Întrebare fară răspuns

Factura platita online

Am incercat de doua ori sa platesc factura cu cardul. Mi-a luat banii din card insa pe aplicatie apare ca nu este achitată. La serviciul 300 mi s-a zis ca e confirmata. Nu am primit mesaj sau alta confirmare cum ca ar fi platita. Ce inseamna si ce pot face sa recuperez banii?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Dacă ți-a luat banii, înseamnă că factura este plătită. Sunt unele momente in care exista o întârziere( care nu durează mai mult de cateva ore) între aplicație și confirmarea platii. Ai doua variante: fie lași lucrurile așa, și vei avea sold cu minus și luna viitoare (daca spui că ai platit de doua ori) și nu vei mai avea de plata nimic, decât o eventuala diferența, fie faci o solicitare, urmând pașii de mai jos.
https://www.orange.ro/help/cum-procedez-pentru-restituire...
Oricum, urmărește și aplicația.

De ce vrei sa recuperezi banii?
Ți-a luat banca de 2x banii aferenți facturii respective? Confirmare plății în aplicație durează cam 24h și sms de plata bine în 48 h. În mod normal, primești un mail de confirmare al plății efectuate de la procesatorul de plăti, agreat de ORO. Poți pune un prinscrent cu eroarea întâmpinată?

Banca opereaza banii mai tarziu. Daca ai achitat si nu ai primit vreun mesaj de eroare inseamna ca totul este k. Mai ales ca tu ai sunat la 300 si ti s-a confirmat plata. O sa apara si in aplicatie plata efectuata. Eu primesc mesaj pe telefon de la Orange in care mi se confirma plata si punctele thankyou primite. Doar daca ai achitat din eroare de doua ori si pe extrasul de cont apare plata catre Orange dublata, atunci ai doua variante, ori poti solicita restituirea sumei achitate in plus, ori lasi banii acolo si se stinge cu rmatoarea factura de plata.

Procesarea durează mai mult. De regulă, dacă plătești azi, abia mâine vezi că s-a efectuat plata. Uneori chiar și după 2 zile. Eu plătesc de peste 12 ani online, din My Orange și nu au fost niciodată probleme, doar că trebuie să mai așteptați un pic. Recunosc faptul că și eu m-am mai panicat câteodată, dar ulterior am constatat că era inutil. Succes!

Salut @pinku0819,
_________________________________________________________________________________________

Cand ai facut plata mai exact?
Unde ai incercat sa platesti factura Orange cu cardul, in contul My Orange, in magazin, la bancomat?
Sa inteleg ca ti-a fost retrasa suma de bani de 2 ori de pe card? Ai verificat contul bancar si apar 2 tranzactii catre Orange de aceeasi valoare?
__________________________________________________________________________________________

Asteptam detaliile tale pentru ati oferi un raspuns adaptat problemei tale.

Am vrea să știm sigur daca în lista de tranzacții a contului tau bancar apare că ai fi executat aceeași plata de doua ori. Așteptăm raspunsîl tau.

Plata intra in doua zile Așa e și la Eon online .
Apare inițial plătit electronic iar după două zile apare achitat .
Stai fara grija .

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
513 / 750
puncte
Custom field 2

Dacă s-a făcut plata de două ori, banii îți rămân în cont pentru data viitoare. Deci, nu e nicio problemă, adică nu se pierd banii.

Eu, de cate ori am facut plata online, am observat, ca si tine, ca apare neachitat, dar, stiind ca am achitat am stat linistita si am asteptat sa se opereze.. Plus ca, imediat ce faci plata iti apare un mesaj de multumire, daca nu ma insel.. Informatia actualizata nu apare instant.. Eu, daca as fi facut plata de 2 ori, as fi lasat lucrurile asa, pentru ca, la urmatoarea factura, va aparea ca soldul anterior este negativ, fiindca s-au achitat mai multi bani decat valoarea facturii si, cel mai probabil, factura urmatoare va fi cu suma zero, sau, in functie de curs, plus/minus cativa banuti.. Ideea e ca, e posibil, pana faci tu o solicitare, pana se verifica si primesti banii inapoi, deja sa trebuiasca platita urmatoarea factura..

Plata se proceseaza imediat, dar statusul ei se actualizeaza in aplicatie sau in cont in cam 3 zile, in medie. Nu e o regula, am observat ca suma apare si dupa 2 zile.

Stai fara griji, banii iti vor ramane in cont pentru facturile urmatoare.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!