Întrebare cu răspuns(uri)

Cand comunitatea Orange nu te ajuta iar operatorul te ignora voi ce ati face?

Se spune ca "te ajuta comunitatea la problemele operatorului". Pe mine m-a dezamagit profund. Este altceva decat speram. Administratorii comunitatii cenzureaza orice spui impotriva operatorului. Am facut prostia sa ma abonez la o multitudine de discutii din comunitate si acum e mai usor sa pun mesajele in SPAM decat sa trec individual pe fiecare discutie in parte, alta modalitate de dezabonare neexistand. Rudimentar, trist si indiferenta maxima. Va doresc o viata linistita.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
2
1105 / 2000
puncte
Custom field 2
FLo_1

@FLo_1 Comunitatea in sine este construita pe o platforma destul de rudimentara (Rocketfid se numeste ea) si nu pe o platforma de forum veritabila. Din acest motiv este destul de greoi sa urmaresti (cel putin de pe telefon) topicurile cu foarte multe mesaje datorita acelui scroll infinit pana ajungi la cele mai recente mesaje, iar optiunile de personalizare a profilului si implicit a contului sunt destul de limitate.
Am porpus la un moment dat ca aceasta comunitatea sa fie construita pe o platforma de forum veritabila pentru a putea oferi utilizatorului posibilitatea de a avea un control mai bun asupra contului personal si a continutului urmarit.

Este adevarat faptul ca in comunitate sunt N topicuri repartizate haotic, cu acelasi subiect de discutie doar ca sunt definite altfel. Putina ordine in cadul plafomei nu ar strica.
Am propus ca utilizatorii noi inregistrati sa nu aiba posibilitatea sa deshida topicuri in primele X zile de la inregistrate, Pot participa la discutii, pot raspunde la intrebari dar sa nu poata deschide topicuri noi. In acest fel au posibilitatea sa se familiarizeze cu platforma.

Este adevarat faptul ca unele topicuri au fost deschise doar de amorul artei pentru ca nici macar initiatorul nu sustine (prin discutie) acele topicuri, iar acestea ajung undeva in "suburbiile" platformei.
A se citi propunerea mea anterioara.

Este adevarat faptul ca sunt cativa utilizatori care pe acelasi topic, ofera acelasi raspuns de 7 - 8 - 10 ori, raspuns impachetat usor altfel, doar pentru a-si vedea numele in topuri si pentru creste mai rapid in level.
Aici ar trebui ca administratorii si moderatorii sa-si faca simtita prezenta, iar rapunsurile duplicate si in mod special raspunsurile banale si fara substanta (indiferent cum sunt ele impachetate si puse pe taraba) sa nu fie aprobate.

In materie de date cu caracter personal regulamentul GDPR prevede destul de clar dreptul de nu fi supus unei decizii individuale, drept de opozitie si intervetie asupra datelor cu caracter personal si dreptul de a fi uitat.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (1)

Da (7)

88%

7 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

88% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

La fiecare discuție în parte, ai butonul, urmărește răspunsurile, pe care trebuie să-l debifezi, ori de câte ori postezi un mesaj, ca să nu mai primești ulterior mesaje. Am mai propus, ca să fie debifat inițial și fiecare care dorește, ulterior, să-l bifeze. Poate se va ține cont și de această recomandare, în urma acestui topic.

La ce te referi că nu ai fost ajutat? Poți explica mai în detaliu, ceea ce te nemulțumește, punctual? Mulțumesc frumos.

Nu stiu exact care era continutul acelor mesaje pentru care sustii ca ai fost cenzurat.

Referitor la notificarile primite pe e-mail, te poti dezabona de acele notificari, astfel sa nu mai primesti notificari de la un anumit subiect de discutie sau dezabonare dla notificari in general.

Conform GDPR ai drept de opozitie si intervetie asupra contului tau si exista si varianta inchiderii si stergerii acestuia.

Îmi pare rău pentru dezamăgirea experimentata aici... După cum spuneau și colegii, exista optiunea de a nu mai urmări întrebările. In ceea ce privește răspunsurile cenzurate, probabil administratorii au avut un motiv să le cenzureze. Oricum, cu toate problemele apărute, aceasta comunitate m-a ajutat de 3 ori până acum doar pe mine. Și din ce am numărat, au fost cam peste 100 de persoane nou inregistrate care au postat o întrebare de ajutor și au fost ajutate...

Exact dragilor, dezabonare TOTALA cautati oriunde si NU VETI GASI. Doar INDIVIDUALA, pe fiecare topic in parte. Se vede ca mi-am cautat-o. Ati rasfoit sa vedeti cate topicuri sunt deschise, chiar si numai pe telefonie mobila? Luati-le la rand! Horror.
Cat priveste subiectele: Operatorul minte, administratorul ma cenzureaza, iar vocabularul nu este nici pe departe deplasat. Dar parerea comunitatii nu m-a ajutat. Ajutorul este in alta parte... din pacate.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
2
1105 / 2000
puncte
Custom field 2
FLo_1

@cocolosh: reproducerea integrala ar fi in van. Cauza: s-au sters o data, deci de ce nu ar fi sterse si a doua oara? Apoi, sa faci un colaj pentru a fi sters... nu merita efortul personal, pentru a fi aruncat dintr-un click de admin la Recycle bin. Daca vrei in mod special, da-mi un link unde sa le postez altfel decat aici (unde ar fi sterse) si le poti citi si interpreta.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
2
1105 / 2000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Din păcate nu există dezabonare totală, platforma este mai rudimentara în funcții, poate în timp se vor mai adăuga butoane noi. Atașează în text ca printscreen, ca să nu mai fie șterse automat de program.

Faci referire la răspunsurile în acest topic https://comunitate.orange.ro/questions/2065956-acoperire-bruiaje

@Razvan: am facut cum ai sugerat. Alte exemple sunt printre raspunsurile la aceste topicuri ramase in eter, fara solutie ci doar cu simpla poveste.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
2
1105 / 2000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Așa este, momentan nu este disponibilă o opțiune de dezabonare la toate întrebările urmărite. Vom lua în calcul o dezvoltare ulterioară a platformei în acest sens. Vă mulțumim tuturor pentru sugestii.

@Flo_1, nu te supăra, dar pe buna dreptate ai fost cenzurat, pentru că s-ar fi creat un precedent, și toată lumea ar lua-o razna. Aceasta comunitate nu este pentru a-i numi "postaci cu periuțe" pe anumiți membri. Pentru asta, exista numeroase grupuri, in alta parte. Dacă crezi că este o inadvertența între ce credem noi și ce spui tu, atunci există o problemă, și tind sa cred că nu din partea noastra. Și eu am fost moderat, și am acceptat asta.

Nu e cazul de folosit cuvântul "postac", chiar e foarte urât cuvântul. Cred că, printr-un limbaj adecvat, se poate argumenta concret și la obiect ceea ce vrei să transmiți către ceilalți useri.

@teacher_ : Numeste tu altfel pe acei care dupa fiecare parere a unui utilizator posteaza un mesaj IRELEVANT de 4-5 cuvinte de text fara continut, lipsit de legatura cu topicul, desi astfel de mesaje era specificat ca nu vor aparea (adica vor fi blocate). Daca din astfel de mesaje consta ajutorul si parerea comunitatii in peste 50% din postari, atunci intradevar locul meu nu este aici, asa cum spuneai.
Insa un "BREXIT" rapid se va putea mai usor obtine dupa ultimul raspuns primit pe fiecare topic in parte. Doar acest topic va mai fi urmarit o perioada.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
2
1105 / 2000
puncte
Custom field 2
FLo_1

@Flo_1 n-o lua personal. Nu ai fost singurul cenzurat. Si mie mi s-a intamplat de cateva ori, pe moment am fost nervoasa, dar dupa ce am gandit la rece, uneori le-am dat dreptate. Cu usurinta de la cuvinte aparent nesemnificative pot izbucni conflicte intre membri si-si pot arunca cuvinte urate. Ei incearca sa impiedice sa se ajunga la acest rezultat si de la primele semne de "nervozitate in limbaj" prefera sa le elimine.

@Razvan: Ne departam de topic, dar gasesti in dictionarul roman un cuvant care sa defineasca utilizatorul care exprima o parere pe o platforma online? Eu nu stiu alt termen.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
2
1105 / 2000
puncte
Custom field 2
FLo_1

@FaraUnID: Iti multumesc pentru mesajul detaliat, dar va ramane doar o parere si un efort al tau daca nu va fi apreciat si de alti utilizatori si in special de operator. Caz concret al meu: o problema relatata pe un topic vis-a-vis de semnal aici au ramas doar texte, dar adresata serviciului clienti a avut rezolvare. De aici aceasta "revolta" a mea fata de neimplicarea celor competenti in cazuri concrete.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
2
1105 / 2000
puncte
Custom field 2
FLo_1

@FLo_1 si @FaraUnID intr-adevar este greut sa lucram in aceasta platforma. Ar trebui pus un sistem de paginare, ca sa avem accesul printr-un clic la ultimul raspuns. Referitor la ajutor, nu suntem angajati Orange ci doar clienti cu cateva cunostinte care incearca din propriile trairi sa ofere o informatie ajutatoare. Poate in curand va fi implicat si un Orange Helper care sa ofere solutiile salvatoare. In ceea ce priveste membrii care ofera raspunsuri multicele si uneori in afara subiectului, tin de ei si de felul in care au perceput aceasta comunitate. Intr-adevar ar fi trebuit limitate si cenzurate de moderatori raspunsurile repetitive ale acelorasi membri la aceeasi intrebare. Daca ti-ai exprimat odata parerea la un subiect, nu vad rostul de a mai scrie inca 3-5 raspunsuri folosind alte cuvinte dar cu acelasi mesaj.

@Miha Z, avem în plan și dezvoltarea unui sistem de paginație. Mulțumim!

@Flo_1, Comunitatea Orange este locul în care poți interacționa cu alți membri pentru a afla răspunsuri la întrebările tale și/ sau a-i ajuta pe ceilalți împărtășindu-le din experiențete tale personale. Dacă este însă vorba despre o sesizare sau situație punctuală care implică analizarea contului tău personal Orange, atunci este bine să folosești canalele clasice de interacțiune.

 

În ceea ce privește postările, aflându-ne într-o comunitate deschisă, nu ne dorim să îngrădim comunicarea intre membri si de aceea nu vom șterge/ edita decît acele postări care nu respectă scopul și Principiile Comunității.

 

Vă mulțumesc tuturor celor care ne ajutați să păstrăm Comunitatea prietenoasă și productivă pentru toți membrii.

@flo, după cum a relatat MihaZ, nefiind angajați ai companiei Orange nu avem acces la datele abonatului. Dacă exista o problema comună, ușor de rezolvat, punctual se poate acorda asistență de membrii comunității care au mai întâmpinat acest gen de probleme. Poate ești utilizator și pe Softpedia, și acolo membrii se ajută, în măsura în care pot, în rest ți se recomandă să iei legătură cu suportul Orange, prin canalele oficiale declarate ale operatorului. Părerea mea, că multe probleme și sugestii semnalate aici pe comunitate, vor fi aduse la cunoștința bordului Orange astfel încât o parte din ele se vor implementa și va crește calitatea serviciilor oferite.
Postac, l-aș înlocui cu utilizator al comunității Orange/forum Softpedia și altele.

@FLo_1 Mai exista un topic deschis de un utilizator care semnala ceva probleme cu laptop-ul personal si solcita ajutor pentru ca acesta (laptopul) sa se miste ceva mai rapid. Au venit "expertii" (si aici ma refer la levelul atins de acei membrii) cu sfaturi de genul "vinde-l si cumparat-ti altul"... Absolut corect! Orice alt comentariu este apa de ploaie.

Ok, nu suntem angajati Orange, dar in aceasta comunitate sunt aplaudacii (N.B. - cuvant disponibil in DEX si care se traduce prin persoană care aprobă fără discernământ tot ceea ce vine din partea autorităților) care nu fac altceva decat sa induca o stare iritare printre membrii comunitatii prin modul cum inteleg ei sa-si expuna punctul de vedere.

NU SUNT ADEPTUL PUMNULUI IN GURA SI RESPECT LIBERTATEA DE EXPRIMARE, dar acesti aplaudaci fac de ras enoriasii care stau la rand la pupat mosate mosate. Ceva mai multa decenda din partea voastra nu ar strica, mai ales daca ne raportam la unele probleme reconoscute de companie.

Si eu sunt client Orange de 19 ani, am trecut prin multe alaturi de companie, am fost martorul evolutiei tehologice, sunt multumit de serviciile companiei, dar in momentulin care am o problema cu un produs sau cu un serviciu furnizat de companie, dau cu ei de pamant. Se numeste critica constructiva.

@Razvan: De aceea probabil au disparut secretarele si au aparut "asistent manager"-itele

@FaraUnID: Cata dreptate, cata dreptate, dar cand un adevar atat de simplu iese la suprafata, cand nu mai ai ce sa cosmetizezi intorci spatele si continui. Eu de aceea am renuntat: spunand lucrurilor pe nume se pare ca am deranjat si atunci nu are rost irosit timpul propriu intr-un mediu ostil. Sper sa reusesti sa faci schimbarea dorita sa devina realitate.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
2
1105 / 2000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Comunitatea incearca sa te ajute cat si cum poate....si daca nu reuseste,insista la operator pana rezolvi..Din cate stiu aici nu te cenzureaza nimeni decat daca ai un limbaj indecent / te certi cu ceilalti ...fiecare problema care a aparut si a tinut de sfaturile comunitatii a fost rezolvata...

@romeo: Imi place optimismul mesajului tau. Imi aminteste de primele mele postari. De atunci am obosit, acesta fiind un ultim strigat trist. Desi nu a trecut prea mult timp de când am fost apelat pentru un feedback vocal, în cateva minute, pe drum fiind, nu mi-am amintit toate subiectele discutate pe forum. Ideea, chiar si de final de topic pt mine este: am intrat pe comunitate sperand intr-un ajutor impartasit cu alți clienti orange. Unele probleme nu le poate rezolva comunitatea, chiar cu maxima bunavointa. Aici ar fi trebuit să intervina Orange. Dar cu intarziere pe comunitate. Cu promtitudine doar pe calea serviciului clienti. Motiv pentru care o rezolvare rapida la serv.clienti o voi prefera timpului pierdut cu mult scris inutil in cazul meu, datorat lipsei de rezultate. Asadar sa aveti o viata in culori, portocalie de preferat.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
2
1105 / 2000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Mulțumim încă o dată tuturor pentru feedback şi pentru toate sugestiile. Vă asigur cä vom ține cont de ele și vă vom ține la curent cu dezvoltările pe care le vom face.

Eu cred că Orange a luat act de nemulțumirile exprimate pe aici și, atât cât se poate, le va rezolva într-un timp rezonabil.

In materie de cenzura, cred ca o mare parte din noi am fost cenzurati. Eu inca astep acel moment cand se va deschide o sectiune unde sa nu fiu cenzurat decat atunci daca vocabularul devine obscen. Cred ca si partile sau opiniile neutre sau negative sunt constructive pentru orange. Oricum in momentul de fata Orange este singura companie care are o astfel de comunitate si chiar cred ca atunci cand exista o problema, au fost luate masuri, iar daca a existat o problema reala, aceasta s-a rezolvat.

Chiar și simplul fapt că există această Comunitate este dovada vie că Orange vrea să asculte vocea poporului. Sigur, există probleme de toate felurile, dar cu atenție, răbdare și înțelepciune, se pot aplana.

Eu personal toate problemele pe care le-am avut, s-au rezolvat, chiar mai repede decat am crezut si intr-un fel de multe ori neasteptat de mine! Deci comunitatea are intradevar rolul ei constructiv cu cateva mici inconveniente peste care se poate trece fara probleme si cu o comunicare corecta cred ca totul are o rezolvare!

Dragilor, ca sa ma repet pentru ultima data, acesta fiind singurul topic pe care mai scriu: este o foarte mare diferenta intre "ceea ce crezi" si "ceea ce se intampla de fapt". Am crezut ca apeland la comunitate pe diverse probleme (care de altfel exista la fiecare dintre voi) atat comunitatea cat si ORANGE se va sesiza. Dupa o lunga poveste tardiva acum, comunitatea nu mi-a rezolvat problema (doar depindea de operator, nu de comunitate), iar intr-un tarziu ORANGE a luat notite si mi-a multumit. Pana atunci apeluri pierdute datorita oscilatiei semnalului "excelent" nu am cum sa le recuperez, promisiuni ale operatorului ORANGE de mai bine de un an pentru acoperire mai buna (in locatie cu 4G, dar la 400m de aceasta unde abia daca mai ai un 2G) nu are cum sa le onoreze comunitatea. Restul de povesti si avantaje sunt discutii nesemnificative (cu toate ca unele produc cheltuieli de zeci de euro anual in bugetul personal) si sunt parte ale unei dezbateri, dar cele tehnice... De aceea consider in urma acestei experiente ca sesizarea directa ramane una rapida si necenzurata, cu rezolvare mult mai sigura. Pe cand SPERANTA este o doamna care in multe cazuri se lasa asteptata inutil. Va doresc numai bine.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
2
1105 / 2000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!