Întrebare fară răspuns

O luna si jumatate fara internet. Cititi inainte sa va abonati !

Salut baieti, As dori sa lamuresc niste lucruri despre Orange, avand in vedere ca reputatia online pentru suportul tehnic este bunicica, mai trebuie sa vina si d-astea mai nasoale si trebuie sa stiti de ele. Va spun o scurta poveste si trageti voi concluziile :

Nu am internet de o luna si jumatate, si nici nu se stie cand voi avea. Motivul este ca fibra optica, undeva pe strada Dr Felix s-a rupt, si de o luna si jumatate nu vine nimeni sa o repare. Zeci de telefoane la Orange, zeci de mesaje pe Facebook, au raspuns de cele mai multe ori intr-adevar, dar au raspuns mereu la fel : "nu stim cand se va rezolva, ne pare rau". In timpul asta eu am contract de furnizare servicii cu ei nu va ganditi. Bineinteles ca a trecut perioada maxima de 14 zile fara servicii si pot rezilia anticipat, dar chiar imi doresc sa vad pana unde pot merge.

Ma rog, pe scurt, GANDITI-VA DE DOUA ORI inainte de a contracta serviciile fixe, pentru ca suportul este efectiv dezastruos. O luna si jumatate fara internet, si in continuare fara un termen de rezolvare, stiu ca pare paranormal, dar astea sunt serviciile tehnice Orange. Veti mai gasi informatiile astea pe internet curand pentru ca doresc sa fac o compilatie de chestii si sa fac o pagina web gratuita si sa fac forward la un ziar sau la altul poate cineva preia povestea macar intr-un colt de site pentru ca e hilara si neobisnuita.

Multumesc,
Romania

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

Ah si va mai spun o chestie. Vecina mea a dorit sa isi puna si ea internet de la Orange in aceeasi perioada, la alt etaj. I s-a spus ca vin in data X la ora 12, a semnat contractul, dupa care au sunat-o sa ii spuna ca "trebuie sa mai faca niste verificari" si ca NU STIU CAND IL VOR INSTALA. Deci saraca efectiv a semnat cu ei si apoi au lasat-o balta, fara nici o informatie.

Buna ziua,
Îmi pare sincer rău pentru situația dumneavoastră. Cu toate astea, sunt sigur că aici cineva se va sesiza, și se vor lua masurile necesare în cel mai scurt timp. Într-adevăr, lipsa internetului/telefonului este o mare problema. Eu sper că veți beneficia de niste servicii gratuite pentru această așteptare.

Pai va pot spune si cum sta treaba cu serviciile gratuite. Trebuie sa ii suni saptamanal sa reinnoiasca internetul nelimitat pe mobil ( pentru ca trebuie sa stau pe hotspot de o luna jumate ). Trebuie sa ma rog de ei pe Facebook si la telefon, unii inchid telefonul in timpul asteptarii, pentru a primi cate o saptamana gratuita, ca si cum nu ar fi vina lor pt ce se intampla.

Daca este vorba de internetul fix cu fibra optica, atunci firma Orange ar avea o scuza. Ei folosesc fibra optica de la Telekom si automat de ei depinde rezolvarea problemei. Si presupun ca daca au in zona mai multe probleme, intaietate vor avea clientii Telekom. De aceea n-au stiut sa-ti dea o data exacta a rezolvarii reclamatiei tale. :((

De acord, dar contractul meu este cu Orange Romania, nu cu Telekom :) Este OK sa foloseasca infrastructura lor si echipa lor de service, dar sa se asigure ca pot oferi serviciile scontate. Important este ca lumea sa stie cum se desfasoara suportul tehnic pentru serviciile fixe, indiferent de motiv, caci clientii nu sunt interesati de problemele interne ci de timpii de rezolvare.

Iti dau dreptate si eu as fi revoltata in locul tau. Daca am incheiat un contract pentru un anumit serviciu, imi doresc sa-l pot folosi in parametri optimi. Asta e riscul cand o firma este dependenta de alta. In viitor poate vor furniza aceste servicii cu propria lor fibra optica si vor evita aceste incidente neplacute.

@Cristi_2, ne pare rău pentru situația descrisă de tine. În același timp îți mulțumim mult pentru feedback-ul detaliat pe care îl vom transmite mai departe.

Când am afirmat faptul ca Telekom nu are profesionisti și ca nu ai cu cine discuta, s-au găsit unele persoane sa ma arate cu degetul ca sunt eu rău intenționat și ca Telekom le oferă nelimitat!

Revenind la subiect: Nemții cauta cu disperare sa vândă subsidiara din Romania pentru ca aceasta este pe pierdere de câțiva ani consecutivi. Prin urmare în ograda Telekom este disperare care s-a transformat în panica.

Crede-mă acolo lumea are alta treaba decât sa intervină la deranjamente sau sa răspundă le sesizări.

Am trecut prin ceva asemănător cu Telekom în anii trecuți, în preajma sărbătorilor de iarna și mi-au dat termen de rezolvare 30 de zile. Adică, din punctul lor de vedere nu era nicio problema faptul ca eu trebuia sa stau fără servicii (pachet triple play) de sărbătorile de iarna.

Folosind fibra Telekom-ului, e o problemă. Cei de la Orange probabil sesizează la rândul lor Telekom-ul și așteaptă să rezolve problema. Cu alte cuvinte, sunt și ei și ești la mâna Telekom, care probabil nu prea au tragere de inimă să rezolve. Îmi pare sincer rău pentru situația extrem de neplăcută, mai ales că am și eu acest serviciu, dar n-am avut niciodată vreo problemă ( de un an și jumătate)! Sper să se rezolve cât mai repede! Înțeleg că prin unele zone s-au apucat să instaleze propria fibră, iar acest fapt ar rezolva multe dintre problemele existente.

Important este ca aceasta discutie sa castige popularitate ca viitorii clienti sa stie clar in ce se baga. Da, Telekom nu mai este interesat de Romania si da, Orange foloseste 100% servicii Telekom pt internet si TV. Concluzia daca ar trebui sau nu sa alegeti acest serviciu in viitorul apropiat o trageti voi.

Telekom este o companie, cu mai mulți acționari, printre care și statul român. Din cauza birocrației excesive și a necesității multor aprobări pentru fiecare cheltuială, trebuie justificat. Orange oferă servicii fixe: internet și tv pe fibra optică, însă responsabilitatea întreținerii rețelei ține de Telekom. Poate prin acest tichet se vor mai urgenta lucrurile, însă depinde de costul final, dacă nu e rentabil nu o vor repara curând, mai bine pierd un client de la care câștigă 5 euro/lună, decât să cheltuie sume mari pe vreun echipament, în cazul Telekom România. Succes mai departe.

Fibra optica provine de la Telekom cu care Orange are un parteneriat in acest sens. Îmi pare rău pentru întâmplarea aceasta nefericita fiindca este foarte greu sa nu ai internet!

Salut,
În situația ta, remedierea problemei o poate face doar Telekom - fibra optică este în proprietatea lor.
Eu aș fi încercat să obțin de la Orange o soluție de back-up : un pachet Home Net 4G, sau un mifi până se repară fibra optică. Nu aș face hotspot de pe mobil, deoarece smartphone-ul nu poate fi folosit pe termen lung astfel.
Din păcate, contractul e semnat cu Orange, dar dacă îl vei lectura, vei vedea cine îți oferă TV + internet...
Succes !

eda2k
eda2k

eda2k

User level
Nivel
3
2509 / 5000
puncte
Custom field 2
eda2k

Stiu ca nu e tocmai o solutie la problema asta. Solutii nu prea sunt, oricum. Cu atat mai mult cu cat orice rezolvare pare sa depinda de Telekom. Dar nu exista RDS in zona respectiva? Sau si la ei e aceeasi problema? Ma gandesc ca daca e ceva de hardware, s-ar putea sa nu fie doar Orange/Telekom afectat(e). Ar merita pusa o intrebare eventual. Zic si eu.
Pentru ca asa cum e acum...tu ai contract cu Orange, Orange depinde de Telkom, iar tu stai pe tusa fara net. Not ideal.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Problema cu serviciile Orange am avut si eu de doua ori. Defectiunile de la abonatii Orange o rezolva Orangeul, nu Telekomul. Am avut un echipaj de la Telekom in scara si nu au vrut sa vina pe motiv ca Orangeul are echipa de interventie separat de ei. Daca m au pacalit sau nu nu stiu!
Pana la urma Orange ul a rezolvat problema.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!