Întrebare cu răspuns(uri)

Defectiune tehnica in My Orange?

Buna ziua,incerc sa intru in aplicatia My Orange sa-mi incarc telefonul,apare o reclama la Netflix apoi se inchide aplicatia.Este o defectiune tehnica?A mai patit cineva aceasta chestie?(Mentionez ca am incercat de cateva ori,am inchis telefonul si l-am deschis,am sters aplicatia si am descarcat-o din nou dar la fel face).Va multumesc!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Am avut un incident scurt de cateva minute in care nu a funcționat. Acum ar trebui sa fie OK.
@Romeo, poți, te rog, să mai încerci o dată și să ne confirmi dacă merge?
Mulțumim!

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
3
4254 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut @Romeo,

Ce telefon folosesti? Ce browser folosesti si ce sistem de operare pe PC?
Ai incercat sa intri din browser de pe telefon?

Si la mine merge sa intru in aplicatie. Se pare ca doar la tine se blocheaza ceea ce ma duce cu gandul ca este posibil sa fie o problema din telefon. Eventual sa ii dai un restart telefonului si apoi sa incerci din nou sa deschizi aplicatia.

Am incercat si eu sa platesc factura la mobil din contul My Orange (de pe PC) saptamana trecuta si s-a blocat in momentul cand trebuia sa vina confirmarea platii. Am incercat de doua ori si nu am reusit. In final am abandonat.

@Romeo, cum încerci să faci reîncărcarea? Cu cod, plată cu cardul, plată pe factură ...?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
3
4254 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

plata cu card pe care am inca bani suficienti pt. a reincarca...toata ziua am incercat pe pc-uri diferite, pe tel...de la card nu e ca am facut plata cu el

Romeo, ai reușit sa accesezi aplicația și sa faci ceea ce ți-ai propus? Încearcă o reinstalare a aplicației. La ceilalți nu s-a întâmplat, ci doar la tine?

Laura,am incercat,mersi pt sfat...am incercat mai multe variante..singura ramasa e sa ma duc sa cumpar cartela si sa reincarc...fiind la munca si departe de orice magazin nu am reusit

Romeo, îmi pare rău! Pe moment se va rezolva problema cu reîncărcarea, dar pe viitor vei vrea sa faci din nou acest lucru pentru ca e mult mai eficient pentru tine. Trebuie sa se rezolve cumva. Sa așteptăm raspunsul Danielei. Chiar sunt curioasa.

Observ ca ti se blocheaza in pasul de plata, m-am gandit ca poate ai atins numarul maxim de tranzactii cu cardul online. Ai incercat sa dai clear la cache din browser?

Nu Rafa,doar o singura tranzactie am facut,nu stiu sa fac ceea ce ai spus...dar o sa merg sa-mi cumpar cartela de reincarcare si sa-mi incarc pt ca dupa atatea incercari am ajuns la capatul rabdarii...My Orange pur si simplu nu functioneaza si nu stiu dc :( Multumesc tuturor pt sfaturi!

Pe același pc, ai încercat sa te loghezi cu alt cont, ca să elimini o problemă, în sensul sa nu fie doar pe contul tău eroare. Ai putea sa scrii către Orange Helper de pe Softpedia, să facă câteva verificări punctuale.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!