Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Vreau ca aceasta cartela sa fie dezactivata,deoarece imi foloseste contactele salvate pe ea si apeleaza toate persoanele de contact folosind un vocabular neadecvat.
Mulțumim tuturor pentru răspunsuri!
Sumarizez aici principalele modalități de a suspenda / bloca o cartelă SIM în cazul pierderii sau furtului (abonament sau prepay):
- chatbot Djingo
- din contul My Orange -> secțiunea Servicii -> Restricționare apeluri
- SelfCare - apel gratuit la *100#
- apel la Serviciul Clienți 300
Alte răspunsuri
Dacă ești pe abonament, trebuie sa parcugi pașii din linkul de mai jos. https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-suspend-un-numar-de...
Dacă ești pe cartela prepay, poți merge într-un Orange Shop sau Store și poți solicita o noua cartela pe același număr, iar vechea cartela va fi blocată.
Suna la 300 de pe un număr orange sau 0347300300 din altă rețea și solicită blocarea cartelei sim. Succes!
Da se poate bloca si poti solicita un SIM nou cu acelasi numar de telefon. Ai grija ca in 2019 in magazinele Orange inca sunt angajati care umbla cu cioara vopsita si vor incerca sa te incalte cu un abonament pe 3 sau 6 luni motivand faptul "ca doar asa se poate inlocui SIM-ul".
Vezi ca daca mergi in shop pentru blocare SIM pierdut / furat si inlocuire cu unul nou trebuie sa ai buletinul la tine si sa poti face dovada ca tu esti titularul acelui SIM, din motive cat se poate de evidente. Cel mai probabil o sa completezi o cerere in care va trebui sa mentionezi cateva persoane din agenda telefonica, ultimile mesaje sms trimise sau primite si ultimile apeluri telefonice efectuate sau primite inainte sa pierzi telefonul. Sunt niste intrebari de verificare prin care tu demostrezi ca esti (ma rog, erai) titularul acelui SIM.
Daca acel SIM este asociat unui cont Orange procedura ar trebui sa fie ceva mai simpla si tind sa cred ca poti bloca chiar tu acel SIM direct din cont, cel putin la abonament se poate. Nu stiu cum sta treaba pe prepay.
Daca in trecut ai mai avut asemenea incidente furt / pierdere si inlouire pe SIM-ul respectiv este posibil ca operatorul sa-ti solicite o taxa de inlocuire SIM.
Poti bloca sim-ul din contul tau My Orange.. Servicii.. Restricționare apeluri.. Alegi numarul si apesi reacționează... Si, probabil iti ofera optiuni, ce vrei sa faci mai departe.. Nu stiu exact daca ti se cere vreo informatie pentru ca n-am fost nevoită să fac pașii până la capat.. dar, am atasat poze până la un anumit punct.. Succes!
Poți suspenda temporar un număr in caz de pierdere sau furt. Te poate ajuta Djingo sau prin apel gratuit la *100# și 300.
Dacă era achiziționată cu un card de identitate (cum stipulează noua lege), puteai face dovada că tu ești posesorul de drept și procedeul de blocare era unul foarte simplu.
Dacă are cont my Orange, e mai ușor de făcut dovada, că deține respectivul număr.
Ok, și dacă nu are cont My Orange? Sau daca datele de pe cont erau salvate în telefonul pierdut, care e procedura?
Dacă nu are cont My Orange, cum a devenit membru al Comunității?
Multi de dacă... :)
Sper doar sa își fi rezolvat colegul problema... E neplăcut și să îți pierzi telefonul, și să fii sunat de pe Nr tău de cel care l-a găsit, care poate fi acuzat de furt...
@alex adrian, ai reușit să blochezi cartela? Te-au ajutat răspunsurile primite aici? Întoarce-te în Comunitate si povestește-ne cum ai procedat.
Doar cei cu cont My Orange pot deveni membri ai Comunitatii?Asta nu am stiut-o :(
Păi cum intri în Comunitate, dacă nu ai cont?
Mulțumim tuturor pentru răspunsuri!
Sumarizez aici principalele modalități de a suspenda / bloca o cartelă SIM în cazul pierderii sau furtului (abonament sau prepay):
- chatbot Djingo
- din contul My Orange -> secțiunea Servicii -> Restricționare apeluri
- SelfCare - apel gratuit la *100#
- apel la Serviciul Clienți 300
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
DanielaH a răspuns
Vio73 a răspuns
Romeo. a răspuns
DanielaH a răspuns
teacher_ a răspuns
Ascary a răspuns
Vio73 a răspuns
teacher_ a răspuns
Razvan a răspuns
cocolosh a răspuns
Laura.cio a răspuns
Vio73 a răspuns
Jay a răspuns
FaraUnID a răspuns
Razvan a răspuns
teacher_ a răspuns
alex adrian a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.