Întrebare fară răspuns

O luna si jumatate fara internet. Cititi inainte sa va abonati !

Salut baieti, As dori sa lamuresc niste lucruri despre Orange, avand in vedere ca reputatia online pentru suportul tehnic este bunicica, mai trebuie sa vina si d-astea mai nasoale si trebuie sa stiti de ele. Va spun o scurta poveste si trageti voi concluziile :

Nu am internet de o luna si jumatate, si nici nu se stie cand voi avea. Motivul este ca fibra optica, undeva pe strada Dr Felix s-a rupt, si de o luna si jumatate nu vine nimeni sa o repare. Zeci de telefoane la Orange, zeci de mesaje pe Facebook, au raspuns de cele mai multe ori intr-adevar, dar au raspuns mereu la fel : "nu stim cand se va rezolva, ne pare rau". In timpul asta eu am contract de furnizare servicii cu ei nu va ganditi. Bineinteles ca a trecut perioada maxima de 14 zile fara servicii si pot rezilia anticipat, dar chiar imi doresc sa vad pana unde pot merge.

Ma rog, pe scurt, GANDITI-VA DE DOUA ORI inainte de a contracta serviciile fixe, pentru ca suportul este efectiv dezastruos. O luna si jumatate fara internet, si in continuare fara un termen de rezolvare, stiu ca pare paranormal, dar astea sunt serviciile tehnice Orange. Veti mai gasi informatiile astea pe internet curand pentru ca doresc sa fac o compilatie de chestii si sa fac o pagina web gratuita si sa fac forward la un ziar sau la altul poate cineva preia povestea macar intr-un colt de site pentru ca e hilara si neobisnuita.

Multumesc,
Romania

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 2 din 2

Bună. În septembrie se împlinesc 3 ani de când am servicii prin fibra optică de la Orange și din fericire nu am avut nicio problemă. Sunt sigură că problema pe care ați întâmpinat-o se datorează unei situații conjuncturale regretabile.
Îmi amintesc totuși că la încheierea contractului, în urmă cu 3 ani mi s-a spus că dacă se întâmplă să nu am semnal la net sau TV voi beneficia pe toată perioada de internet nelimitat pe mobil și acces gratuit în Orange TV GO.
Cristi_2 vi s-a oferit o alternativă în această perioadă?

svetalex
svetalex

svetalex

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
svetalex

@Szabolcs Nu te-au pacalit. Zilele trecute am fost sunata de un operator Orange pentru o oferta pentru un pachet net+TV la apartamentul din Bucuresti. Nu am pus multe intrebari, pentru ca nu mai locuiesc eu acolo si decizia de schimbare a furnizorului va depinde de noul locatar, dar printre cele pe care le-am pus a fost cine asigura mentenanta. Raspunsul a fost "echipa Orange".
Dar este o diferenta intre echipa care iti intra in apartament si echipa care se ocupa de "magistrala". Aici, dincolo de ce face sau nu Telekom (cu care, apropos, eu am contract pentru apartamentul mentionat mai sus si nu avem probleme de mai bine de 5 ani dar stiu ca au o reputatie proasta), reparatia la o ruptura a fibrei optice imi imaginez ca implica inclusiv aprobari de la primarii (nu s-au ingropat toate firele facand necesare sapturi pentru interventie??) si s-ar putea sa nu depinda nici de o firma nici de alta.
Eu personal te felicit, Cristi_2, pentru calmul si rabdarea de care dai dovada (fie si numai din motiv de disperare :-D). Eu as fi fost pe pereti! Cu siguranta in situatii de astea Orange trebuie sa intervina si sa ofere solutii de back-up. Sugestiile lui eda2K mi se par geniale, pentru ca tie iti ofera serviciul pe care l-ai contractat (sau unul similar) si atunci n-ar mai conta realmente cat timp dureaza reparatia. Si nelimitat pe mobil este un compromis rezonabil, dar doar daca nu se intinde la nesfarsit povestea. Te rog frumos sa ne tii la curent cu ce se mai intampla. Mult succes!

Internet pe mobil nelimitat am primit, dar cum spuneam, pentru cate o saptamana si apoi cu rugaminti pentru prelungire. De Orange TV GO nici nu s-a pus problema, nu mi-a oferit nimeni varianta asta. TV chiar nu am de o luna si jumatate deloc :)

@Cristi_2 poate nu îmi mai amintesc eu bine de Orange TV Go... dar așa mi s-ar fi părut normal...

svetalex
svetalex

svetalex

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
svetalex

Eu îți recomand pt a rezolva rapid problema sa schimbi modalitatea de furnizare a serviciilor în sensul trecerii la antena satelit ( Calitate imaginii este superioara) și în loc de fibra sa ceri un router 4G. Eu asa am acasă de 2 ani pt ca stau într-o zona unde se sapa constant pt canalizare, gaze, electricitate, etc. Doreii au rupt fibra de la Telekom de nu știu câte ori și vecinii care au contract cu ei sunt disperați pt ca așteaptă și câte 2 săptămâni pana vine cineva sa facă lipeala.
Propune la Orange acesta modificare, sunt sigur ca vor accepta și în felul asta scapi de dureri de cap inutile.
Din păcate Orange depinde încă de Telekom privind mentenanța fibrei optice. Orice operator îți va spune ce scrie și în contractul dintre Orange și Telekom privind buna funcționare, nu au de unde sa știe ca în zona X din orașul Y echipele de intervenție își fac treaba sau nu. Și același operator nu are putere de decizie încât sa forțeze Telekomul sa își respecte partea lui de înțelegere, mai ales acum când sunt în prag de dizolvare a companiei.
Soluția cea mai buna este antena satelit + router 4G, crede-mă am studiat intens problema când m-am mutat și cumva am prevazut neplăcerile pe care le-aș fi avut cu fibra optica. Acum eu ma bucur de TV și internet, în timp ce vecinii doar socializează intens pe la poarta.

Si eu iti recomand acelasi sfat oferit de @The Special List. Am avut TV prin satelit, la o ferma undeva in mijlocul campului si au fost foarte multumiti cei care-l foloseau.
In plus am ramas placut impresionata ca intr-o zona lipsita de semnal, la Izbucul Tauz( zona Arieseni) am avut macar acces la televiziune prin satelit.

de acord cu tine @Vio73 pentru că de 3 ani de când am aceste servicii nu am avut nicio experiență negativă. Și eu cred că este regretabil ce se întâmplă în cazul descris de @Cristi_2

svetalex
svetalex

svetalex

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
svetalex

@Cristi_2, ți-am trimis ieri un mesaj privat în care te rugam să ne oferi numărul de telefon pentru a putea verifica și noi intern situația ta. Dacă mai este de actualitate și esti de acord, te rog să ne răspunzi la e-mail. Mulțumim!

Sper că s-a rezolvat sau este în curs de rezolvare. Este o situație neplăcută și sper că și Orange va trage tare să-și facă propria rețea de fibră optică și sigur nu vor mai fi probleme din astea!

Salut.
Imi pare rau sa vad ce ti s-a intamplat, in schimb, dai absolut degeaba vina pe Orange, deoarece nu este treaba lor ce s-a intamplat pe strada ta, Orange beneficiaza de fibra optica prin Telekom, deci este evident sarcina celor de la Telekom sa rezolve situatia. Banuiesc ca iti dai seama ca Orange a sesizat, asta ca o paranteza, in schimb Telekom este ocupat cu scumpirea cursului euro la 4.87 si cu prelungiri de contracte unilateral, fara anuntarea abonatului.
Cu siguranta se va rezolva daca Telekom va acorda macar un strop de atentie situatiei.
Inca o data, imi pare rau pt situatia pe care o ai.
O zi buna !

iHelp
iHelp

iHelp

User level
Nivel
0
68 / 100
puncte
Custom field 2
iHelp

Contractul meu este cu Orange, nu cu Telekom. Nu este problema mea ce afaceri interne au, Orange sunt cei care s-au angajat sa ofere servicii si sa le dau banii. Sunt sigur ca potentialii noi abonati nu sunt interesati de probleme interne ale celor de la Orange cu Telekom, ei vor si trebuie doar sa stie faptul ca NIMENI nu se ocupa de mentenanta la fibra optica din contractele celor de la Orange.

Ca si update, nu s-a prezentat nimeni inca sa repare problema. Oricate telefoane as da, problema nu se rezolva. Potentiali noi abonati, mare atentie !!!

Stai mult ma bine fata de mine. Eu din data de 26 septembrie am probleme cu netul si nu am rezolvat nimica. Am fost nevoit sa ajung la rezilierea contractului ca sa pot rezolva o problema minora. Sunt niste incompetenti. Mai nou am fost in data de 16 septembrie sa achizitionez un telefon cu optiunea de prelungire a contractului si o cucoana mi-a facut si abonament dar mi-a bagat si o rata pe git. Astia sunt compania orange, incompetentii.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!