Această întrebare nu a fost actualizată în ultimele 24 de luni, de aceea conținutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.

Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Defectiune tehnica la reincarcare in My Orange?

Buna ziua,incerc sa intru in aplicatia My Orange sa-mi incarc telefonul,apare o reclama la Netflix apoi se inchide aplicatia.Este o defectiune tehnica?A mai patit cineva aceasta chestie?(Mentionez ca am incercat de cateva ori,am inchis telefonul si l-am deschis,am sters aplicatia si am descarcat-o din nou dar la fel face).Va multumesc!

Răspunsuri

Pagina 2 din 3

Romeo, ai reușit sa accesezi aplicația și sa faci ceea ce ți-ai propus? Încearcă o reinstalare a aplicației. La ceilalți nu s-a întâmplat, ci doar la tine?

Laura,am incercat,mersi pt sfat...am incercat mai multe variante..singura ramasa e sa ma duc sa cumpar cartela si sa reincarc...fiind la munca si departe de orice magazin nu am reusit

Romeo, îmi pare rău! Pe moment se va rezolva problema cu reîncărcarea, dar pe viitor vei vrea sa faci din nou acest lucru pentru ca e mult mai eficient pentru tine. Trebuie sa se rezolve cumva. Sa așteptăm raspunsul Danielei. Chiar sunt curioasa.

Observ ca ti se blocheaza in pasul de plata, m-am gandit ca poate ai atins numarul maxim de tranzactii cu cardul online. Ai incercat sa dai clear la cache din browser?

Nu Rafa,doar o singura tranzactie am facut,nu stiu sa fac ceea ce ai spus...dar o sa merg sa-mi cumpar cartela de reincarcare si sa-mi incarc pt ca dupa atatea incercari am ajuns la capatul rabdarii...My Orange pur si simplu nu functioneaza si nu stiu dc :( Multumesc tuturor pt sfaturi!

Pe același pc, ai încercat sa te loghezi cu alt cont, ca să elimini o problemă, în sensul sa nu fie doar pe contul tău eroare. Ai putea sa scrii către Orange Helper de pe Softpedia, să facă câteva verificări punctuale.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!