 , esti angajat orange ?
Pentru resursele consumate la orange , digi imi ofera un abonament de 10 LEI . si am un abonament de telefonie fixa la digi cu 5 lei pe luna de 25 de ani si nu sa modificat tariful .dar totusi nu as vrea sa renunt la orange.

unu
unu

unu

User level
Nivel
0
32 / 100
puncte
Custom field 2
unu

Eu sunt în Orange din 2004 împreună cu familia si n-am fost niciodată pe abonament; de-a lungul anilor s-au făcut n modificări în promoțile si prețurile Orange; nu m-am lamentat din cauză că au o acoperire mare iar calitatea serviciilor este acceptabilă; într-adevăr mai sunt probleme dar vor fi rezolvate în timp. Cineva zicea că Digi are abonamente de 5-10 lei, dar are aceiași acoperire și servicii cum are Orange? Îmi pare rău pentru cei care nu sunt mulțumiți de abonamente; este dreptul lor și pot trece la cartela prepay cum sunt mulți alții. Va doresc succes și weekend plăcut.

Ideea e că mi se pare bătaie de joc. După 15 ani de fidelitate doar pe abonament cu toată familia, vine Orange și face de vrea. Daca eu vroiam sa plec de pe abonament mă puneau să plătesc penalități...am abonament de 4 euro, lasă l așa, nu mă obligă 5 euro. Iar la cartela nu e ok deoarece la un abonament de 4 euro plătesc 18 lei, de ce sa trec la cartela să plătesc pt 5 euro 30 de lei. Ha ha ce țeapă...Am plecat la Digi plătesc 14 lei... E foarte ok..

Are Digi aceiași acoperire pe care o are Orange? Aceleași facilități? La început totul e lapte și miere vedem peste cîteva luni cum va fi. Succes

Nici vorbă cu acoperirea! Știu o zonă de vreo 30 km ( lângă mine), unde nu merge deloc Digi nici outdoor. Ieftin și bun nu există! Probabil costurile lor s-au mărit considerabil de nu au mai putut să facă față situației și au recurs la această metodă de scumpire a abonamente, atrăgându-și atâtea injurii de la un segment de abonați.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

De cand pot apela si raspunde la apeluri cu modul avion activat parca viata a revenit la roz. Importanta o perioada activa cat mai lunga la tarif cat mai mic si solutiile sunt multiple. Bafta tuturor imbratisand decizia luata de fiecare. In fond fiecare ne intindem cat ne permite plapuma.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
3
2357 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Digi nu a avut niciodată o acoperire bună, are prețuri mai mici, dar acoperirea este foarte mică in comparație cu cei de la Orange ...Făcînd investiții pentru modernizare normal că costurile se ridică; vrei ceva de calitate și costurile sunt mai mari. Toate aceste servicii au un cost care trebuie amortizat dacă nu ești falit. Sunt multe oțiuni la care poți adera fără a face prea multă zarvă.

incalificabil gestul celor de la Orange! respect zero fata de clienti! sa va fie rusine! Dupa 20 de ani am renuntat la serviciile dvs. Stiu ca nu va intereseaza...dar suntem multi (dar nu prosti)

Adina
Adina

Adina

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
Adina

Cu tot respectul ,@ Adina ce te-a afectat atît de mult la Orange că ai renunțat după 20ani la serviciile lor? Sunt si eu client Orange ,de aproape 15ani, intr-adevăr au cam scumpit abonamentele, dar au o acoperire mare, iar serviciile mi se par destul de bune. Poate ai motive să fi supărată, de aceea există această comunitate să poți pune întrebări și vei primi raspunsuri la toate problemele pe care le ai .

Dacă ne uităm cu atenție, și alții au mărit anul acesta prețul abonamentelor. Doar că la Orange ai posibilitatea să-ți exprimi nemulțumirea, pentru că la ăia, nici nu s-a pus problema.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

@Gianni: Stii cum te va incalzi acoperirea "fooooaaarte mare" a Orange-ului? Precum s-a incalzit Romtelecom-ul pe vremuri, iar acum cu acoperirea a ramas. Pe mine acoperirea aceasta nu ma incalzeste intrucat (am mai repetat-o) nici in centru de metropola nu am semnal decat pe la colturi de geam, iar chiar si acolo eventual un 2G. Tu ce ai face cu mobilul cand, lasandu-l prin casa, descoperi ca nu primesti apeluri datorita "acoperirii Orange-ului"? Nici nu stii cat de mare este felia pana nu cunosti placinta.
@Vio73: "Si altii au modificat", dar acei altii au modificat (in cazul meu) de la GRATUIT la 2 euro, iar cat priveste boceala la ZIDUL PANGERII: serviciu clienti au toti, dar la fel ca si cel de la Orange e inutil daca nu ti se rezolva problema favorabil pentru tine. Vrei ultima pastila marca Orange? I-am contactat in urma cu 2 saptamani, ei imi raspund dupa o saptamana ca vor cauta o varianta convenabila, iar de atunci tot cauta.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
3
2357 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

De azi, dupa aproape 19 ani de abonament, am trecut la cartela prepay, motivele le-am spus deja in alte mesaje. In My Orange, cf. cu noua situatie, am alt meniu. Am gasit acolo o posibilitate de configurare (ma gandeam sa o fac pentru a o avea incepand cu luna viitoare pentru ca asa cum probabil stiti in prima luna iti impun ei varianta de 5 eur) si surpriza, orice optiuni/beneficii am incercat sa reduc sau elimin nu am reusit sa aduc pretul sub 5 eur, iar cele aduse in acest mod sunt inferioare celor din oferta lor standard de 5 eur.

De aici as deduce ca Orange si-a fixat un target minim de 5 eur (atentie, fara TVA, lucru bine de stiut pentru noi, persoane fizice, deci 5,95 eur in realitate pentru noi) de luat lunar de la fiecare client si cine va alege sa ramana la ei va trebui sa se obisnuiasca cu asta.

Nota de final: nu am nici cea mai mica intentie sa generez sau sa intru intr-o polemica pe aceasta tema mai ales ca in general nici macar la piata nu incerc sa negociez, pur si simplu daca ceva mi se pare ca merita, cumpar daca nu, ori nu cumpar ori merg si cumpar din alta parte. Daca alte persoane au avut nervi si disponibilitate sa obtina preturile dorite, (in cazul de fata sa ramana la 5 euro, tva inclus), bravo lor.
O zi buna tuturor.

Dacă nevoile tale se potrivesc mai bine la prepay, atunci alegi această formă. Succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Noutati la regulament: DanielaH nu te mai avertizeaza (cum obisnuia candva), ci te dileste instant, fara avertizare. Ce conteaza oboseala. Si eu care credeam ca va lasa sa va faceti de cap. Inclusiv raspunsurile voastre sunt anuntate aleator pe email. Se pare ca este o comunitate selecta si selectata, Asadar love 4 all.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
3
2357 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Salut @FLo_1! Dacă te referi la răspunsul adăugat astăzi, acesta a intrat automat în moderare, nu a fost șters, ai primit și un mesaj cu privire la acest lucru.
Referitor la notificările pe e-mail, ne poți explica puțin? Sistemul trimite o notificare / topic / zi către membrii abonați discuției respective pentru a nu fi interpretate ca spam.
Mulțumim pentru înțelegere.

@MihaelaC: Am inteles motivul nepublicarii. O voi adresa mai diplomat la un alt eventual moment. Cat despre frecventa zilnica si nu la fiecare postare pot doar spune ca este explicabil si sugerez o atentionare de rasfoire zilnica a celui care urmareste un topic, pt a nu pierde detalii. Cu un singur comentariu in email la un topic, nu ai de unde ghici numarul de interventii si pareri din ultima zi. In fine...

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
3
2357 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Destul de urat din partea lor. Din aceasta cauza m-am portat la alt operator cu 3 contracte si un pre pay. Asa o sa ramana numai cu clientii care cumpara telefoane in rate.

Bfonok
Bfonok

Bfonok

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
Bfonok

Ce anume vi s-a părut in neregula la măsura asta? Măsura în sine, sau că nu ați fost sunați personal? :) Asta nu reușesc eu sa înțeleg.

Am un consum de date si minute redus pe acest tip de abonament,drept urmare nu numai ca renunt la abonament dar si inchid numarul de telefon.

Am avut o experiență neplăcută în legătură cu mărirea abuzivă a abonamentului TV de către un alt operator acum 3 luni, care invoca condițiile economice actuale. Cu ajutorul ANPC am revenit la valoarea anterioară, care era cu 5 lei mai mică. În timp ce eram la ghișeu mai mulți clienți plăteau deja abonamentul la valoarea majorată. Intrigat am vrut să știu dacă mai sânt și alți clienți nemulțumiți și am aflat, cu stupoare, că, într-un oraș cu 11000 de locuitori sânt singurul. În cazul măririi abonamentului de la 5 la 7 euro, Orange mizează, probabil, pe același lucru și anume că vor fi puțini care vor lua atitudine. Calcule cinice ale companiei Orange care dorește astfel să scoată de la clienți suprataxarea în urma OUG. 114/2018.

@teacher_

pe mine m-a deranjat atat masura in sine (in mai putin de 3 ani o crestere a abonamentului cu 75%), nejustificata prin prisma nevoilor si consumurilor mele reale dar mai ales modul in care au inteles sa o faca. Daca ar fi lasat sa se scurga perioada contractuala si sa mareasca dupa aceea aveau sanse mari sa accept. Asa cum am facut-o cand mi-au transformat abonamentul de 4 dolari in euro, cand l-au facut apoi 4 euro si cand l-au facut mai apoi 5 euro si durata contractuala noua de 24 de luni (pentru ca am cerut si primit optiuni in plus fata de ce se gandisera ei initial).

Asa cum cred ca a mai spus cineva in acest topic, ce incredere sa mai am in contracte de tip abonament (sau orice alt fel de contracte de servicii, apropo am fost curtat putin sa cumpar de la ei si servicii de telefon fix, internet si tv, tv satelit, am stat in dubiu dar acum cu chestia asta sigur m-au ajutat sa iau o decizie :)) ) cu acest partener care pe mine ma obliga la despagubiri iar lui ii sunt suficiente un preaviz de 30 de zile daca vrea sa schimbe clauzele contractuale din mers cand si cum vrea inainte de expirarea contractului?

In alta ordine de idei, incarcarea prepay de 4 euro (vorba vine ca se mai adauga si TVA, inca o chestie care mi se pare aiurea, din moment ce sti ca ai client(i) persoana fizica deci platitor de tva tu nu pui undeva mare si clar ca preturile sunt fara) este o gluma in ceea ce priveste beneficiile fata de altii sau fata de ce aveam eu inainte la 5 eur, tva inclus.

Asta cu prepayul e o chestie atat de noua pentru mine incat pot sa iau in calcul si varianta ca inca nu stiu sa fac eu ce trebuie (pentru ca am prieteni care au spus ca se iese mai bine decat cu abonament). Imi acord vreo cateva luni si apoi voi mai vedea daca mai raman pe aici ca doar de acum pot renunta fara sa platesc penalitati. Plus ca sunt putin curios ce se va mai intampla pentru ca dupa luna aceasta va trage si Orange linie si se va vedea cati dintre clientii vechi cu abonament de 10-20 de ani au plecat cu totul sau au trecut pe prepay si implicit cam cate venituri sigure… au devenit nesigure. In functie de ce va urma o sa ne putem da seama si noi astia care ne-am plans aici pe forum cat de putini/multi am fost. Sau cat de (ne)semnificativi

@Flo 1 dacă zici că nu ai acoperirea necesară, atunci problema este din partea Orange iar ei vor trebui să rezolve problema pentru a avea un semnal acceptabil.
Probabil cererea ta este în curs de analizare si foarte curînd îți vor da un răspuns acceptabil. Mult succes.

@Gianni: Am fost fraierit o data cu un astfel de raspuns ("in cel mai scurt timp"),am revenit din nou si din nou,... e mai bine de un an de timp pierdut in care orientarea spre client s-a transformat in orientare spre buzunare. Chiar si acum, sunt pus in asteptare de 2 saptamani pentru ca Orange sa gaseasca solutii convenabile. Unii mai si obosesc cand sunt alergati. Probabil se va incheia cu o trecere pe prepay si apoi portare...toate in aceasta luna. Dar depinde de ei, nu de mine. Bafta cu alegerea facuta.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
3
2357 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Ar trebui sa ia in calcul cine de ce are nevoie - am doua abonamente si mi se ofera 40GB net- si nu folosesc deloc net - deci sa platesc mai mult pentru a beneficia de acelasi oferta care a fost pt 5 EUR. Ori Prepay or renunt.

Aici ai dreptate @Flo 1, cînd aștepți 1an și nu se rezolvă mare lucru e normal să devii nervos, probabil în zona în care domiciliezi sunt foarte mulți clienți Orange și de aceea sunt aceste probleme de semnal. Acum ai 2 variante, ori se rezolvă problema într-un mod favorabil cu servicii de calitate, ori te transferi la un alt operator care îți poate asigura aceste serviciu la un preț convenabil. Baftă

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!