Întrebare fară răspuns

Orange modifica unilateral abonamentul Orange Me 5

Ați primit un sms, de modificare unilaterala a contractului, prin majorarea abonamentului de la 5 la 7 euro, deși sunteți în perioada contractuală? Îmi propun sa facem un fel de sondaj, pe acest subiect. Ce părere aveți? Ați mai continua abonamentul/trece pe prepay la orange/portare la alt operator?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Depinde de abilitățile tale de negociator și de vehemența cu care îți expui punctul de vedere, pe de o parte, iar pe de altă parte, chiar de cel de la Ofertări. Sunt abonamente cu 40 gb pentru cei care vor roaming, iar pentru ceilalți, 50 gb. Cu 10 nu am auzit!

@ giani-@vio73, Vechime 14 ani si 10 luni, despre ce negociere e vorba ca doar au trimis o notificare pe mesagerie .I-am notificat si eu ca doresc sa renunt la abonament cat si la numarul de telefon. Mi-au raspuns ca ma vor contacta in 6 zile. De-abia de acum urmeaza o negociere.

Intr-un final, la insistente, raspunsul final s-a aratat si vi-l comunic si voua dragi membri ai comunitatii. Nu numai ca 5 euro era prea mult (motiv pentru care am pornit tevatura aceasta), dar acum nici macar cel de "5 euro" nu mai exista, desi ORANGE il oferise initial via SMS, ci doar de "6 euro". Iar cel de "3 euro" este doar un miraj pentru cei care avand abonament prea mic sa nu plece ca pasarile calatoare. Iar in privinta prepay-ului, minciuni peste minciuni turnate la secunda: "fara 5 euro/luna nu vei putea avea SIM-ul activ".... spuse operatoarea. Si eu ar fi trebuit sa tremur tot. O bataie de joc mai mare nici ca am pomenit in apelurile avute cu ServClienti in viata mea. Cei cu abonamente de peste 5 euro bafta la dezvoltarea 5G-ului: voua ar trebui sa va multumesca ORANGE daca va face 5G-ul functional. Pentru mine nici macar 2G nu merge unde si cum am nevoie. Asadar adios abonament. Prepay poate este de moment. Portare bine te-am gasit.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
2
1574 / 2000
puncte
Custom field 2
FLo_1

@FLo_1
Ca proaspat trecut de la abonament la prepay doar vreau sa va informez ca la acei 5 euro se mai adauga tva (deci total 5,95). Dupa ce trece inca o luna se va putea incarca cu alte valori si alea prezentate tot fara TVA, cel putin asa mi-a spus domnisoara de la magazin, respectiv asa se vede in aplicatia myOrange

pipzn
pipzn

pipzn

User level
Nivel
0
64 / 100
puncte
Custom field 2
pipzn

Salut,
Daca se accepta tacit scumpirea facuta de Orange, automat se prelungeste contractul pe doi ani, la care poti renunta doar daca platesti contravaloarea a 24 luni x 7 Euro = 168 Euro?
Caci, doar e oferta...

Ryvain
Ryvain

Ryvain

User level
Nivel
0
56 / 100
puncte
Custom field 2
Ryvain

Ryvain exact asta am observat și eu când mi-au implementat noua opțiune. Perioada contractuala s-a modificat la 2 ani, dezamăgită am rămas, pentru ca acesta nu este un schimb din proprie inițiativa ci din partea lor. Corect ar fi fost sa rămână aceiași perioada.

@pipzn: Daca sursa ta de informatii este "domnisoara de la magazin" care sigur e mai habarnista decat vrajeala de la serv. clienti, atunci sa ai reper ceea ce ti se toarna. Eu am alternative la care nu doream sa apelez, dar e trist cand iesi pe usa din do.s. Vezi doar ca desi nu vei intelege, placinta orangeului e mai mare decat crezi, dar multi se multumesc cu faramituri.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
2
1574 / 2000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Mai oameni buni. Am doua abonamente de 5 Euro in afara perioadei contractuale. Mai am cateva zile pana se aplica majorarea la abonament. Pot renunta la abonament dupa ce intra majorarea in vigoare? Sau raman captiv la Orange pe doi ani cu abonamentele scumpite? In SMS nu zice nimic de prelungirea perioadei contractuale.

Ryvain
Ryvain

Ryvain

User level
Nivel
0
56 / 100
puncte
Custom field 2
Ryvain

@Ryvain: Esti liber sa-ti decizi viitorul. Cu acel SMS se modifica doar tariful nu si perioada contractuala. Bafta.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
2
1574 / 2000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Ryvain nu ai nici o problema. Ori prelungești abonamentul de 7 euro cu resurse crescute plus celelalte facilități, achiziție telefon,rate etc ori pur și simplu treci la prepay.

In cei 16 ani de colaborare ca abonat Orange,dealtfel avea alta denumire la inceput,am mers de multe ori la sediul principal din localitatea unde locuiesc si am facut prelungiri de contract pe diferite numere,avnd trei abonamente active.De fiecare data obtineam cate o reducere,un telefon gratis sau cu reducere,mai erau si punctele,etc.Cum sa accept o prelungire asa tam-nesam cu o scumpire masiva si fara nici un beneficiu,pe toate trei numerele in ciuda faptului ca am intervenit in mod repetat pentru anumite reduceri chiar si pe vechile abonamente.Nu stiu cata lume si-a dat seama ca de fapt abonamentul de 5 euro e acum de fapt 8,33 euro,adica 7 fara tva,cel vechi fiind 5 cu tot cu tva.ORANGE,cum puteti sa priviti in ochii pe acei abonati mai modesti si sa-i faceti sa creada ca le aduceti vreun avantaj ? Eu lucrez tot in vanzari si pot spune ca firmele ce au adoptat astfel de masuri nu au avut o evolutie ulterioara,doar au incercarcat sa umple niste gauri insa au creat altele mult mai mari.Pfu...trebuie sa ma interesez pe la ANCOM sau OPC,institutii la care nu credeam sa trebuiasca sa ma gandesc vreodata.Si inca ceva...nu mai blamati alte firme concurente.Exista furnizori chiar dintre cei pe care-i considerati mici si ofera si calitate si pret,am experienta colaborarii, in paralel cu Orange folosesc si serviciile altora spre care va trebui sa ma indrept si cu bucatica ce o aveam alocata pentru Dumneavoastra.

flrom
flrom

flrom

User level
Nivel
0
55 / 100
puncte
Custom field 2
flrom

@flrom: Eu unul incerc (inutil) sa demonstrez ca ORANGE s-a schimbat in rau. Cine nu poate vedea ii urez succes. Restul salvati-va cat puteti. Minciuna minciunilor: oferta de 5€ cu roaming de care puteam beneficia via SMS crescuta la 6€ doar national. Prepay perioada activa doar de la 5€ lunar. Aberatiile marca OPERATOR ORANGE ma conving sa-mi fac bagajele. Bucurati-va sa nu va astepte "bucurii" pe final de ORANGE. Asa cum au disparut alti operatori se va evapora si portocala. Puteti alege: deschideti ochii sau punga.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
2
1574 / 2000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Unii au reușit sa își păstreze abonamentul de 5 euro, norocul lor a fost ca erau ieșiți din perioada minima contractuală și i-au contactat cei de la retenție.
@firefly, transmite o sesizare din My Orange, să îți reducă perioada contractuala la cea inițială.
Prevederile OUG 114 încă nu au intrat în vigoare pentru industria telecom, în fine, operatorii au găsit o scuză pentru majorarea tarifelor în luna aprilie anul curent.

Pentru cei care nu s-au informat suficient sau prea comozi pentru a face o schimbare: "Nu poti face aceeasi greseala de 2 ori. A doua oara cand o faci nu mai este greseala, este alegere." Desi stiu ca o singura frunza intr-un copac nu va face umbra, va recomand sa va informati despre alternative. Sunt multiple, oriunde v-ati afla: in tara sau in afara ei, la munte sau la mare. La fel cum cine ridica osanale unui singur operator va regreta ca nu a incercat (cel putin) o singura alternativa.
@Razvan: "Unii au REUSIT sa-si pastreze abonament de 5euro": Eu unul consider ghinion. Se poate mai mult de atat. Ca nu vrea ORANGE si prefera sa scoata mai mult din buzunarul vostru... e alta poveste. Cine cedeaza primul va pierde intotdeauna. Iar unele actiuni sunt iremediabile, pentru ca ETICA trebuie sa existe de ambele parti, iar in cazul meu consider ca ORANGE a depasit cu muuult acest prag.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
2
1574 / 2000
puncte
Custom field 2
FLo_1

@Firefly: Daca informatia ta e bine documentata, atunci am un motiv in plus sa declar gasca de operatori ai ORANGE-ului niste mincinosi. Caz concret, la prima discutie avuta cu ei in urma surprinzatorului SMS, am intrebat despre acest aspect.
Vrei detalii documentate oferite ca nimeni din comunitate? Nume operator: Roxana-Elena; Data: 24.10.2019 ora 11:39; Intrebare: "Oferta este pe 1 an sau 2 ani?" Raspuns operator: "Nu primeste perioada contractuala". Concluziile le analizeaza fiecare. Cum spuneam... cu o frunza nu face copacul umbra.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
2
1574 / 2000
puncte
Custom field 2
FLo_1

În mod normal nu ar fi trebuit sa se prelungească perioada contractuală. Depuneți sesizare la Orange, cărora vi s-a mărit și perioada contractuala, pentru a reveni la cea anterioara.

Vad ca raspunsurile sunt contradictorii la intrebarea mea legata de prelungirea automata pe doi ani, a contractului cu Orange daca nu raspunzi infamului SMS.
E cineva aici de la Orange, ca sa ne lamureasca?
O prelungire a unui contract se face prin acordul explicit al persoanei legate de contract.
Or, un individ in coma, sau cu ochii bandajati in urma unei interventii oftalmologice, unul plecat din tara, sau poate cineva aflat in arest preventiv nu poate renunta la contract in urma marsavului SMS. Ce facem? I-am incaltat pentru doi ani?

Ryvain
Ryvain

Ryvain

User level
Nivel
0
56 / 100
puncte
Custom field 2
Ryvain

@Ryvain: Aceasta incertitudine iti garanteaza un singur raspuns: Ai ceea ce alegi. Si ai 30 de zile pentru a face asta. Atat timp cat lasi incertitudinea sa predomine ORANGE isi va face de cap, iar regretele personale pot fi tardive. Ia decizia si actioneaza in consecinta. Mai exact: Iti convine oferta? Atunci 1 an, 2 sau 10 ani ... ce mai conteaza? In caz contrar inseamna ca oferta nu e ok si cred ca stii care-ti sunt alternativele. Offfff.....

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
2
1574 / 2000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Schimbările abonamentelor din cadrul campaniei actuale de repoziționare au loc fără modificarea/ prelungirea perioadei contractuale.

Asa cum scrie și în acel sms,solutii exista. De la oferta propusa mult mai buna, chiar dacă mai scumpa. Oferta e fără adăugare de perioada contractuala. Alternativ, nici trecerea pe prepay nu e de neglijat, unde sunt tot felul de bonusuri, mai ales pentru cei ce au nevoie de mult net. Portarea se poate face în cele 30zile de la primire sms fără plata despăgubiri dacă mai aveți perioada contractuala. Atenție însă la calitate servicii dacă alegeți alt operator. Pentru cei ce au nevoie de roaming, se pot cauta soluții apelând la 300 relații clienți. Soluții exista deci, dacă exista bunăvoința de ambele părți.

Iar pentru cei ce au bonusuri de minute internaționale, acelea se păstrează la modificare cu oferta din sms, ex 300 minute internaționale. Bonusurile de net, gen dublu date naționale, se pierd la modificare.

@Cip,oferta din sms primit de tine e start 7 național. Deci fără acces și minute roaming.
Legat de prepay, oferta de 4 euro nu are internet.

Tot legat de prepay, în roaming ai 2 variante. Ori pe credit, ori opțiune de 10 sau 12 euro. Deci abonament cu roaming găsești mai ieftin.
Legat de propuneri sms, difera în functie de ce abonament ai. Unele oferte au 10,altele 40 sau 50 GB. În plus, în functie de situație, unii au obținut abonament de 6euro.Doar ca e fără roaming. Deci tot varianta din sms e cea mai buna. Și e fără perioada contractuala. Niciunui client nu i s-a modificat perioada contractuala. Dacă e legal? Este. În contract exista art 7 privind modificarea unilaterala. Scrie aici și de obligația de 30 zile anunt înainte și de neplata daune. Deci s-a trimis sms cu 30 zile înainte. Cei ce porteaza sau reziliază, deși mai au contract, nu plătesc despăgubiri. E cât se poate de legal. Dacă am semnat contractul fără sa citim, e vina noastră. În instanta am pierde. Contractul îl găsim și pe site pentru cei ce nu îl mai dețin. Așadar, va recomand sa alegeți fiecare varianta cea mai buna pentru fiecare.

Verificasem acum câteva zile dar nu am făcut print, în my Orange îmi apărea perioada contractuala probabil eronata și chiar ma gândeam cum doamne îmi mărește iară pe 24 de luni când știam ca nu ar fi trebuit sa fie asa. Se pare ca era doar o eroare, verificând ieri din nou perioada mea contractuala este la fel ca înaintea modificării abonamentului.

Ryvain știu ca trebuie sa reacționezi la acel SMS dacă nu ești de acord cu schimbarea, ei practic te anunță ce se întâmplă, ca se modifica din x în z cu toate detaliile. Acum mi e greu sa cred ca cineva aflat în situațiile descrise de tine nu are pe nimeni care sa ii 'tina' telefonul și sa poată observa acestea. Oricum timpul de reacție este de 30 de zile, destul zic eu ca să poți face ceva

Într-adevăr Firefly se mai întâmplă că în aplicația My Orange să nu fie afișată data corecta,dar de obicei își revine,în sensul că se actualizează mai greu. Cum urmăream un telefon cu reducere că sa fiu sigur am sunat la 300 . Diferență între ce mi-a spus consultantul Orange și data din My Orange era de o luna.

Și eu am primit pe unul din abonamente acest mesaj.
Am fost într-un magazin Orange și am discutat aceasta problema.
Orange va scoate de pe piața acest tip de abonament.
La noul abonament de 7 euro sunt 38gb net 100 minute internaționale și nelimitat naționale sms și voce.

T3odor
T3odor

T3odor

User level
Nivel
0
22 / 100
puncte
Custom field 2
T3odor

Faceti o plangere la ANPC. Eu am ramas cu abonamentul de 5 euro pana la sfarsitul perioadei contractuale.

cz11
cz11

cz11

User level
Nivel
1
136 / 750
puncte
Custom field 2
cz11

(poate doar daca discutia cu angajatii Orange ar fi extrem de neplacuta, atitudinea oamenilor m-ar putea determina sa renunt la un furnizor, dar la Orange nu am avut surprize neplacute), iar cu prepay nu ma simt foarte confortabil, deci probabil nici pe prepay n-as trece. Oricum, daca Orange ia aceasta masura, inseamna ca a studiat problema si si-a asumat eventualele pierderi de abonati.

Eu cred că aceste nemulțumiri incep să dispară încet încet... A fost o perioadă grea, dar care începe să treacă. Sunt curios daca s-au făcut multe portari in urma acestei decizii...!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!