Întrebare fară răspuns

Ați participat la sondaje de opinie în urma interacțiunii cu magazinele Orange?

Ieri am fost și am încheiat un contract în Orange Shop. Astăzi am fost întrebat, printr-un SMS, daca sunt de acord sa particip la un sondaj. Am participat la acel sondaj, raspunzand întrebărilor respective. Întrebările mele sunt: Voi participați la astfel de sondaje? Credeți că sunt relevante pentru viitoarele interacțiuni cu Orange? Atașez și SS.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut teacher_

Am participat, iar din punctul meu de vedere atata timp cat suntem intrebati probabil ca sunt si relevante.
Eu am fost nemultumit in urma vizitei si am fost contactat pentru da mai multe detalii.
Incurajez sa fiti cat mai sinceri in aceste sondaje.

Da, de foarte multe ori. Am participat la astfel de sondaje, după interacțiunea cu magazinele fizice, online și chiar după unele convorbiri avute cu reprezentanți ai Serviciului clienți. Mi se par în regulă, pentru că prin intermediul lor poți să-ți exprimi gradul de satisfacție sau insatisfacție cu privire la problemele pe care le ai de rezolvat. Mi-aduc aminte că acum vreo câțiva ani nu eram deloc mulțumit de oferta pe care o primeam de la Retenție pentru un abonament de internet mobil. Atunci mi-a apărut un chestionar din acesta, l-am completat exprimându-mi nemulțumirea și a doua zi m-a sunat o persoană de la Orange care mi-a dat ce încercam să obțin de la Ofertări cam de o lună.

Dupa fiecare interactiune cu Orange, fie online, fie la telefon sau in magazinele Orange, am primit sms pentru a participa la un sondaj de opinie. Am participat de fiecare data, si am raspuns corect, cum am simtit interactiunea.

Am completat un astfel de chestionar după un apel la 300, la câteva zile distanță m-a sunat un reprezentant Orange și mi-a comunicat, ca dacă nu îmi convine ceva la Orange să reziliez contractul.

Si eu primesc, de obicei, notificari in urma unor interactiuni, dar, nu particip mereu.. Nu am mereu timp si, daca n-a fost nici ceva foarte urat, nici ceva foarte excelent, adica n-au fost extreme, atunci imi vad de alte treburi..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Pe mine mă sună și de la Orange, și de la auto, servici, prezentare produse .. Tot timpul îmi aloc timpul necesar ca să răspund, deoarece aceste sondaje, sper, vor îmbunătăți serviciile ulterioare.
Dacă vrei să se modifice "ceva", trebuie să spui/ ceri ..

Chiar azi am completat un sondaj, in urma interactiunii avute cu un consultant Orange. Am fost sunata ieri in legatura cu Orange Money pentru a-mi fi oferite mai multe detalii despre acest serviciu la care ma abonasem vineri dupa-amiaza. Sincer am ramas surprinsa ca din proprie initiativa m-au sunat pentru a-mi oferi informatii in plus si a ma intreba daca am neclaritati in ceea ce priveste Orange Money.
Si feedback-ul meu a fost unul pe masura, avand in vedere amabilitatea operatorului Orange.
Probabil ca in functie de calificativul primit operatorilor sa li se ofere anumite beneficii, sau sa fie o metoda de triere a lor.

Eu am acceptat întotdeauna sa fiu contactata pentru a raspunde unor sondaje de opinie la Orange și chiar am participat la câteva. Mi se par relevante pentru ca feedback-ul dat de noi ajuta la calitatea și îmbunătățirea serviciului.

Vă mulțumim tuturor celor care completați aceste sondaje și vă încurajăm pe toți să ne dați feedback, indiferent că este vorba despre interacțiuni avute la Serviciul Clienti sau în Shop. În felul acesta ne ajutați să ne dăm seama o dată în plus ce să continuăm să facem bine și ce avem de îmbunătățit.

Nu merg des in magazin dar am completat astfel de sondaje pt ca ele ajuta la imbunatatirea calitatii serviciilor.Deci fiti sinceri si scrieti exact toate detaliile bune/rele.

Am raspuns de fiecare data pozitiv cererilor de a oferi un feedback dupa ce am beneficiat de un serviciu oferit de orange. De ce? Stiu cu siguranta, ca orange este una dintre companiile care chiar analizeaza feedback-urile primite, si in functie de problemele identificate, procentual vorbind, vor lua si masuri. Le consider foarte utile, deoarece sunt un instrument de masurare a eficientei fiecarei companii.

Da, am raspuns dar mi se par irelevante. Nu stiu cat de corecte sunt raspunsurile la toti. Eu unul mi-am rezolvat orice problema cand am sunat. Nu tot timpul chiar din prima dar in general sunt multumit ca au oferte bune

Da, de câte ori am ocazia.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
261 / 750
puncte
Custom field 2

Da, am completat sondaje și mi se pare o metodă bună pentru Orange să primească feedback din partea clienților.
Până la urmă, clientul este cel mai important și mă bucur că Orange ține cont, cred, de ceea ce spun clienții.
Și da, voi participa la aceste sondaje de fiecare dată când am ocazia.

Particip permanent. Interacționez des cu Orange,fie online fie în magazine și de fiecare data completez aceste sondaje. Poate că și părerea mea contează.

@Vio73, te rugăm să fii ceva mai specific. Tu ce întrebări ai pune sau la ce întrebări ai vrea să răspunzi astfel încât să ne dăm seama dacă "problemele anterioare" s-au rezolvat/ remediat sau nu? Mulțumim!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!