Întrebare cu răspuns(uri)

Cand comunitatea Orange nu te ajuta iar operatorul te ignora voi ce ati face?

Se spune ca "te ajuta comunitatea la problemele operatorului". Pe mine m-a dezamagit profund. Este altceva decat speram. Administratorii comunitatii cenzureaza orice spui impotriva operatorului. Am facut prostia sa ma abonez la o multitudine de discutii din comunitate si acum e mai usor sa pun mesajele in SPAM decat sa trec individual pe fiecare discutie in parte, alta modalitate de dezabonare neexistand. Rudimentar, trist si indiferenta maxima. Va doresc o viata linistita.

@FLo_1 Comunitatea in sine este construita pe o platforma destul de rudimentara (Rocketfid se numeste ea) si nu pe o platforma de forum veritabila. Din acest motiv este destul de greoi sa urmaresti (cel putin de pe telefon) topicurile cu foarte multe mesaje datorita acelui scroll infinit pana ajungi la cele mai recente mesaje, iar optiunile de personalizare a profilului si implicit a contului sunt destul de limitate.
Am porpus la un moment dat ca aceasta comunitatea sa fie construita pe o platforma de forum veritabila pentru a putea oferi utilizatorului posibilitatea de a avea un control mai bun asupra contului personal si a continutului urmarit.

Este adevarat faptul ca in comunitate sunt N topicuri repartizate haotic, cu acelasi subiect de discutie doar ca sunt definite altfel. Putina ordine in cadul plafomei nu ar strica.
Am propus ca utilizatorii noi inregistrati sa nu aiba posibilitatea sa deshida topicuri in primele X zile de la inregistrate, Pot participa la discutii, pot raspunde la intrebari dar sa nu poata deschide topicuri noi. In acest fel au posibilitatea sa se familiarizeze cu platforma.

Este adevarat faptul ca unele topicuri au fost deschise doar de amorul artei pentru ca nici macar initiatorul nu sustine (prin discutie) acele topicuri, iar acestea ajung undeva in "suburbiile" platformei.
A se citi propunerea mea anterioara.

Este adevarat faptul ca sunt cativa utilizatori care pe acelasi topic, ofera acelasi raspuns de 7 - 8 - 10 ori, raspuns impachetat usor altfel, doar pentru a-si vedea numele in topuri si pentru creste mai rapid in level.
Aici ar trebui ca administratorii si moderatorii sa-si faca simtita prezenta, iar rapunsurile duplicate si in mod special raspunsurile banale si fara substanta (indiferent cum sunt ele impachetate si puse pe taraba) sa nu fie aprobate.

In materie de date cu caracter personal regulamentul GDPR prevede destul de clar dreptul de nu fi supus unei decizii individuale, drept de opozitie si intervetie asupra datelor cu caracter personal si dreptul de a fi uitat.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (12)

92%

12 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

92% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 1 din 3

La fiecare discuție în parte, ai butonul, urmărește răspunsurile, pe care trebuie să-l debifezi, ori de câte ori postezi un mesaj, ca să nu mai primești ulterior mesaje. Am mai propus, ca să fie debifat inițial și fiecare care dorește, ulterior, să-l bifeze. Poate se va ține cont și de această recomandare, în urma acestui topic.

La ce te referi că nu ai fost ajutat? Poți explica mai în detaliu, ceea ce te nemulțumește, punctual? Mulțumesc frumos.

Nu stiu exact care era continutul acelor mesaje pentru care sustii ca ai fost cenzurat.

Referitor la notificarile primite pe e-mail, te poti dezabona de acele notificari, astfel sa nu mai primesti notificari de la un anumit subiect de discutie sau dezabonare dla notificari in general.

Conform GDPR ai drept de opozitie si intervetie asupra contului tau si exista si varianta inchiderii si stergerii acestuia.

Îmi pare rău pentru dezamăgirea experimentata aici... După cum spuneau și colegii, exista optiunea de a nu mai urmări întrebările. In ceea ce privește răspunsurile cenzurate, probabil administratorii au avut un motiv să le cenzureze. Oricum, cu toate problemele apărute, aceasta comunitate m-a ajutat de 3 ori până acum doar pe mine. Și din ce am numărat, au fost cam peste 100 de persoane nou inregistrate care au postat o întrebare de ajutor și au fost ajutate...

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Exact dragilor, dezabonare TOTALA cautati oriunde si NU VETI GASI. Doar INDIVIDUALA, pe fiecare topic in parte. Se vede ca mi-am cautat-o. Ati rasfoit sa vedeti cate topicuri sunt deschise, chiar si numai pe telefonie mobila? Luati-le la rand! Horror.
Cat priveste subiectele: Operatorul minte, administratorul ma cenzureaza, iar vocabularul nu este nici pe departe deplasat. Dar parerea comunitatii nu m-a ajutat. Ajutorul este in alta parte... din pacate.

@cocolosh: reproducerea integrala ar fi in van. Cauza: s-au sters o data, deci de ce nu ar fi sterse si a doua oara? Apoi, sa faci un colaj pentru a fi sters... nu merita efortul personal, pentru a fi aruncat dintr-un click de admin la Recycle bin. Daca vrei in mod special, da-mi un link unde sa le postez altfel decat aici (unde ar fi sterse) si le poti citi si interpreta.

Din păcate nu există dezabonare totală, platforma este mai rudimentara în funcții, poate în timp se vor mai adăuga butoane noi. Atașează în text ca printscreen, ca să nu mai fie șterse automat de program.

Faci referire la răspunsurile în acest topic https://comunitate.orange.ro/questions/2065956-acoperire-bruiaje

@Razvan: am facut cum ai sugerat. Alte exemple sunt printre raspunsurile la aceste topicuri ramase in eter, fara solutie ci doar cu simpla poveste.

Așa este, momentan nu este disponibilă o opțiune de dezabonare la toate întrebările urmărite. Vom lua în calcul o dezvoltare ulterioară a platformei în acest sens. Vă mulțumim tuturor pentru sugestii.

@Flo_1, nu te supăra, dar pe buna dreptate ai fost cenzurat, pentru că s-ar fi creat un precedent, și toată lumea ar lua-o razna. Aceasta comunitate nu este pentru a-i numi "postaci cu periuțe" pe anumiți membri. Pentru asta, exista numeroase grupuri, in alta parte. Dacă crezi că este o inadvertența între ce credem noi și ce spui tu, atunci există o problemă, și tind sa cred că nu din partea noastra. Și eu am fost moderat, și am acceptat asta.

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

@FLo_1 Comunitatea in sine este construita pe o platforma destul de rudimentara (Rocketfid se numeste ea) si nu pe o platforma de forum veritabila. Din acest motiv este destul de greoi sa urmaresti (cel putin de pe telefon) topicurile cu foarte multe mesaje datorita acelui scroll infinit pana ajungi la cele mai recente mesaje, iar optiunile de personalizare a profilului si implicit a contului sunt destul de limitate.
Am porpus la un moment dat ca aceasta comunitatea sa fie construita pe o platforma de forum veritabila pentru a putea oferi utilizatorului posibilitatea de a avea un control mai bun asupra contului personal si a continutului urmarit.

Este adevarat faptul ca in comunitate sunt N topicuri repartizate haotic, cu acelasi subiect de discutie doar ca sunt definite altfel. Putina ordine in cadul plafomei nu ar strica.
Am propus ca utilizatorii noi inregistrati sa nu aiba posibilitatea sa deshida topicuri in primele X zile de la inregistrate, Pot participa la discutii, pot raspunde la intrebari dar sa nu poata deschide topicuri noi. In acest fel au posibilitatea sa se familiarizeze cu platforma.

Este adevarat faptul ca unele topicuri au fost deschise doar de amorul artei pentru ca nici macar initiatorul nu sustine (prin discutie) acele topicuri, iar acestea ajung undeva in "suburbiile" platformei.
A se citi propunerea mea anterioara.

Este adevarat faptul ca sunt cativa utilizatori care pe acelasi topic, ofera acelasi raspuns de 7 - 8 - 10 ori, raspuns impachetat usor altfel, doar pentru a-si vedea numele in topuri si pentru creste mai rapid in level.
Aici ar trebui ca administratorii si moderatorii sa-si faca simtita prezenta, iar rapunsurile duplicate si in mod special raspunsurile banale si fara substanta (indiferent cum sunt ele impachetate si puse pe taraba) sa nu fie aprobate.

In materie de date cu caracter personal regulamentul GDPR prevede destul de clar dreptul de nu fi supus unei decizii individuale, drept de opozitie si intervetie asupra datelor cu caracter personal si dreptul de a fi uitat.

Nu e cazul de folosit cuvântul "postac", chiar e foarte urât cuvântul. Cred că, printr-un limbaj adecvat, se poate argumenta concret și la obiect ceea ce vrei să transmiți către ceilalți useri.

@teacher_ : Numeste tu altfel pe acei care dupa fiecare parere a unui utilizator posteaza un mesaj IRELEVANT de 4-5 cuvinte de text fara continut, lipsit de legatura cu topicul, desi astfel de mesaje era specificat ca nu vor aparea (adica vor fi blocate). Daca din astfel de mesaje consta ajutorul si parerea comunitatii in peste 50% din postari, atunci intradevar locul meu nu este aici, asa cum spuneai.
Insa un "BREXIT" rapid se va putea mai usor obtine dupa ultimul raspuns primit pe fiecare topic in parte. Doar acest topic va mai fi urmarit o perioada.

@Flo_1 n-o lua personal. Nu ai fost singurul cenzurat. Si mie mi s-a intamplat de cateva ori, pe moment am fost nervoasa, dar dupa ce am gandit la rece, uneori le-am dat dreptate. Cu usurinta de la cuvinte aparent nesemnificative pot izbucni conflicte intre membri si-si pot arunca cuvinte urate. Ei incearca sa impiedice sa se ajunga la acest rezultat si de la primele semne de "nervozitate in limbaj" prefera sa le elimine.

@Razvan: Ne departam de topic, dar gasesti in dictionarul roman un cuvant care sa defineasca utilizatorul care exprima o parere pe o platforma online? Eu nu stiu alt termen.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!