Întrebare fară răspuns

Livrare produs comandat on-line

Un produs comandat on-line poate fi livrat și în Orange shop sau doar la domiciliu?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Poate fi rezervat în magazinul off-line sau livrat acasă. E de preferat să fie livrat acasă, ca să beneficiezi de 14 zile de retur, în caz de probleme.
Oarecum subiectul a mai fost discutat la aceasta adresă
https://comunitate.orange.ro/questions/2058176-plati-rate-shop-comandat-produsul-magazinul-orange

@Razvan, acela era un topic despre modalitatea de plata la un anumit tip de comanda, nu despre livrarea unui produs.
@horescu, poți să comanzi un produs atât la domiciliu, cu livrare prin curier, cât și prin ridicare in cel mai apropiat Orange shop. Ambele variante sunt viabile, doar că în cazul produselor comandate din magazinul online, ai mai mare termen de posibilitate de retur (14 zile, după cum a menționat și @Razvan) față de cele comandate cu ridicare din Orange shop, in care ai doar 24 de ore. Un avantaj al comandării in Orange Shop, îl constituie posibilitatea de a plati in rate, la băncile partenere.

Fără probleme poate fi comandat oriunde. Doar să specifici că dorești cu livrarea în Shop sau la domiciliu. Ideea este că produsele mai ieftine se livrează contracost. Știu că cele cu valoare mai mică de 50 de euro (parcă așa era). Succes!

Pot fi livrate in ambele modalitati, ramane la alegerea clientului ce va selecta. Daca tu consideri ca nu te vei potrivi ca orar cu cel al curierului, e de preferat alegerea livrarii lui in Orange Shop.

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

Nu toate produsele pot fi livrate și la domiciliu. Pentru unele trebuie mers neapărat în OrangeShop. Din fericire insa marea majoritate pot fi totuși livrate la domiciliu. De alt fel la comanda online într-o fereastră se specifică când ajunge produsul la domiciliu și costul transportului acestuia.

Eu am comandat o tableta pentru fiul meu cu ridicare din shop. Mi s-a parut mai bine pentru ca am prieteni care au primit telefoane prin curier acasa cu ecran spart si nu au optat pentru deschidere colet. Asa in shop ai posibilitatea sa inspectezi si sa pornesti produsul.

Poate fi livrat în ambele variante. Depinde cum preferi și cum ai posibilitatea sa preiei produsul. E de preferat în magazin pentru ca acolo poți verifica produsul și ai și siguranța ca este transportat în regula.

Din experiența proprie a fost mai bine în Orange Shop pentru telefonul nou având nevoie de alta dimensiune de sim. Dacă alegeam curier mai făceam un drum la operator și, în plus, ai siguranta produsului, îl vezi, testezi, etc

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!