Întrebare fară răspuns

Acoperire sau bruiaje?

Vi s-a intamplat ca in buricul targului cu semnal de 4G, sa fiti apelati de pe un numar de telefonie fixa si totusi sa para ca nu aveti semnal? Sau cel putin o putere a semnalului de parca ar fi la limita de acoperire a semnalului de voce, nu de date. La mine s-a intamplat in 21.08.2019 ora 09:44, fiind apelat de pe un Telekom fix si purtand un dialog sub "valurile apei".

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 3

Da, am pățit și eu odată, fiind apelat la semnal plin 4G și când am răspuns nu am auzit nimic, parca vorbeam singur...
Sigur, asta tine de mai multi factori, nu neapărat de semnal. Există într-adevăr zone în care nu poți vorbi din cauza diverselor bruiaje, dar nu m-am intersectat cu astfel de zone.

Si atunci unde e problema? Terminalul fix era o centrala care ma indoiesc sa fi fost "de pe vremuri, cu disc". Terminalul meu, recunoscut si de Orange ca fiind performant, l-am folosit imediat dupa acel apel si s-a auzit perfect. Oricum vina nu va fi a nimanui, doar consolarea va fi a abonatului.

La mine la un moment dat auzeam alte voci pe fundal, și persoana cu care discutam la telefon m-a asigurat că e singură. Sunt într-adevăr cazuri ciudate, pe care după cum spuneai și tu, nu le va explica cineva vreodată.

De aceea astfel de cazuri trebuie aduse la lumina. In caz contrar, totul pare ROZ, dar utilizatorul retelei are de suferit. Ba poate mai da si cu terminalul de pamant crezand ca problema e la el.

Ma gandesc ca uneori anumite numere sunt ascultate si probabil ca nu se "acopera" cum ar trebui acest lucru. Si de aici apar si "bruiajele" si nefunctionarea pentru cateva secunde in conditii optime a apelului.

Mi s-a întâmplat să nu meargă din prima, dar, de obicei, a mers a doua oară. Dacă nu merge nici a doua oară, e o problemă cu rețeaua ce trebuie raportată.

De obcei asa faceam si eu cu o trista consolare interna. Dar cand apelul nu este initiat de tine ci primit de pe un numar de cetrala telefonica, de la o persoana straina.... ce te faci? Nu cred ca ii spui apelantului suna-ma altadata ca reteaua are zoale...

Nu mi s-a întâmplat ca in centrul orașului sa rămân fără semnal. Poate zona era afectată de elementele de mediu sau de construcții (clădiri, subsoluri).

@Vio73: Mersi de sugestie. De obicei cand ti se programeaza un interviu telefonic (la care alegi eventual data si intervalul orar) raspunzi si dai ce ai mai bun. Amanari sau scuze echivaleaza de fapt cu un rateu. Ce sau cine sa repare? Consolarea si speranta ca viata vine cu ceva mai bun decat intamplarea descrisa. De aceea spuneam si in alt post (pe buna dreptate) ca semnalul la ORANGE e maxim intr-un loc si inexistent dupa colt.

@Laura.cio: Ceea ce spui e perfect adevarat pe termen lung. Dar cand ieri din acelasi loc /ora era o voce clara la un numar de tefon aleator, dupa o zi sa ai surpriza asta? Hmmm...

Sunt probleme, congestie de rețea, care din păcate au început sa reapară. Telefonul lângă mine, dau apel, îl trimite în centrală, dar în final nu mai semnalizează telefonul și cel de pe care am apelat se închide.

Din pacate, da... Se mai intampla. Destul de sigur ca se intampla si la alti operatori. Dar da, din pacate nici Orange nu face exceptie. Cu toate ca, in general, stau mai bine la capitolul asta decat concurenta.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

@arsradu: Atat timp cat end-user-ul se complace si alege sa lase capul plecat furnizorul va ascunde gunoiul sub pres. Cand se vor spune lucrurilor pe nume, atunci nici un operator nu va contesta erorile si problemele de furnizare al serviciului GARANTAT. In contractul meu cu Orange nu gasesc nici o clauza privitoare la procedura in astfel de situatii, sau cel putin OBLIGATIA Orange de a fi anuntate. Pana una alta, unii ridica osanale crezand ca le face bine, altii se ascund dupa deget cu morcovul si prea putini spun lucrurilor pe nume atunci cand se intampla ceva. Autosesizarea nu exista in acest caz, eventual DELETE de la postare.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!