Întrebare fară răspuns

Probleme semnal Orange

Buna ziua comunitate. O intrebare la voi toti. Acum 3 luni parca si ceva cei de la Orange au avut probleme tehnice grave in urma carora majoritatea utilizatorilor au avut de suferit, ramanand fara semnal. Acum 2 luni iar au avut probleme doar in zona moldovei (Botosani, Suceava, Iasi etc.) si am ramas fara semnal vreo 5 sau 6 ore despre care firma Orange nici nu a schitat vre.un gest sa spuna motivele, in fine.... Intrebarea este :dupa acele probleme tehnice, semnalul nu mai are o stabilitate buna atat pe partea de vorbit cat si pe partea de internet 4g si 3g, voi la fel aveti probleme? Ce se intampla? Am intrebat pe cei de la Orange dar nu m.au lamurit, de fapt nu mi.au oferit nici un raspuns clar.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Eu stiam ca atunci cand a fost acea "pana", Orange a emis un comunicat prin care isi cere scuze, a fost o cadere pe toata partea de Est a tarii. Poate ai putea sa ne detaliezi, cam pe unde nu ai semnal acum si eventual cu un test de viteza...

Da, a fost un comunicat de presa intradevar la prima problema mentionata dar la a doua nu a fost. Probleme la semnal peste tot fluctuatii de semnal, semnal instabil in centrul orasului stai intr.un loc si nu ai semnal stabil sau chiar la tara undeva la bunici la Cristesti avem mereu semnal 4g si puteam vorbi pe facebook sau etc.. Acuma din pacate nu doar eu am aceasta problema. Este semnal doar 3g care nu functioneaza ca si cum ar fi fost la inceput chiar cand a fost lansarea, se incarca foarte greu sau chiar deloc. Pana sa aiba aceasta problema am avut semnal foarte bun peste tot dar a inceput sa faca probleme din pacate.
http://stiri.botosani.ro/stiri/actualitate/probleme-cu-re...

In momentul de fata, la mine netul functioneaza de parca sunt pe 2G, atat pe abonament cat si pe prepay.

Probleme tehnice au fost si vor mai fi. Unele din vina lor (lucrari de mentenanta, defectiuni tehnice, intemperii meteo si mai pica cate o antena, etc) sau din vina altora (mai inteapa Dorel o magistrala de fibra optica). Motivele clare ale acestor incidente nu prea sunt facute publice de catre companie din motive destul de evidente.

Referitor la incidentul din urma cu cca 3 luni la care faci tu referire, stiu ca a fost emis un comunicat cu scuzele de rigoare la vremea respectiva plus ca eu am primit ceva GB de internet ca si masura compensatorie. Cert este ca au recunoscut, si-au asumat si au incercat sa remedieze intr-o oarecare masura disconfortul creat.

Am crezut ca doar mie mi se pare scaderea semnalului firmei Orange. In alti ani cand ma plimbam prin tara nu aveam probleme de semnal. Anul acesta am sesizat o scadere a semnalului acolo unde in alti ani nu aveam probleme. Am gasit zone cu semnal slab sau chiar lipsa semnal. Si nu doar intr-o zona, am facut un circuit de o saptamana ( Braila-Bucuresti-Sibiu-Alba-Neamt ..si-n multe zone semnalul a lasat de dorit. :(
Ar trebui remediata problema, ca eu eram una din persoanele care apreciam aceasta firma datorita semnalului puternic cu care ma obisnuise.

Asa este, din pacate ceva da rateuri, ori nu mai investesc in echipamente, ori nu stiu ceva este.. Ca Orange nu mai e ce era o data...

S-a dat drumul la ransharing cu rețeaua 4G la Vodafone. Din ce relatează inițiatorul, aceleași simptome le-am mai văzut, trăit și când au dat drumul la ransharing pe 3G. Rețeaua parteneră (Vodafone), mergea foarte bine și cea portocalie era varză. Depune o sesizare către Orange, la secțiunea feedback de pe harta de acoperire a serviciilor Orange, în care descrii punctual problemele întâmpinate și atașezi și teste de viteză din locația respectiva. Baftă!

Cu semnalul nu am probleme...chiar daca mai apar, is mici si neinsemnate nu cum a fost cea semnalata de tine care a tinut o zi intreaga

Cred că este important de văzut dacă acele probleme se manifestă doar într-o anumită locație sau pe arii mai mari. Dacă e doar într-o anume zonă, pot fi de vină anumite echipamente care oferă semnal în locația respectivă, iar dacă e pe o arie mai mare, se complică lucrurile. Adică trebuie spus punctual locația respectivă, iar cei de la Orange să verifice echipamentele. Se poate scrie la serviciul.clienti@orange.ro, pe Chat Djingo sau din My Orange. Totuși, mă gândesc că se vor sesiza și în urma celor relatate aici. Succes!

Cum nimeni nu e perfect, există unele probleme de semnal și la Orange. Ideea este că stă în general mai bine decât ceilalți. Acum, e chestie și de cum ești poziționat față de antene, dacă ai casa izolată, sunt diverse obstacole între antenă și locația ta, etc.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!