Întrebare cu răspuns(uri)

Promoții pentru clienții Orange Money

In afara de promotia cu inapoierea a 10% din plata facturilor cand se indeplineau anumite conditii, mai beneficiaza clientii Orange Money si de alte facilitati?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Lista de oferte promoționale pentru clienții Orange Money:

 

- Până la 100 lei înapoi în cont garantat și 10 premii x 1000 € (Perioada ofertei: 12 Decembrie 2019 - 12 martie 2020)

- 10% înapoi în cont la plata facturilor Orange și reîncărcările PrePay (Perioada ofertei:5 martie 2019 - 30 iunie 2020)

- Reduceri la abonamentele Worldclass (Perioada ofertei: 7 Noiembrie - 31 decembrie 2019)

- 100€ reducere pentru iPhone cu abonament nou/prelungire 24 luni (Perioada ofertei: 27 iunie – 30 septembrie 2019)

- 2 excursii la Paris și câte 1.000€ bani pentru cumpărături (Perioada ofertei: 26 iunie – 31 august 2019)

- 20€ reducere pentru orice Apple Watch (Perioada ofertei: 27 iunie – 30 septembrie 2019)

- 20% reducere pentru smartwatch NFC Fitbit/Garmin (Perioada ofertei: 5 martie - 30 septembrie 2019)

- 4 GB net bonus (Perioada ofertei: 5 martie - 31 decembrie 2019)

- Catalog oferte VISA Premium (Perioada ofertei: 5 martie 2019 - 31 decembrie 2019)

- 35% reducere One Day Check up Regina Maria (Perioada ofertei: 5 martie - 31 Decembrie 2019)

- 20% reducere abonamente individuale de sănătate Regina Maria (Perioada ofertei: 5 martie - 31 Decembrie 2019)

- 10% reducere pentru cazare la Ana Hotels (Perioada ofertei: 5 martie - 31 Decembrie 2019)

- 10% reducere pentru cazare la Hotelul Crowne Plaza (Perioada ofertei: 5 martie - 31 Decembrie 2019)

- 50 lei reducere la cumpărături de minimum 350 lei în magazinele Intersport (Perioada ofertei: 15 octombrie - 30 octombrie 2019)

- Reducere de până la 12% pentru călătorii cu Qatar Airways (Perioada de valabilitate: 25 noiembrie 2019 - 31 martie 2020)

 

Pentru verificarea promoțiilor active aici: https://www.orange.ro/money/oferte/

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (2)

Da (11)

85%

11 membri au votat cu DA

2 membri au votat cu NU

85% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

@Eugen, ca să înțelegem mai bine nemulțumirea ta, ne spui, te rog, cum procedezi la depunerea banilor? Orange Money nu are comisioane la depunere. Singurul tip de comision este la retragerea de cash din magazine. Mulțumim!

@Orange Am încercat să-mi deschid un cont Orange Money direct din aplicația de android.

1. Sistemul a recunoscut numărul de telefon și a identificat în baza de date adresa de e-mail asociata contului de Abonat.

2. Aplicația a solicitat o fotografie în clar după CI. Scanez CI, poza iese foarte clar și primesc mesajul "Ne pare rău, a intervenit o eroare. Serviciul momentan indisponibil, te rugam sa incerci mai târziu".

3. Ceva mai târziu și după N mesaje de eroare în aplicație apare a pagina unde primesc un mesaj conform căruia sunt invitat direct în magazin cu numărul de telefon și CI.

Cum rămâne cu fraza "Dacă ești Abonat deschizi cont direct din aplicație în 3 pași simpli și în doar 10 minute?

Nu aveți nevoie de banii mei? Nu de alta dar George nu are nimic de protestat!!!

@FaraUnID, îmi pare rău pentru situația întâmpinată. Mulțumim mult pentru feedback. Transmitem imediat mai departe colegilor de la Orange Money.

M-a tentat și pe mine sa fac un card la Orange Money, dar comisionul de 1% la plată în alte valute, m-a descurajat. As fi vrut să-l iau ca o alternativă la Revolut, dar pana la urmă am zis să mai amân un pic decizia finală.

Eu am rezistat cateva luni, dar intr-un final am cedat tentatiei. Nu strica inca un card in plus, mai ales daca ofera si beneficii.

Vio, nu ar trebui sa fii sceptic. Nu te costa nimic, în plus ai la îndemână plata in magazin cu telefonul tau care este o chestie chiar comoda. Stiu că ai multe abonamente Orange și plata lor prin Orange Money ți-ar aduce 10% înapoi (nu mai mult de 40 de lei)

@Orange În urma feed-back-ul meu am fost sunat de un consultant care m-a întrebat ce anume s-a întâmplat.

Dupa ce m-a ascultat s-a oferit sa șteargă din sistem aplicația mea și m-a îndrumat sa refac solicitarea direct din aplicație asigurându-ma temeinic de faptul ca de data asta "cu siguranță va merge"!

OK, ma apuc sa refac cererea și... fix aceleași probleme: Erori peste erori, serviciu indisponibil, te așteptăm în magazin cu numărul Orange și actul de identitate.

Cam aici s-a încheiat experienta mea cu Orange Money. Din punctul meu de vedere o aplicație de banking care vine la pachet cu asemenea erori nu prezintă încredere și nu merita sa-mi gestioneze banii.

@FaraUnId într-adevăr și eu am avut probleme la instalarea aplicației acum mult timp in urmă însă am sunat la serviciul OrangeMoney și am fost ajutat. Vreau sa spun că pe tot parcursul instalării și activării serviciului am fost în strânsă legătură cu unul din consultanți care m-am ghidat. Este adevărat nu se instalează chiar în 10 minute,adică da,se instalează în 10 minute însă activarea durează mai mult. Eu cred ca daca ai fi avut minimă răbdare astăzi ai fi fost client Orange Money. Poate data viitoare ai mai multă înțelegere. Rulez prin Orange Money vreo 10.000 lunar și țin permanent in cont mai mult de 20.000 de lei. E un serviciu in care am totală încredere. Plățile mi se fac direct in contul Orange Money iar la randul meu fac plati prin aplicație și n-am întâmpinat niciodată,dar niciodată vreo problema in afara faptului că am uitat odată codul PIN al aplicației (nu al cardului). Nici nu știam că bătusem cod PIN fiindcă foloseam doar amprenta. Se pare însă că periodic Orange Money,pentru securitatea contului,solicita codul PIN. Așa că am sunat la 300, și într-un minut,după verificarea identității și a contului mi s-a resetat codul PIN. Am divagat puțin,însă ți-am zis toate acestea poate totuși iei in considerare pe viitor și alternativa Orange Money. Toate cele bune.

Eu mi-am instalat și activat tot când eram în Shop.... Nu am avut nici o problema, Ba chiar mi-am văzut și IBAN-ul la 10 minute după, și cardul și tot, chiar daca nu le aveam fizic in mâna...

@Ascary Nu interesează pe nimeni ce faci tu banii tai sau ce rulaj ai tu. Nu despre asta este acest topic.

Pentru mine Orange Money și-a dat examenul maturității. În momentul în care promiți ca abonații pot deschide cont în 3 pași și-mi și maxim 10 minute, iar în schimb oferi tot felul de erori dublate de serviciu indisponibil + invitație în magazin pe mine m-ai pierdut.

Timpul meu costa bani, eu nu stau sa ma joc pe laptop și nica să-l pierd prin Shopuri stand la rand cu bonul de ordine în mana!

@FaraUnId inițiatorul întrebării se referea la "promoții Orange Money" așa că cel care a trollat ești tu ducând discuția in alta parte și încercând să discreditezi serviciul Orange Money. Poate incercarea ta prinde la cei care sunt mai sceptici și nu folosesc (încă) acest serviciu,însă noi,utilizatorii Orange Money știm că este un serviciu absolut sigur și comod. Eu doar am incercat să îți dau exemplul meu,însă ești refractar și până la urmă tu decizi la care banca vrei sa plătești comisioanele de administrare. Toate cele bune.

teacher_ & Miha Z,mă bucur că nu ați întâmpinat probleme. Nu știu dacă ați fost norocoși însă chiar așa funcționează sistemul. Felicitări pentru că folosiți serviciul Orange Money :)

Eu sunt conștient că sunt și bug-uri.... Ține de alți factori mai tehnici. Asta nu înseamnă că sistemul in general nu are probleme. Mă rog, intr-adevar, aceasta discuție a depășit unele limite. @FaraUnId, îmi pare sincer rău că nu ai putut să îți instalezi Orange Money. Eu sper totuși să revii la sentimente mai bune.

@Ascary Singurul motiv pentru care am ales sa postez aici, a fost acela ca nu țineam neparat sa deschid un topic nou doar de amorul artei si să-mi vad numele în top.

Să-ți spun eu cu subiect și predicat de ce nu cred eu în succesul Orange Money.

Desi pentru alte servicii oferite de companie (ex Love) consumatorul este asaltat cu tot felul de reclame si informații prin toate mijloacele de comunicare, pentru Orange Money - serviciu lansat de ceva timp - nu prea exista vreo strategie de comunicare.

Prin comparație urmărește strategia de marketing pentru produsele concurente ING, BT, BCR.

Pentru mine Orange lasă senzația ca nu prea este incantat și nu prea are incredere în Orange Money, altfel nu-mi pot explica lipsa de promovare a serviciului. Ori dacă tu, în calitate de proprietar al serviciului nu investești în comunicare, nu știu cata credibilitate poți oferi unui potențial client.

Se tot bate moneda pa faptul ca Orange Money ofera: card Visa, comision 0 la ATM, comision de administrare 0 (dacă ești membru fondator), aplicatie de smartphone dedicata, plati contactless si NFC. Ce draguuutz, dar am deja asa ceva la serviciile financiare pe care le folosesc și asta fără sa fiu membru fondator!

Nu țineam morțiș sa am un card bancar pe care scrie Orange și Membru fondator. Ideea a fost sa am un cont + card exclusiv pentru plățile la diverse servicii web pe care le dețin și pe care le utilizez.

Comparativ ING oferă plata cu telefon de cca 2 ani, iar, mai nou aceleași facilități sunt și la BT precum și la George-ul celor de la BCR.

Orange Money bate moneda pe faptul ca te scapă de grija portofelului. Nu știu cum ești tu, dar eu nu ies din casa fără portofel. Nu de alta dar am actele în el. Mai degrabă uit cheile sau telefonul decât portafelul.

Prin urmare Orange Money nu a venit cu nimic inovativ sa cu ceva în plus fata de concurenta. Cum altfel ma convingi sa devin client? Cu 4GB de internet, cu 20% reducere la smartwatch sau cu ce, reducere la servicii medicale Regina Maria? Ghinion, la mine în județ nu exista spital sa policlinica Regina Maria, prin urmare impact ZERO.

Am menționat faptul ca în urma feedback-ului lăsat aici am fost contactat de un consultant. Frumos, drăguț, elegant, o discuție civilizata. Doar ca asteptarile mele erau altele: as fi preferat sa se ofere el să-mi activeze telefonic contul. Trebuia sa ma întrebe datele de identificare din CI + acordul meu verbal înregistrat și activa el contul în 3 pași simpli și maxim 10 minute.

Consider că Orange Money este destul de promovat. Setările în aplicație ,PIN,amprenta etc trebuie sa le facă utilizatorul,consultantul nu poate interveni în aplicație,el nu vede ce tastează utilizatorul în aplicație.Acolo sunt date strict personale.Daca uiți ceva trebuie sa resetezi,pentru că nimeni nu are acces la datele tale de siguranță. ING,a oferit plata cu telefonul însă eu nu aveam cont la acea banca.Aplicatia Revolut pe care am folosit-o o perioadă nu a oferit plata cu telefonul in Romania,așa că am fost fericit când a apărut Orange care a oferit tot ce nu mi-a oferit la acea vreme Apple Pay,Samsung Pay sau Google Play. Da,îmi este comod Orange Money. Pe bicicleta,sau pe plaja,nu am nici telefon nici portofel ,doar ceasul de la mana,astfel pot oricând să-mi iau o apa sau o cafea. Uzual nu car nimic după mine,în afara de telefon. Am toate actele în telefon. Permisul,asigurarea și talonul le țin în mașină. Îmi place tehnologia și profit cat pot de mult de ea.

Sa inteleg ca, indiferent daca faci sau nu tranzacții, nu plătești niciun fel de comision? Si, exista un termen sau e valabil cat timp ai contul Orange Money?..

@Ascary Inca odata, mai usor cu pupatul.

Eu nu am spus nimic de setari, PIN, amprenta, configurari, etc. mai citeste odata ce am spus eu. Eu nici macar nu am ajuns in faza de setari PIN, amprenta, etc din simplul fapt ca nu am reusit sa-mi deschid cont. Reusesti sa faci diferenta intre tentativa esuata de a deschide un cont nou si ulterior a face setarile de securitate aferente acelui cont?

La mine aplicatia a crapat in faza in care a trebuit sa incarc o poza a actului de identitate. Aici primeam erori de tipul "serviciu momentan indisponibil". Am introdus numarul de telefon, am primit sms de confirmare cu acel cod de validare, in calitate de abonat mi-a gasit adresa de e-mail in baza de date, am confirmat adresa de e-mail, mi-a spus sa incarc o poza cu actul de identitate, am incercat sa fac si asta si aici aplicatia a crapat si in prima faza si a 2-a oara.

Tind sa cred ca problema nu este de la mine.....

Eu mi-am exprimat indignarea asupra faptului ca in calitate de abonat Orange am incercat de 2 ori sa-mi deschid cont Orange Money direct din aplicatia si nu mi-a mers. De fiecare data am primit aceleasi mesaje de eroare pentru ca in final sa fiu invitat intr-un magazin. Nu asa se atrag clienti cu promisiuni pe care nu le poti onora, pentru ca mai apoi sa-i inviti in magazin, mai ales daca ne raportam la un produs care se vrea a fi targetat spre utilizare preponderent in mediul online. Tocmai online-ul lor a dat cu virgula in mod repetat.

Ce incredere sa mai am eu, in acest caz? Eu inteleg faptul ca nu exista produs perfect, dar aici discutam de o aplicatie de banking plina de erori si care vrea sa-mi gestioneze banii si platile oniine.

Iarasi ma repet: Consultantul care m-a sunat a vazut in sistem cererea mea prin am solicitat cont Orange Money, doar ca el a preferat sa o anuleze si m-a indrumat sa incerc din noi pentru ca de data asta "cu siguranta va merge"... A mers fix cum a mers si prima data.

Eu ma asteptam sa activeze el manual acea cerere pentru ca avea toate datele de identificare ale mele. Avea nevoie ca eu sa-i confirm datele + acorul meu verbal, pentru sunt deja client Orange. Treaba asta de numeste contract incheiat prin mijloace de comunicare la distanta. Ca dupa aia ma ocupam eu de configurarea cu PIN, amprenta, etc.

Repet: Orange Money nu a venit cu nimic inovator sau cu nimic nou fata de concureta, iar investitia companiei in comunicare este aproape zero.

Desi la noi produsul s-a lansat relativ recent, in tari puternic industrializate si care sun top 10 monial precum Senegal, Madagascar, Mali, Niger, Kenya, Cameroon, Mauritius, Jordan, Botswana, Morocco, Uganda, Guinea exista inca de prin 2011 - 2012.

OK, poate serviciul nu exista sub aceasi forma ca in Romania, dar el exista inca de acum 7 - 8 ani. Asta ca sa ne intelegem cam pe unde ne pozitioneaza pe noi romanii compania mama Orange Franta in raport cu tarile aficane.

Sa fie foarte clar pentru toata lumea: Nu am o problema cu Orange in sine (am 19 ani in retea si mai multe abonamente), am o problema cu un produs al companiei.

@FaraUnID eu iti inteleg reticenta si-ti dau dreptate. Daca mi s-ar fi intamplat acelasi lucru, cu siguranta as fi respins si eu aderarea la acest serviciu. Cum ziceam la mine totul a decurs ok, am parcurs cu usurinta cei 3 pasi, fara nicio eroare. Faptul ca eu vroiam sa fac screen-shot si nu mi se permitea, mi-a intarit ideea de siguranta. Oricum eu n-o sa rulez vreo suma mare de bani, deci eu relativ stau linistita.
In ce-l priveste pe @Ascary nu "peria" pe nimeni, era opinia unui client multumit de serviciul folosit. Asta nu inseamna ca daca la el totul e "roz", la fel va fi la toti. Tu si poate si altii au fost exceptii de la regula.
Crezi ca avem ceva de castigat daca zicem lucruri pozitive despre Orange? Iti zic eu ca nu. Acolo unde am intampinat probleme, le-am transmis si am facut-o la vedere si aici in Comunitate. Nu putem prezenta doar partile pozitive, e indicat sa expunem si unde mai au de lucrat, unde clacheaza..pentru a insista asupra lor.

@FaraUnID, situația ta este încă în atenția colegilor noștri care investighează de ce apare acel mesaj de eroare cu serviciul indisponibil. Revin când am noutăți. Mulțumim mult pentru înțelegere!

Oferta de 4GB net bonus se aloca o singura data sau este valabila permanent, luna de luna ?
Am citit observatiile de la Eligibilitate/Mecanism, dar nu inteleg exact.

@kuddo, din exprimare, ca este valabil 1 luna plus prorata, eu inteleg ca bonusul de 4GB se acordă o singura data, nu lunar.. se consuma înaintea celui inclus în abonament si ce ramane neconsumat din el, nu se raporteaza..
Plus ca, daca ar fi fost lunar, eu cred ca ar fi specificat acest lucru..

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!