Întrebare cu răspuns(uri)

Plata în Orange Shop fără primirea chitanței

Am plătit o factura de servicii, dar nu am primit chitanță, pe motiv ca imprimanta nu funcționează.. Am primit mesajul de confirmare, dar am o reținere, dacă totul e ok, neprimind chitanță respectiva...!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Buna seara! Puteți oricând să cereți duplicat la factura din magazinul Orange unde ati făcut plata, in baza mesajului primit și al numărului de telefon către care ați făcut plata. Nu cred că a fost ceva intenționat, se mai întâmplă să rămână fără hârtie la imprimanta, sau sa aibă probleme tehnice. Puteți verifica de asemenea oricând statusul platii in contul meu Orange...

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Dacă s-a realizat plata în Shop, nu cred să fie probleme. Mi se pare un pic ciudat, dar se poate întâmpla să nu mai funcționeze tehnologiile. Eu cred că poți să stai fără griji!

Eu cred ca, din moment ce ai primit mesajul de confirmare a platii pe telefon, nu este nicio problemă.. Inainte, cand plătea mama cu numerar, nici macar nu ma interesa chitanța, pentru ca primeam sms.. este adevarat ca-ti da o senzatie de liniste faptul că primesti chitanța, dar, în secunda următoare primirii mesajului, chitanța nu mai conteaza.. :)

Din moment ce ai primit confirmarea, stai liniștit!
Am pățit și eu când am făcut o plată la un bancomat care nu mai avea hârtie să tipărească chitanță. La fel, am primit SMS de confirmare a plății și a fost ok.

Este totul in regula. Uneori si tehnologia mai clacheaza. Tu ai mesajul de confirmare si pentru siguranta ta poti intra si in contul tau Orange pentru a vedea daca s-a actualizat si acolo plata. Dar prin trimiterea mesajului este ca o confirmare a sistemului ca in contul tau de client s-a inregistrat plata. Asa ca din punctul meu de vedere poti sta linistita.

Salut, @O. Mary !

Asigura-te ca mesajul de confirmare ramane salvat in telefonul tau, eventual fa si un screenshot pentru siguranta, iar in baza acestuia poti face dovada platii, oricand si la orice ora .

Cu stima,
Iulia S .

@O. Mary Factura de servicii = Facura Orange sau factura alte servicii / utilitati?

Daca ai platit o factura Orange si ai primit acel mesaj cu " Plata dvs in valoare de .... a fost alocata in contul Orange" nu ar trebui sa fie probleme. Urmeaza sa mai primesti un mesaj in momentul procesarii platii cu " Va multumim pentru plata efectuata..."

Daca ai platit o factura de servicii altele decat Orange (ex: gaz, apa, electirictate, etc) fa-ti timp si mergi in magazin pentru un duplicat al acelei chitante, pentru a nu avea surprize din partea furnizorului, doearece aceste plati in care Orange este intermediar sunt procesate cu o oarecare intarziere si sa nu te trezesti cu penalitati.

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

Nu e in regula sa nu primește chitanta in ziua de azi, dar ei au confirmat plata rapid și ai o dovada. Păstrează sms-ul pentru orice confirmare suplimentară.

Clar nu este ok sa nu Primești chitanța când faci o plata! Eu am hotărât in urma cu multă vrem ca este cel mai practic sa fac toate plățile online. Nu îmi umplu sertarele cu chitanțe sau facturi, in schimb le am pe mail. Am vreo problema, le găsesc cu siguranța acolo plus ca dovada plății este in cel puțin 2 locuri, in contul meu la fiecare furnizor de utilitate sau magazin online, dar și in contul online Banking.

Nu știam nici eu că se elibereze duplicat la factură, până nu am auzit pe cineva discutând într-un magazin cu un reprezentat de vânzări... Cred că este o idee buna.

Nu am nici o chitanță fizica de la nici un furnizor de servicii .
Totul salvat în foldere separate în mail, pe căprării .
Digi, Orange, Eon, etc.
Salvăm pădurea .

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
513 / 750
puncte
Custom field 2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!