Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Transfer de bani nerealizat către Orange Money

Am încărcat un cont OM din Internet Banking de la BT și nu s-a realizat transferul, dar banii sunt luați din cont.... Ce cauze ar putea fi?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Buna seara... Probabil transferul nu s-a realizat datorita faptului că toate operațiile între bănci care sunt efectuate după ora 15 prin Internet Banking sau Mobile Banking de la Banca Transilvania, sunt operate abia a doua zi, după ora 10. Astea sunt condițiile băncii, la servicii interbancare.... Mâine dimineața ar fi bine să verificați din nou, și dacă tot persista, să luați legătura cu banca emitentă. Știu că între conturile aceleiași persoane, sau între alte conturi tot din BT se fac instant.
Sa ne anunțați și pe noi eventual..!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (3)

Da (1)

25%

1 membri au votat cu DA

3 membri au votat cu NU

25% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 2 din 2

Valabil pentru toata lumea - Daca vreti sa alimentati un cont Orange Money utilizand un card bancar (indiferent de banca emitenta), NU efectuati transfer bancar din aplicatia bancii X catre Orange Money, deorece exista o oarecare intarziere in procesarea transferului.

Utilizati aplicatia Orange Money sau formularul online https://www.orange.ro/money/trimite-bani-online/ si alimentati contul utilizand una din aceste metode. In acest fel tranzacita este vazuta ca o plata online, este procesata direct de Romcard si banii intra instant in cont, chiar daca in aplicatie o sa apara "tranzatie in curs de procesare".

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!