Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Hei!! Sunt noua pe aici și as avea nevoie de niște solutii. Am avut abonament la internet prin router 2 ani și vreo 5luni, dupa expirarea celor 2 ani am reînnoit contractul, routerul vechi ramanandu-mi mie, acum o săptămână am renunțat la contractul nou, pentru ca semnalul e foarte prost, parca din ce în ce mai slab. Intrebarea mea e... Acel touter o fi blocat în rețea? Oare o cartela cu număr obișnuit dacă as pune în el ar merge? menționez ca avem calculator și copiii la școală au nevoie de referate și alte nebunii. Pot folosi o alta cartela din alta rețea? Sau sunt cartele speciale pentru router? Mulțumesc mult pentru eventualele răspunsuri.
Bine ai venit în Comunitate!
Dacă are sigla de Orange pe el, sigur e blocat în rețea. Dar poți să-l muți într-un loc mai sus sau mai la fereastră pentru a avea semnal mai bun și se rezolvă. Dacă nu mai vrei abonament, poți folosi și o cartelă prepay, dar trebuie să-i dezactivezi codul pin al simului înainte de a-l introduce în ruter. Nu poți folosi cartela de la alt operator dacă ruterul este codat. Dacă mai ai nevoie și de alte informații, îți stăm la dispoziție! Succes!
Alte răspunsuri
Bine ai venit în Comunitate!
Dacă are sigla de Orange pe el, sigur e blocat în rețea. Dar poți să-l muți într-un loc mai sus sau mai la fereastră pentru a avea semnal mai bun și se rezolvă. Dacă nu mai vrei abonament, poți folosi și o cartelă prepay, dar trebuie să-i dezactivezi codul pin al simului înainte de a-l introduce în ruter. Nu poți folosi cartela de la alt operator dacă ruterul este codat. Dacă mai ai nevoie și de alte informații, îți stăm la dispoziție! Succes!
Salut! Majoritatea routerelor vândute de Orange prin abonamente sunt blocate în rețea. Poți folosi orice cartela, inclusiv prepay, folosești cat internet ai nevoie, poți inclusiv sa îți cumperi o cartela special pentru asta, pentru că o să îți consume doar resursele de internet, iar la prepay se acumulează bonusuri importante de net. Și sugestia mea este să dezactivezi căsuța vocala înainte de a o introduce in router. In rest, poți încerca să pui cartela de la alt furnizor, dar nu cred că vei avea șanse de reușită.
Mulțumesc mult
Cu plăcere!
Buna,
Bine ai venit in comunitate!
Ai putea sa ne atasezi o poza cu acel modem/router sau sa verifici pe spatele acestuia ce model este?
_________________________________________________________________________________________
As vrea sa iti mai ofer cateva recomandari ce te vor ajuta in comunitate.
Asteptam detaliile tale pentru a verifica daca ai un router blocat sau nu, cu ce cartela il poti folosi, daca il poti decoda sa folosesti si alta cartela sau sa verificam impreuna ce solutie de internet ar fi mai buna pentru tine in functie de zona unde locuiesti.
@MARY MARIUCA - felicitări pentru prima întrebare adresată Comunității! Te așteptăm să revii și să ne povestești cu mai multe detalii cum ai procedat.
@rafa.bloger - mulțumim pentru sugestiile postate!
Pentru că titlul întrebării nu este foarte clar și nu reiese din el la ce se referă exact, l-am modificat din "Hei!! Sunt noua pe aici și as avea nevoie de niște soluti" în "Este routerul meu blocat în rețea?".
Va mulțumesc mult pentru răspunsuri!
Vio73 a fost desemnat cel mai bun respondent
rafa.helper a fost desemnat cel mai bun respondent
teacher_ a fost desemnat cel mai bun respondent
MARY MARIUCA a răspuns
DanielaH a răspuns
rafa.helper a răspuns
Vio73 a răspuns
MARY MARIUCA a răspuns
Vio73 a fost desemnat cel mai bun respondent
teacher_ a răspuns
Vio73 a răspuns
MARY MARIUCA a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.