Întrebare fară răspuns

Orange modifica unilateral abonamentul Orange Me 5

Ați primit un sms, de modificare unilaterala a contractului, prin majorarea abonamentului de la 5 la 7 euro, deși sunteți în perioada contractuală? Îmi propun sa facem un fel de sondaj, pe acest subiect. Ce părere aveți? Ați mai continua abonamentul/trece pe prepay la orange/portare la alt operator?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Bine ai veit în comunitate Daniel, in legătură cu problemele pe care le ai eu zic să suni la Orange, și sigur vei găsi înțelegere în rezolvarea problemelor,nu te costă nimic pentru a incepe o negociere si poate vei ajunge la o înțelegere mai convenabilă. Mult succes .

Desi nu sunt deacord cu astfel de lucruri, Orange are in contract, in toate contractele, faptul ca daca modifica unilateral pretul poti renunta in 30 de zile in baza unei solocitari la relatii cu clientii. E simplu: daca in 30 zile nu zici nimic se considera accept tacit, daca vrei renunti la abonanent fara a mai plati taxa de reziliere daca nu ti-a expirat contractul. Eu cu un numar am trecut la Telekom si e ok, dar cu celalalt am ramas la Orange deoarece trebuie sa recunosc ca au cea mai buna retea mobila din tara. Si daca se intampla sa pice unul am rezerva altul.

vasT
vasT

vasT

User level
Nivel
0
84 / 100
puncte
Custom field 2
vasT

Mi se pare extrem de neplacut faptul ca au schimbat abonamentul si au anuntat asta printr-un sms. Sunt de peste 15 ani abonat orange. Nu sunt interesati de proprii lor clienti, de imaginea lor, pentru ca nu poti trimite sms, ca abonatul sa te apeleze in 30 de zile daca nu e de acord. Corect era sa sune si sa iti dai acceptul pentru asta. Numarul de telefon cu 5 euro este al mamei mele. Femeie de peste 70 de ani, care nu stie sa deschida sa citeasca un mesaj, care are un telefon cu butoane simplu, nu utilizeaza oferta de internet si are un minim de minute apelate, doar raspunde la telefon. Am descoperit cu stupoare azi, la mijlocul lui ianuarie, ca abonamentul a fost marit cu ceva timp in urma, si cand am sunat la operatorul orange sa ma lamureasca am aflat ca ar fi fost trimis un email. Este lipsa de respect pentru fiecare abonat orange care isi plateste regulat abonamentul, care a ramas in aceasta retea, sa maresti abonamentul fara sa te deranjezi sa suni abonatul. Cu siguranta, voi porta numarul respectiv, pentru ca nu e vorba de 2 euro, e vorba de corectitudine! Si respect!

egate
egate

egate

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
egate

@egate: Bun venit in comunitate. Nevoia de respect nu are pret, tocmai de aceea este superficial tratata, iar abordarea indiferenta. Dar este un defect al natiei educate in acest sens cel putin de 5-10 ani incoace si va fi greu de schimbat acest trend. Mergi pe varianta dialogului cu operatorul si chiar daca nu va fi ca inainte, cu siguranta va fi mai bine.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
3
2855 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Wow. Topic pentru care am pierdut 5 minute sa pot sa fac un sondaj ochiometric dacă se merita. Sunt curios dacă ne spune google ce cota de piață are Orange în acest moment. Mai ales ca toată lumea speculează ca urmează recesiune.

@Alexandru_12: Daca tot ai parcurs discutiile din topic, fa alegerea convenabila tie si relateaz-o comunitatii. E simplu si nu are urme de ... ceata.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
3
2855 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Cota de piata a orange romania o sa fie foarte scăzută datorita aroganței si indiferenței fata de client
In orange shop am fost tratat la modul si citez: "asta este oferta daca nu iți convine pleaca" referire la creșterea abonamentului in perioada contractuală
Cu asa atitudine față de un amărât de client, orange se va duce direct in cap

Unii dintre angajați tratează clienții cu indiferență pentru că nu sunt interesați de a cîștiga simpatia clientului, aceasta se întîmplă mai peste tot.Va veni și timpul cînd nu se vor mai produce astfel de incidente neplăcute, clientul va fi respectat și mulțumit.

Speram ca astfel de cazuri sunt singulare. Recunosc ca am fost mereu tratat cu amabilitate in Orangeshopuri. In magazinele partenere insa am mai intampinat unele neplaceri dar nu grave. Se vede ca cei din Orangeshopuri sunt mai instruiti.

Pe de alta parte, un truism destul de actual in zilele mileniului 3 spune ca "va rugam sa nu ne mai stresati angajatii. Clienti se gasesc mai usor decat angajati". Dar detalii la un alt topic pe aceasta tema. Eu deocamdata ma bucur de o cheltuiala de 1euro lunar in loc de 5. Nici ca se putea mai bun momentul impus de orange. Poate din comoditate nu ma deranjam sa fac aceasta schimbare. Am realizat astfel o economie de peste 50 euro anual pt servicii de voce si date mobile.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
3
2855 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Cred că aș trece la alt operator, dacă această modificare unilaterală nu este stipulată în contractul inițial. Însă în condițiile în care acest lucru este prevăzut în contract, schimbarea este perfect legală, așadar nu prea ar exista obiecții reale.

Din păcate, mai există destule probleme! Eu nu am întâmpinat în Shop sau la partenerii pe la care am umblat, dar am citit destule.

Probleme există și vor exista dintotdeauna la orice operator , însă interesul și rapiditatea cu care se rezolvă aceste probleme face la diferența.

@Gianni,@Vio73,@Ascary si altii... ce faceti, baieti? Va plateste bine orange la cate lucruri pozitive despre ei afisati? La 2,3 lucruri negative hop si voi cu ceva pro. Mai baieti, de 5 luni vad ca aveti o activitate foarte intensa pe aici.

chucki21
chucki21

chucki21

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
chucki21

Salut chucki si bine ai venit pe Comunitatea Orange.Probabil ca nu ai avut timp sa citesti si alte topice si astfel nu ai vazut ca sunt foarte critic acolo unde Orange merita niste sugestii. Nu pot insa sa arunc cu piatra doar asa ca sa fiu in rand cu turma. Scuze de expresie dar nu mi-a venit alta in minte.

Salut, chucki, bun venit în comunitatea Orange. Nu știu de ce ți se pare că-i laud pe cei de la Orange. Unde fac ceva bine merită toate laudele, dar unde greșesc critic pentru nu a mai face altele. Aici criticile sunt la modă, cred că orice persoană are dreptul să-si exprime propria părere, într- un mod civilizat. Cu cît sunt mai multe păreri, cei care ne urmăresc pot să-și facă anumite idei și să remedieze unele defecțiuni din sistem. Ești binevenit printre noi pentru propuneri, sugestii, întrebări, anunțuri de ultimă oră. Toate cele bune.

Ai dreptate, Gianni! Dacă mie îmi plac serviciile, de ce i-aș critica? Așa, ca să fac un hobby din asta? Sigur că întotdeauna mai sunt lucruri de făcut, dar e valabil pe la toți!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!