Întrebare fară răspuns

Orange modifica unilateral abonamentul Orange Me 5

Ați primit un sms, de modificare unilaterala a contractului, prin majorarea abonamentului de la 5 la 7 euro, deși sunteți în perioada contractuală? Îmi propun sa facem un fel de sondaj, pe acest subiect. Ce părere aveți? Ați mai continua abonamentul/trece pe prepay la orange/portare la alt operator?

Răspunsuri

Eu exclud din aceasta discutie abonamente cu zeci de euro luate de dragul unor telefoane. Ma refer strict la abonament. Si acesta unde e mai mult de 5-8€ strict pe resurse, e o pacaleala. Uite... nici Daniela nu ne mai contrazice....

Flo_1 Mi s-a întâmplat să pot coborî valoarea unui abonament,e drept nu cu mult dar a fost totuși în beneficiul meu. Am avut un Homepack,dacă-ți mai aduci aminte de acel tip de abonament cu internet fix și voce fixă. Cum nu mai aveam nevoie de acel net fix fiindcă îmi făcusem altul tot fix,tot la Orange,dar cu resurse mult mai mari. Homepack-ul costa 18 euro pe lună cu 12GB incluși,happy night și cost control,în două abonamente de voce a câte 5 și 7 euro. Adică 12 euro. Am scăzut 5 euro plus că de voce chiar aveam nevoie. Se poate,multe se pot la Orange, important este să găsești persoana potrivită cu care să discuți,că de oferte standard și limbaj de lemn sunt sătul. :)

Și eu sunt de acord că sunt foarte importante atât capacitatea ta de a înțelege, cât și capacitatea consultantului de a negocia.. Trebuie să știi ce vrei, și cum sa pui problema.

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Bine,eu am fost un caz fericit și cunosc sute de cazuri unde clienții au ieșit mulțumiți dintr-o astfel de negociere
Din păcate nu întotdeauna se întâmplă așa :)

Și eu am ieșit în ultima vreme mai bine cu costurile, dar în primă fază eram cam nemulțumit. Ideea este să fii calm și să discuți frumos, iar pentru orice lucru există o rezolvare în limita bunului simț.

Imi declar nemultumirea fata politica Orange. Nu ma intereseaza avantajele noului abonament. O sa renunt la serviciilor lor dupa 20 ani. M-au dezamagit total.

Eu unul nu prea am de ales la voce. Orange este singurul care are acoperire buna in zona mea.Asa că îmi place nu îmi place merg înainte.
Edit: și totuși eu inca nu am primit SMS-ul și nici în My Orange nu apare vreo modificare,să mă sara oare Orange de asta data? :)

1. Gargara asta ieftina cu economia mondiala, preturile au crescut peste tot, apa este uda, Papa este catolic, iarba verde, cerul albastru intra in categoria "prosteala pentru prosti" din simplu fapt ca pretul abonamentului este exprimat in euro si este calculat la cursul de schimb din data facturarii si nu la cursul de schimb din momentul semnarii contractului, si asta in conditiile in care salariil noastre sunt exprimate in lei. Prin urmare pretul abonamentului ar trebui sa ramana acelasi (in euro) pe toata perioada contractuala, indiferent de evolutia economiei mondiale, burse, piete de capital, curs valutar.

2. Manipularea cu "e vorba de doar 1 - 2 -3 euro lunar" poate functioneaza la grupa mare pregatitoare, pentru ca in astfel de situatii lucrurile trebuie privite dincolo de gard, adica la nivel marco. Cum a mentionat si @FLo_1 efectuati o "imulteala de 2 - 3 euro x 12, 16, 24, 36 de luni! Parca nu mai discutam despre doar 1 - 2 - 3 euro.
Asa o mai auzem, in trecut, in momentul in care se majora pretul litrului de combustibil la pompa. "E vorba de doar 50 de bani / litru"! Corect, dar 50 bani x 1 plin de benzina x 2 plinuri lunar nu mai inseamna doar 50 de bani.

3. Referitor la plangerile catre ANPC si / sau actionarea in judecata a companiei, o gluma de prost gust din venita din partea celor care au semnat contractele "ca primarii" fara sa lecureze cu atentie clauzele contactuale. Conform TCG, operatorul poate modifica unilateral abonamentul in timpul perioadei minime contractuale sau dupa aceasta cu conditia oferirii unui preaviz de 30 de zile clientului, timp in care acesta poate lua o decizie: Fie accepta fie denunta contractul fara a plati penalitati. In cazul in care renunti, poti trece pe prepay sau poti porta numarul beneficiind astfel de oferte mult mai bune decat ofertele standard.

In rest, vorbim vorbe... tribunale, plangeri, ANPC, etc.

Eu am avut un abonament de 5 euro, bineinteles, la fel ca majoritatea am primit SMS-ul buclucas. Eu le-am raspuns in scris, spunandu-le ca resursele din acel abonament imi sunt suficiente, nereusind niciodata sa le consum, in consecinta orice beneficiu in plus ce mi-l ofera noul abonament nu face decat sa platesc mai mult pentru ceea ce consum in mod obisnuit. In concluzie le-am comunicat ca nu sunt de acord cu modificarea abonamentului, ca nu sunt interesat sa trec pe cartela si nici nu doresc rezilierea contractului. Mai mult, avand in vedere lunga perioada in care am fost parteneri am solicitat scaderea costului abonamentului de la 5 la 4 euro .. precizand ca daca nu primesc raspuns in termenul legal voi considera ca au acceptat aceasta ultima solicitare. Ghiciti ce s-a intamplat ? Am obtinut Orange ME 6 la pret de 5 euro cu TVA, adica mai multe resurse la acelasi pret, cu conditia sa stau 2 ani. Cum nu aveam de cand sa schimb reteaua am acceptat.

Pai, asta am spus si eu mai pe la inceputul topicului. In astfel de situatii, persoanele care stiu ce vor au posibilitatea sa-si renegocieze, in favoarea lor, abonamente noi si cu resurse net superioare vechiului ME 5.

Restul.... tribunale, ANPC, plangeri si poate si-au facut si timp sa lectureze cu atentie atat clauzele contractuale cat si TCG. Pentru cine nu stie acest TCG (Termeni si Conditii Generale) este disponibil gratuit oricui si se poate solicita pe e-mail, pe hartie in orice Orange Shop, lectura si descarca gratuit direct de pe site-ul Orange.

In alta ordine de idei: facem pariu ca in continuare se vor gasit "experti" care sa afirme ceva de genul "mare branza, reducere de 1 euro lunar" ???

@barcod cred că ai făcut alegerea potrivită. Când (și dacă) voi primi SMS-ul voi proceda la fel ca tine. Eu chiar n-am alta varianta,portarea in altă rețea este exclusa fiindcă doar Orange are acoperire decenta in zona mea. Mulțumim pentru informație.

Nu am nevoie de resursele ce le-au oferit pentru cei 2 euro în plus. Am plecat cu cele două abonamente in rețeaua Telekom la un abonament de 14 lei pe lună ce conține minute nelimitate nationale , net 4g nelimitat și 100 SMS naționale. In Orange in stat 18 ani

@de 18 ani in retea, ce tip de abonament ai obtinut la Telekom? Banuiesc ca nu esti acolo client nou, ca altfel cel mai mic abonament ar fi si acolo de 7 Euro. Ai de la ei si servicii fixe,nu?

Si eu tot spre telekom ma îndrept cu 3 abonamente si un pre pay; băieții sunt foarte deschiși si daca vin cu 3 abonamente merg pe 5 euro fiecare si tot nelimitat deci se poate

Mâine vor suna și socrii mei pentru a vedea ce o obțin la Nr 300... :) Sunt sceptic, dar na, vom vedea ce va fi.

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

teacher_ mai bine spune-le sa incerce sa intre in contact cu cei de la retentie, deschizand o cerere la 300/ pe chatul orange/ prin sectiunea contact de pe orange.ro. La 300 e un suport general, ofertele de la 300 sunt cele publice. La retentie e un suport specializat, cu oferte speciale, dedicat scopului asta.

DC
DC

DC

User level
Nivel
1
295 / 750
puncte
Custom field 2
DC

Au primit mesajul, cumnata mea a vorbit la telefon, fiind titulara abonamentului, și i-a explicat consultantul că nu se poate modifica mai puțin de 6 euro... Și i-a propus sa mărească de la 4 Euro cat aveau, la 6 pentru un număr, iar pentru celălalt să treacă la o cartela de 5 euro, cu aceleasi beneficii ca și abonamentul de 6 euro, plus un bonus de net... Și revenim
la vechea întrebare... De ce abonamet și nu prepay? :)

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

La abonament aduni puncte dacă plătești direct prin contul Orange; aceste se dublează. Aceste creșteri depind de mai mulți factori; fiecare operator ține să-și păstreze cît mai mulți clienții; cei mai vechi pot negocia pînă se ajunge la o înțelegere; dacă nu negociezi înseamnă că ești de acord cu mărirea și mergi mai departe. Nu credeți că dacă vă mutați la alt operator veți cîștiga ceva în plus; peste 2-3 luni vor mări și ei abonamentele. Pînă cînd nu va exista o stabilitate economică aceste fructuații vor exista . Cei care nu-și mai permit un abonament au soluția de trecere la cartela Pre-Pay mai ales cei care sunt în Roming; așa își pot păstra și nr . Aceasta poate decide fiecare după cum dorește. Sunt client Orange din 2004 am prins și bune și rele dar m-am adaptat; toate problemele au o rezolvare atunci cind ești stabil și calm; dacă te superi și pleci nu cîștigi nimic mai ales pe termen lung asa că cînd faceți o alegere calculați ce aveți de cîștigat pe termen lung. O zi bună tuturor.

Aici cam ai dreptate Giani,cu portarea nu prea se rezolva nimic pe termen lung. Într-adevăr,prepayul e cel mai la îndemână.

Pentru cei care sunt in Roming e cea mai bună variantă de a-și contacta familia și de a fi contactat . Să nu exagereze cu convorbirile pt că există o limită de trafic; după aceea plătești și nu-i prea convenabil.

@Tim 1 o reziliere a contractului nu aduce nimic bun; se pierde de ambele părți; dacă pînă în prezent ai fost mulțumit de servicile Orange, sfatul meu ar fi să suni la relația cu clienții să-ti spui părerea și să renegociezi pîna ajungeți la o înțelegere. Oarecum cei de la Orange vor fi deschiși și vei putea ajunge la o înțelegere. Aceasta este parerea mea; îti doresc succes în negociere și să ne auzim cu bine.

Chiar dacă nu funcționează o negociere întotdeauna merită să încerci.O încercare nu te costă nimic dar rămîi împăcat cu idea că ai încercat.

Sunt abonat exclusiv la Orange (Dialog) din ian 2001. Nu am avut niciodata pana acum abonament sau cartela in alta parte sau intentie sa merg in alta parte indiferent de ofertele concurentei. Pana acum.
Am ales atunci pentru ca exista cel mai bun semnal prin locurile din tara unde aveam de mers si pe acelasi principiu au ales si restul familiei mele.
Mentionez din start ca nu imi place sa vorbesc la telefon (ultima luna am vorbit in total sub 150 minute, cea mai mare parte consumate asteptand sa raspunda angajatii de la call centere de banca sau alte servicii, magazine online etc.). Ani de zile m-am descurcat fara probleme cu beneficiile abonamentului de 4 dolari. In ceea ce priveste vorbitul cu strainatatea, folosesc facilitatile internetului fix de acasa, internetul mobil il folosesc obligatoriu fix de 2 ori pe an (in principiu pentru navigatie, google maps), de restul ma pot lipsi.
Nu am comentat cand, unilateral, orange a transformat pretul in euro dupa care l-a facut din 4 euro in 5 euro. M-am suparat cand in cei 5 euro ei s-au gandit initial sa imi dea aceleasi lucruri ca la abonamentul de 4 dolari. In fine, am negociat (pentru asta a trebuit sa le spun ca plec de la ei cu totul) si m-am ales cu un un contract nou pe 24 de luni cu niste beneficii suplimentare (din care nu am consumat niciodata mai mult de 30%, deci din beneficiile unui abonament de 7 euro as fi consumat, estimativ undeva pe la 12%). Deci de ce sa accept o marire de 40% a abonamentului? Ar trebui sa mai gandim si in procente. In cazul meu, trecerea de la 4 euro la 7 euro (adica crestere de 75%) s-ar fi facut in cca. 3 ani. Regret, dar veniturile mele nu cresc procentual in acelasi mod.

Am vorbit si cu un consultant de la un magazin fizic, am vorbit si pe chat, am vorbit putin si cu un angajat de call center unde am incercat sa explic cele de mai sus. Au fost amabili si atat. Ieri mi s-a facut, prin SMS o oferta "de ultima ora si cu valabilitate 24 de ore" sa raspund la ea, astazi expira, de 6 euro. Nu voi accepta aceasta oferta, voi trece pe pre pay in prima faza. Daca si acolo voi constata niste lucruri la fel de dezavantajoase pentru mine, atunci probabil voi vorbi cu familia mea (inca 3 abonamente) si ne vom muta in bloc la alt operator.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!