Întrebare cu răspuns(uri)

Tutoriale in domeniul tehnologiei

S-a discutat aici, in comunitate, despre Orange Expert și tutorialele care se regăsesc pe pagina Orange. Mie îmi sunt de mare folos atunci când achiziționez un produs sau un serviciu. As vrea sa știu dacă sunt printre noi persoane care sa fi făcut tutoriale in domeniul tehnologiei și despre ce a fost vorba. Menționez ca eu nu am făcut vreunul, doar am urmărit.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Am detinut, impreuna cu un amic, un blog in care postam, printre altele, articole referitoare la diversele achizitii personale din domeniul electo - it&c precum si experientele noastre in utilizarea acestora.

Spre exemplu daca unul din noi achizitiona un TV nou, realizam un articol insotit de fotografii despre acel produs. De unde a fost achizitionat, pretul, caracteristici, montaj instalare, caracteristici tehnice, calitatea imaginii, sunet, telecomanda, navigarea in menu, puncte forte, puncte slabe, recomandari, etc.

Tutorialele sunt bune atat timp cat sunt cu subiect si predicat, sunt realizate de persoane independente si nu se transforma in advertoriale, adica atat timp cat persoana care le realizeaza nu primeste niste bani pe sub masa pentru a pupa in 3 litere produsul X sau Y. Asa cum face Buhnici, spre exemplu. Personal nu pot sa iau de bun tot ceea ce ne spune Buhnici in tutorialele sale referitoare la produsuel X sau Y.

Am spus ca am detinut, pentru ca in momentul de fata timpul nu ne mai permite sa ne ocupam de portalul respectiv.

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

@Laura.cio, bun topic.
Da, am făcut un tutorial împreună cu un prieten despre resetarea unui Nokia Lumia, și revenirea la setările din fabrică atunci când uiți pin-ul telefonului, pentru că nu am găsit nicăieri, și am luat din cartea tehnica instrucțiunile... Și eu urmăresc tutoriale, atunci când nu mă descurc, consider că sunt foarte utile. Mai ales când nu vrei sa îți strici telefonul :)

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Urmăresc frecvent tutoriale în special despre smartphone-uri și gadget-uri, mi se par foarte utile atunci când îți dorești un produs.
Foarte utile sunt și tutorialele sau review-urile pentru TV.
Și nu, nu am făcut până acum vreun tutorial. :)

Salut,
Tutorialele sunt bune, dar depinde de la caz la caz. De cele mai multe ori, acele "how to" oferă unele informații, dar doar o singură versiune. Ideal este urmărirea mai multor puncte de vedere, până să ajungem la versiunea noastră.
De obicei, când vine vorba de achiziția unui produs, pe lângă tutoriale, doresc și contactul fizic cu acel produs. Marketing-ul este foarte bine dezvoltat, iar un tutorial este, de cele mai multe ori, o prezentare de produse.
Succes !
P.S: nu am făcut un tutorial video.

Nu am realizat tutoriale video, însă când mi s-a cerut ajutorul în mod expres, am ajutat cu pași din aproape în aproape (text) pe cel care m-a solicitat.

Nu am realizat tutoriale însă m-au ajutat de multe ori și mulțumesc celor care au făcut tutoriale ptr a ajuta pe cei care nu se descurca în rezolvarea anumitor probleme ori atunci când nu ești decis ce sa cumperi aceste tutoriale sunt perfecte și vin în ajutor sa poți lua o decizie corecta

Nu am realizat tutoriale, fiindca nu am cunostinte suficiente in domeniul tehnologiei. In schimb urmaresc uneori tutoriale la noile gadgeturi.

În 15 ani am făcut vreo câteva tutoriale,numai țin minte câte...6-700 cred. Cele mai multe pe xda-developers,mobilewave și Softpedia.In general despre telefoane,Root,modding PC și Linux

Ai dreptate, exista acest risc sa găsești tutoriale făcute ptr a lauda un produs pe bani și sa nu fie obiectiv. De aceea eu urmăresc mai multe surse și fac o statistica proprie ptr a lua o decizie bună. Păcat ca nu va mai permiteți susținerea blogului.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!