Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Transfer de bani nerealizat către Orange Money

Am încărcat un cont OM din Internet Banking de la BT și nu s-a realizat transferul, dar banii sunt luați din cont.... Ce cauze ar putea fi?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Buna seara... Probabil transferul nu s-a realizat datorita faptului că toate operațiile între bănci care sunt efectuate după ora 15 prin Internet Banking sau Mobile Banking de la Banca Transilvania, sunt operate abia a doua zi, după ora 10. Astea sunt condițiile băncii, la servicii interbancare.... Mâine dimineața ar fi bine să verificați din nou, și dacă tot persista, să luați legătura cu banca emitentă. Știu că între conturile aceleiași persoane, sau între alte conturi tot din BT se fac instant.
Sa ne anunțați și pe noi eventual..!

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (1)

50%

1 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

50% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Eu folosesc Internet Banking și fac des tranzacții. Intr-adevăr, transferurile către un alt cont BT se procesează imediat, dar la cele către alte conturi, dacă s-a încheiat programul din ziua respectiva, se validează a doua zi, dar banii se retrag din cont.

Laura.cio
Laura.cio

Laura.cio

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Laura.cio

@O.Mary:
Nu era mai simplu să alimentezi contul OM cu un card bancar ? Se alimenta instant, pe când prin transfer bancar, durează mai mult și este posibil să se ia și comision ...
Succes !

Sa știi că nici eu nu merg cu cardul după mine peste tot... Am mobile Banking, fac plati prin nfc, și nu am stres că îmi pierd bunurile.

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

@teacher, și fratimio este adeptul plăților prin telefon cu nfc, numai ca și-a uitat telefonul în vestiar la o piscina in Germania și a rămas fără mobil si acces la cont, prefer să plătesc doar cu cardul momentan, e mult mai sigur.

@Razvan, la BT este ora 15.00 ca ora de referință. Era ora 17, doar că anul trecut au schimbat, acum am văzut. https://www.bancatransilvania.ro/pentru-tine/bt24-internet-banking-persoane-fizice/orar-procesare-tranzatii-bt24/

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Sunt sigur că banii vor intra in contul Orange Money mâine dimineață.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Și eu prefer mobile banking în multe situații. De obicei transferurile apar a doua zi.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Astăzi după ora 10:00 cu siguranță vei avea banii în cont. Cum au spus și colegii de aici din comunitate, validarea se face a 2-a zi pt transferuri interbancare, după ora 15:00 în ziua anterioara. Și din ce am observat eu în ziua următoare, ora 10:00 este de referință (transferuri dinspre Brd, Unicredit, Reiffeissen).
Pe viitor, dacă vrei bani rapid în cont alimentarea din card direct e soluția.

@O. Mary, ai verificat contul? S-a realizat transferul?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

probabil ca dureaza ceva mai mult transferul intre banci.

Alex86
Alex86

Alex86

User level
Nivel
1
308 / 750
puncte
Custom field 2
Alex86

In weekend nu se fac transferuri. Luni vor intra banii in cont.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Valabil pentru toata lumea - Daca vreti sa alimentati un cont Orange Money utilizand un card bancar (indiferent de banca emitenta), NU efectuati transfer bancar din aplicatia bancii X catre Orange Money, deorece exista o oarecare intarziere in procesarea transferului.

Utilizati aplicatia Orange Money sau formularul online https://www.orange.ro/money/trimite-bani-online/ si alimentati contul utilizand una din aceste metode. In acest fel tranzacita este vazuta ca o plata online, este procesata direct de Romcard si banii intra instant in cont, chiar daca in aplicatie o sa apara "tranzatie in curs de procesare".

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!