Întrebare fară răspuns

Orange modifica unilateral abonamentul Orange Me 5

Ați primit un sms, de modificare unilaterala a contractului, prin majorarea abonamentului de la 5 la 7 euro, deși sunteți în perioada contractuală? Îmi propun sa facem un fel de sondaj, pe acest subiect. Ce părere aveți? Ați mai continua abonamentul/trece pe prepay la orange/portare la alt operator?

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Răspunsuri

E in regula, mr17, nicio problema.
_____________
Flo, aduci atmosfera de sarbatori si pe acest topic destul de incrancenat. Multumim :)

Salutare, eu m-am confruntat cu modificarea aproape unilaterala a doua abonamente Orange Me 5 pe care le am, parte integranta dintr-un pachet de servicii. La reinoirea contractului ce a avut loc prin Octombrie,agentul de vanzari mi-a modificat ambele abonamente de voce fara sa ma atentioneze la momentul discutiei, desi eu ii cerusem sa ramana aceleasi conditii de furnizare, si ma refeream la "cost control", deoarece am numere si in posesia copiilor. Rezultatul a fost unul grav. Prima factura mi-a venit cu cost suplimentar la net de aproape 200 lei. Acum, mai nou am constatat ca a fost apelat un numar din 4 cifre, cu tarif marit. Fireste am facut sesizare pentru acest lucru.
In ceea ce priveste raportul pret/ beneficii, cred ca pe prepay este mult mai avantajos decat pe contract. Deci, daca nu voi rezolva aceasta situatie, voi migra catre prepay, fie la Orange, fie la alt operator. Vad ca vine cu oferte bomba Telekom-ul. AVIZ CATRE ORANGE!

Cristi_12
Cristi_12

Cristi_12

User level
Nivel
0
33 / 100
puncte
Custom field 2
Cristi_12

@Cristi, pe oferta bombă a Telekom nu m-aș baza prea mult; sunt numai fantezii .Trebuie să fi atent la contractul pe care îl semnezi cu ei ca să nu ai neplăceri. O zi bună , mult noroc.

Oricum, dintre toti operatorii, astia vor disparea primii din RO. Din partea mea... sa le ajute.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
3
4458 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Nu stiu ce aveti cu operatorul omului din popor. E loc pentru toata lumea. Mai scad si ei tariful ,poate mai scad si ai nostri :))) neeh :))

"Neeeehh" ca bine zici Ascary sperand sa mai vezi scazamant / Si abonamentul gloatei sa n-ajunga in pamant / Sa schimbe optica puterii, sa dea norodului mai bun / Chiar multiple avantaje, pomeni si promisiuni / Semnate cu mult drag de insusi Mos Craciun. :))

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
3
4458 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Inca o data ''Salutare''! Asa cum spuneam si in primul comentariu, cel mai mult m-a deranjat faptul ca nu au pus in discutie aspectele modificarii, si cunosc si motivul, deoarece am vandut servicii Orange in sistem door to door: Agentii de vanzari sunt platiti strict in functie de numarul contractelor incheiate intr-o luna, si atat. Nu exista un sistem bine gandit de retentie a acelor clienti, dupa aceea. Multe din activitatile firmei mama au fost externalizate, iar subcontractorii fac tot ce pot sa vanda. Nu ii intereseaza ca se intampla dupa aceea!!!!! E un sistem prost gandit. Poate ca in Franta functioneaza,insa in Romania, NU. Orange plateste foarte generos acesti subcontractori( aceasta este una din cauzele marilor cheltuieli), care nu fac altceva decat sa minta clientii pentru a incheia contracte pe banda rulanta. In momentul cand clientul observa ca e mintit, nu mai plateste abonamentul si apoi apar alte cheltuieli cu recuperarea echipamentelor. Si uite asa se vaita Orange ca are cheltuieli. Dar sa revin la ceea ce spuneam initial. Ar fi fost mult mai fair play daca mi-ar fi spus la ce sa ma astept, nu ulterior sa descopar pe pielea mea aceste modificari. In ceea ce priveste Telekom, nu spun neaparat ca este o solutie, insa ar putea fi o varianta. Problema noastra, a romanilor este ca nu ripostam cand vedem ca se face o nedreptate. Tocmai de aceea profita mai toate firmele de telecom si bancile. Nu suntem uniti, e in gena romanilor acest lucru.

Cristi_12
Cristi_12

Cristi_12

User level
Nivel
0
33 / 100
puncte
Custom field 2
Cristi_12

In comunitate plangem, dam un "share" la experienta / Dar degeaba ripostam fara sa avem prezenta / O prezenta cu actiuni, marturii, dovezi concrete / Si expuse transparent la panoul din perete.
Daca noi cu Orange ne-am iubit chiar zi de zi / Acum cand ne-a gasit in offside vrem si visam fantezii? / Iar cand unii cu sistemul una au fost, dar au tacut / In zadar se dau pe brazda cat de multe au vazut. // Te-ai manjit si ti-a placut, doar de aceea ai ramas / Ripostezi tu doar acuma cand te simti tras pe faras!! / Daca ai alternativa de indata mergi, semneaza / Si sa spui comunitatii ce varianta intereseaza. / Ca sa-nvete si norodul cum sta treaba la vecini / Si sa nu incingem hora impungandu-ne cu spini.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
3
4458 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Cristi, ai dreptate. Este adevarat ca magazinele subcontractante ar face orice ca sa mai incheie un contract,inclusiv,din pacate,sa mai minta. Poate ar trebui ca Orange sa isi pastreze doar magazinele proprii.
_____________________
Flo, keep going :))

Și pe mine m-ar deranja și chiar nu aș accepta. O modificare ar fi normal să se facă la expirarea datei contractuale și când se face prelungirea sau un nou contract. Sau cum ar fi să se schimbe regulile meciului de fotbal după ce acesta a început????

@FLo_1 ,am fost una cu sistemul doar 7(sapte) luni. Ar fi frumos sa nu te lansezi asa usor in acuzatii daca nu cunosti situatia. Nu am stat ca nu era de stat. Nu sunt omul care sa mihnta grosolan pentru a-si atinge scopurile. Si in plus, subcontractorul Pocaviso, scotea untul din noi. Orange ii impunea un target de vanzari de 30 contracte/ luna iar catre noi targetul era dublu si un pic, adica 70 contracte. Evident ca era foarte greu sa-l atingi. Golania era ca aveau nevoie de un motiv sa ne "arda"la bani, ca daca nu atingeam targetul veneau penalizarile. S-a intamplat, totusi, ca intr-o luna sa scot 75. Si ce crezi, luna urmatoare mi-au facut target-ul 75 contracte. Atunci am renuntat. In ceea ce priveste fuga la vecini, cam sunt un fel de consumator captiv si nu prea am ce face prea mult in acest sens. Cu toate astea, m-am tot certat cu ei pe internetul de tip home( cu router) pe care mi-l dadeau limitat la 60 GB, desi spun ca e nelimitat. Din principiu am renuntat la abonament, iar acum iau net de pe prepay ca nu am alta varianta.
@ Ascary, asa e si eu am aceeasi parere. Era mult mai ok daca isi pastrau magazinele lor. Acele Orange shop. Problema la ei este ca multi din cei care iau decizii sunt rupti de realitate. Stau in birourile lor 8 ore pe zi si nu cunosc realitatile din teritoriu, ca politicienii.

Cristi_12
Cristi_12

Cristi_12

User level
Nivel
0
33 / 100
puncte
Custom field 2
Cristi_12

@Cristi_12:Cat patos, cat suflet, atatea detalii dar pierdem esenta atat a postarii la acest topic cat si ca solutii vis-a-vis de acest topic. Dar totusi, pentru tine: munca in vanzari nu e pentru oricine si nici Orange nu se poate lauda cu mari specialisti in tele-sales; ceilalti din shop sunt si mai low level. Totusi gasesti alternative si e de bine pentru tine. E mai rau fara alternative. Totusi etica e etica, tine de verticalitate si nu de directia in care sufla vantul. Mai ales daca ai alternative nici nu are rost consum de energie propriu pentru ceva ce Orange nu vrea sa modifice in sensul dorit de tine. Motivele Orange nu mai conteaza. Important e ca tu sa-ti rezolvi situatia intr-un mod convenabil tie. Restul sunt alte probleme pe care nici nu le gestionam si nici nu le putem impune.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
3
4458 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

In aste' vremi' de sarbatoare
Cand nu mai cerne nici zapada
Cu ploaie si fara ninsoare
Noi scormonim sperante-n lada./

In lada surprize a lasat
Orange numai pentru noi
Abonamente de schimbat
Sau alte tarife noi./

Dar fiecare a ales
Privind atent in portofel
Si-ntr-un final a inteles
Ce e mai bine pentru el./

MyOrange5 intr-un final
In MyOrange6 s-a schimbat
Si pe un trend cu mare val
Pe toti ne-a cam suparat./

Va-ncurajez echilibrati
Aceasta grija s-o lasati
Sa mergeti si sa colindati
Un An Nou sa-ntampinati./

Aici se-ncheie a mea urare
Si n-o sa va cer nici un ban
Ca si la voi e sarbatoare
Ascary, Vio, Gianni sau Razvan.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
3
4458 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Flo esti amabil,multumesc frumos de urare,dar pe mine nu m-ai nimerit,eu sunt musulman,nu tin sarbatorile crestine iar Anul Nou islamic nu coincide cu anul nou crestin,cu toate aceasta insa respect sarbatorile colegilor crestini si le urez si eu Sarbatori fericite alaturi de cei dragi,iar in noul an Orange sa vina doar cu surprize...placute :)
______________
Mai aveam un coleg aici pe comunitate,@romeo care tot la fel,se pricepea la a pune in versuri orice tema,problema etc insa nu-l mai vad de ceva timp. Poate nu a citit postarile noastre,ori poate e prea ocupat. Mi-ar fi placut sa vad un " duel" intre voi fiindca va pricepeti si chiar sunteti de urmarit.

@Ascary:
Atunci: fiecare sa petreaca
Asa cum stie mai placut
Doar cu prieteni si familie
Sa lase-n spate al sau trecut./
Si sa profite de vacanta
De timpul liber oferit
C-atunci voi stii cu siguranta
Ca va trai mai fericit. :)

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
3
4458 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Buna!

Desi sunt titular de cont, eu nu mai utilizez telefon cu numar Orange asa ca nu am primit nici un SMS. Eu doar am platit facturile. Si cu stupoare abia in aceasta luna citind mai atent detaliile facturii am vazut schimbarea de abonament! (luna trecuta am crezut ca e cost suplimentar, plus ca luna trecuta erau incluse minutele ca si la Orange Me 5)
Voi schimba clar. E prea mult 7 EURO doar ca se mentin un numar de telefon in reteaua Orange!

rororo6
rororo6

rororo6

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
rororo6

Muultumim pentru urări Flo 1 ,un Crăciun fericit tuturor celor din comunitate și angajaților Orange. Sărbători fericite,

Eu am să-i dau frumos în judecată. Pentru ca în codul civil roman se prevede ca acordul tacit nu poate fi considerat drept modalitate de acceptare a contractului. Acordul trebuie sa fie expres și lipsit de echivoc. Așadar, Orange, ne vedem la judecată.

Cred ca au mai fost comentarii la acest subiect ale unor persoane care au ajuns la o înțelegere.. Fiecare este liber sa procedeze cum consideră, eu as incerca întâi asa, înainte de a-mi consuma timpul, banii si energia cu procesele..

Pentru 2 euro sa cheltui prin procese site sau chiar mii,nu merita. Sigur,unii avocati ar fi fericiti sa mai jumuleasca un client,indiferent de rezultatul procesului ei fiind singurii care castiga ceva.

Orice se poate rezolva prin dialog . Eu mi-am redus abonamentul de la șapte la cinci euro. Oricum as fi preferat sa trec pe cartela in loc sa ma gândesc sa îmi pierd timpul și banii prin tribunal. Dar fiecare face ce considera.

Dar cand orice dialog
E de fapt un monolog,
Si cand foarte bine vezi
Ca la Orange nu contezi,
Si oricat tu ai explica
Ti se raspunde: Accepti sau PA!
Nu mai poti decat sa crezi
Din Orange sa te portezi.
Sperand in alta-mprejurare
La o alta abordare.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
3
4458 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

As parcurge oferta, sa vad ce resurse mi se propun. Daca mi-as dori altceva, probabil as suna sa discut. Nu cred ca m-as porta (poate doar daca discutia cu angajatii Orange ar fi extrem de neplacuta, atitudinea oamenilor m-ar putea determina sa renunt la un furnizor, dar la Orange nu am avut surprize neplacute), iar cu prepay nu ma simt foarte confortabil, deci probabil nici pe prepay n-as trece.

daniel_costel
daniel_costel

daniel_costel

User level
Nivel
1
198 / 750
puncte
Custom field 2
daniel_costel

@daniel_costel: Pentru linistea sufleteasca esti de acord sa platesti un serviciu supraevaluat pe care nici macar nu-l folosesti pana la epuizare? Eu unul NU.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
3
4458 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

@daniel.costel, eu am avut reduceri mult mai mari din pachetele Love și Family, deci nu mă mai obosesc să negociez prea mult.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!